Nowości/zapowiedzi #08/2017 - SIERPIEŃ


Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
/// czerwone - muszę mieć,  
// zielone - mam/w drodze do mnie,
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


02.08
// Bez uczuć - Mia Sheridan / Otwarte - Romans
// Maraton do szczęścia - Marta Radomska / Czwarta Strona - Obyczajowa 
/ Dzień czwarty - Sarah Lotz / Muza - Thriller
/ Droga do ciebie - J.P. Monninger / Czarna Owca - Obyczajowa
/ Dziewczyna z Brooklynu - Guillaume Musso / Albatros - Obyczajowa 


03.08

07.08
/ Grzesznik - Artur Urbanowicz / GMORK - Horror

17.08
// Miłosny układ - Layla Wheldon / EditoRed - Romans [RECENZJA]

24.08
/ Hard - Eve Jagger / Kobiece - Erotyk

28.08
/// Jutro będziemy szczęśliwi - Anna Dąbrowska / Zysk i S-ka - Obyczajowa


30.08
/// Uwiedź mnie - Abbi Glines / Pascal - Romans/NA
/ Dola aniołów - J. R. Ward / Marginesy - Obyczajowa
// Małżeństwo z odzysku - Agata Przybyłek / Czwarta Strona - Komedia obyczajowa
/// Słodkie życie - Krystyna Mirek / Filia - Obyczajowa

20 komentarze:

  1. "Dziewczynę z Brooklynu" i "Dance, sing, love. Miłosny układ" chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet sporo tego wynalazłaś, a myślałam, że trwa sezon ogórkowy w wydawnictwach :) co najmniej 6 przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym przeczytać te książki: "Dziewczyna z Brooklynu", "Bez uczuć", "Fałszywy pocałunek" i może jeszcze "Dance, Sing, Love. Miłosny układ". :D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na swojej półce już Milion odsłon Tash. Ciekawe jak mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak lubisz horrory to "Grzesznika" polecam.
    O "Sekretniku Szeptuchy" nie wiedziałam, a ta książka mogłaby mnie skusić. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak dużo wspaniałych tytułów, a tak mało czasu i pieniędzy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej wyczekuje "Małżeństwa z odzysku" Agaty Przybyłek. Na pewno kupię też "Sekretnik Szeptuchy", uwielbiam serię "Kwiat paproci". Polecam też wszystkim "Prokuratora" Pauliny Świst, jestem tą książką zachwycona, czytałam jednym tchem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości. Skąd tylko brać na to wszystko czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka z tuch książek chciałabym przeczytać, ale niestety ze względu na mało miejsca w domu,jestem bardziej zmuszona korzystać z biblioteki. Dlatego tytuły zapisuje i śledzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyczekuję na premierę Krystyny Mirek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Sekretnik szptuchy" ma fajną okładkę, ale ja raczej go sobie odpuszczę. To taki nadprogramowy bonus, którego nie muszę posiadać.
    "Księgę cmentarną" Gaimana na pewno kiedyś przeczytam, ale nie wiem na jakie wydanie trafię, bo zapewne wypożyczę ją kiedyś z biblioteki.
    A po "Bez uczuć" z pewnością sięgnę w najbliższych tygodniach, bo uwielbiam książki Sheridan :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Dzień czwarty" i "Dziewczyna z Brooklynu" wydają się być dość interesujące. Tytuł "Milion odsłon Tash" jest intrygujący i chyba za niego w pierwszej kolejności sięgnę!
    Pozdrawiam, Daria z https://book-night.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ogromnie się cieszę, że Fałszywy Pocałunek nareszcie został wydany w Polsce, bo miała ochotę przeczytać tę książkę już od dobrego czasu - obym się nie zawiodła :D
    Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. "Grzesznik" to mocna, dopracowana i zapadająca w pamięć lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczekuję praktycznie każdej książki z twojego zestawienia :3 Najbardziej jednak kusi mnie "Bez uczuć", "Fałszywy pocałunek", "Księga Cmentarna" i "Milion odsłon Tash". Są na mojej liście "Must to have" i po prostu muszę je kupić w najbliższym czasie :) Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytam właśnie Tash, ale na pewno muszę dorwać Gaimana!

    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zamierzam przeczytać "Milion odsłon Tash" i to chyba premiera, na którą czekam najbardziej :)

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa nowego Musso :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przeczytać "Dzień czwarty". Typowe młodzieżowki do mnie nie trafiają. ;)
    https://ksiazka-i-serial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!