Nowości/zapowiedzi #05/2017 - MAJ


Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
/// czerwone - muszę mieć,  
// zielone - mam/w drodze do mnie,
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.




09.05
// Życie na wynos - Olga Rudnicka / Prószyński i S-ka - Komedia kryminalna

10.05
// Wszystkie twoje marzenia - Agata Czykierda- Grabowska / OMGBooks [RECENZJA]
/// Konkurs na żonę - Beata Majewska / Książnica - Komedia romantyczna 
/// Cena szczęścia - Krystyna Mirek / Edipresse Książki - Obyczajowa, Historyczna
/// Żerca - Katarzyna Berenika Miszczuk / W. A.B. - Lit. współczesna
/// Confess - Colleen Hoover / Otwarte -  Obyczajowa
/ Dla niej wszystko - Alexa Rilley / Burda Książki - Obyczajowa
// Chłopak z innej bajki - Kasie West / Feeria Young - YA
/// Tysiąc odłamków ciebie - Claudia Grey / Jaguar - Sci-fi
/// Dla ciebie płonę - Abbi Glines / Pascal - NA
/// Lato Eden - Liz Flanagan / Iuvi - Młodzieżowa
/ Kłamca i szpieg - Rebecca Stead / Iuvi - Młodzieżowa
/ Czereśnie zawsze muszą być dwie - Magdalena Witkiewicz / Filia - Obyczajowa
/// Mroczna przepowiednia - Rick Riordan / Galeria Książki - Fantastyka 
/// Lirogon - Cecelia Ahern / Akurat - Obyczajowa 
/ Księga kłamstw - Teri Terry / MłodyBook - Thriller psychologiczny 
// Pusta noc - Paulina Hendel / Czwarta Strona - Fantastyka
// Jeszcze raz - Agata Przybyłek / Czwarta Strona - Obyczajowa




17.05
/// Przygody Pippi - Astrid Lingred / Nasza Księgarnia - Bajki

18.05
/// Ms. Manwhore - Katy Evans / Kobiece - Romans 
/ Zaraz wracam - Anita Sarmach / Lucku - Obyczajowa


 24.05
// Wszystko wina kota! - Agnieszka Lingas- Łoniewska / Novae Res - Komedia romantyczna
/// Do zobaczenia nigdy - Eric Lindstrom / YA! - Młodzieżowa
/// Franco - Kim Holden / Filia - NA
/// Gniazdo - Maria Dahvana Headley / Galeria Książki - Fantastyka
// Zimowy monarcha - Bernard Cornwell / Otwarte - Fantastyka
/// Czerwień rubinu - Kerstin Gier / Media Rodzina - Fantastyka
/// Nic do stracenia. Wreszcie wolni - Kirsty Moseley / HarperCollins Polska / Obyczajowa
// Przyrodni brat - Penelope Ward /EditoRed - Romans

17 komentarze:

  1. Hmm... Chyba na razie nic nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, można oszaleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym wymieniać, które chcę mieć u siebie, ale nazbierało się tego ponad 10 i lenistwo zwyciężyło :D Same cudowne książki. Ktoś chce zostać moim darczyńcą i kupić mi to wszystko? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej czekam na "Chłopaka z innej bajki", "Tysiąc odłamków Ciebie" oraz "Tysiąc pocałunków" <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Rudnicką bym się skusiła :) Może nie jest wybitna, ale w "Były sobie świnki trzy" bardzo mi przypadł do gustu Jej styl, lekki, przyjemny, zabawny i to przerysowanie postaci do granic możliwości czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytałabym "Lato Eden" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka z nich brzmią naprawdę ciekawie. Chociaż muszę przyznać, że czasu coraz mniej :p

    _______________________________________
    http://verierra-bookshelf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie zawsze tyle dobroci. Mnie bardzo cieszy nowa Kasie West :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej czekam na "Tysiąc odłamków ciebie" :) Ciesz się też bardzo, że "Czerwień Rubinu" wraca w nowym wydaniu - kocham ten tom i czytałam go więcej niż raz w całości ;) A to zdarza mi się coraz bardziej - zwykle spotykam takie książki, do których lektury w całości już potem nie wracam, co najwyżej we fragmentach.
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych wszystkich chcę trzy, max cztery :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego:) Do wyboru do koloru

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej intryguje mnie "Franco", "Tysiąc pocałunków" oraz "Wszystkie twoje marzenia".

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dużo tego :) Jeszcze raz mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych zapowiedzi najbardziej interesuje mnie nowa książka Rudnickiej. Czytałam same pozytywne opinie o jej twórczości i muszę w końcu wyrobić własne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny cykl! Czekam na "Wszystko wina kota!" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej z Novae res. Brakuje tylko czasu na przeczytanie większości książek z listy.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!