Nowości/zapowiedzi #07/2017 - LIPIEC



Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
/// czerwone - muszę mieć,  
// zielone - mam/w drodze do mnie,
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


05.07
// Bilet do szczęścia - Beata Majewska / Książnica - Obyczajowa [RECENZJA]
// Replika - Lauren Oliver / Moondrive - Fantastyka
/ Indeks szczęścia Juniper Lemon - Julie Israel / Iuvi - Młodzieżowa
// Piękne złamane serca - Sara Bernard / Insignis - Młodzieżowa
// Blisko ciebie - Kasie West / Feeria Young - Young Adlut
/// Rzymskie odcienie miłości - Magdalena Wala / Czwarta Strona - Obyczajowa, Historyczna
/ Zabawa w chowanego - Jack Ketchum / Papierowy Księżyc - Horror
// Zdrajca tronu - Alwyn Hamilton / Czwarta Strona - Fantastyka




06.07
/ Czas ukradziony - Chloe Duval / Prószyński i S-ka - Romans

11.07
/ Powtórka z miłości - Clare Swatman / Prószyński i S-ka - Obyczajowa



19.07
// Urok Grace'ów - Laure Eve / Feeria Young - Fantastyka
/ Ławeczka pod bzem - Agnieszka Olejnik / Czwarta Strona - Obyczajowa 
/ Doskonała - Cecelia Ahern / Akurat - Młodzieżowa
/ Francuski klejnot - Anna J. Szepielak / Nasza Księgarnia - Obyczajowa
/ Kto pocieszy Maciupka? - Tove Jansson / Nasza Księgarnia - Bajka
/// Prawdziwa miłość - Krystyna Mirek / Edipresse Książki - Obyczajowa, Historyczna

20.07

14 komentarze:

  1. najbardziej czekam na niewymienioną przez Ciebie nową powieść Dinah Jefferies :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Doskonałą" muszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej ciekawi "Światło, które utraciliśmy" - czuję, że ta historia może mnie poruszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie czytam "Bilet do szczęścia" ;) Tyle wspaniałości, ale skąd ja mam wziąć czas na przeczytanie ich wszystkich? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lipiec obfituje w wspaniałości :D Ja z niecierpliwością czekam na nową powieść Mroza, West i oczywiście Majewskie, bo "Konkurs na żonę" bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż to? Ja nic nie chce? Toż to nowość!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie książka Cecelii Ahern :) Podoba mi się jej styl pisania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna lista:) Bardzo czekam na Szepielak, a Swatman już do mnie jedzie.
    Pozdr.
    Baśka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie najbardziej nie mogę się doczekać książki Kasie West :D Poza tym ciekawie zapowiada się "Światło, które utraciliśmy".
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy miesiąc obfituje w tyle cudeniek wydawniczych, że aż nie wiem, za co się zabierać... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie wiem na co się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Recenzja książki "Światło, które utraciliśmy" właśnie dziś pojawiła się na moim blogu. Gorąco ją polecam. Jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!