Nowości/zapowiedzi #04/2017 - KWIECIEŃ

 
Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
/// czerwone - muszę mieć,  
// zielone - mam/w drodze do mnie,
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.



06.04
// Carpie diem - Diane Rose / Videograf - Romans, NA [RECENZJA]



11.04
/ Chemik - Stephenie Meyer / Edipresse Książki - Thriller
// Wymyśliłam cię - Francesca Zappia / Feeria Young - NA 
// Małe wielkie rzeczy - Jodi Picoult / Prószyński i S-ka - Obyczajowa
// The. Call. Wezwanie - Peadar O'Guilin / Czwarta Strona - Fantastyka
/ Nic oprócz śmierci - Magdalena Knedler / Czwarta Strona - Kryminał 
// Trzy godziny ciszy - Patrycja Gryciuk / Czwarta Strona - Obyczajowa
// Zranieni - H. M. Ward / EditoRed - Romans



12.04
/// Nic do stracenia. Początek - Kirsty Moseley / HarperCollins Polska - YA/NA

14.04
// Pierwszy dotyk - Laurelin Paige / Kobiece - Romans 

18.04
/ Niebezpieczna ścieżka - Erin Hunter / Nowa Baśń - Fantastyka

20.04
/ Sex Machine - Marie Force, M. S Force / Amber - NA

24.06
// W rytmie passady - Anna Dąbrowska / Zysk i S-ka - Obyczajowa
// Tysiąc pięter - Katharine McGee / Otwarte - Młodzieżowa


26.04
/ Miasto schodów - Robert Jackson Bennett / Papierowy Księżyc - Fantastyka
/ Buntowniczka z pustyni - Alwin Hamilton / Czwarta Strona - Młodzieżowa
// Wędrowne ptaki - Karolina Wilczyńska / Czwarta Strona - Obyczajowa
/ Luonto - Melissa Darwood / Filia - Fantastyka

12 komentarze:

  1. Z powyższych tytułów najbardziej chciałabym przeczytać "Co przyniesie wieczność", ale interesują mnie również "W rytmie passady" i "Pierwszy dotyk". Jednak w kwietniu nie planuję aż tak skupiać się na nowościach, tylko nadrobić to, co kupiłam w ostatnich miesiącach a czego jeszcze nie udało mi się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z wyliczonych tytułów mam ochotę tylko na Picoult.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na The Call i Tysiąc pięter, od której wiele oczekuję :)
    Buźka,
    legendarybooklover <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem zaskoczyłam sama siebie. Oczywiście są tytuły, które chcę mieć ale nie ma ich tak dużo jak zawsze.😊😘💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! W maju to naprawimy nuhahahaahaha xD

      Usuń
  5. Chyba są dwie pozycje, które z chęcią bym przeczytała.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiecień zapowiada się ciekawie 😉a ""Carpie diem"ma premierę w dniu moich urodzin ....Pięknie 💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego, u mnie nie znalazło się, aż tyle propozycji na kwiecień, tym bardziej, że z niecierpliwością czekam jednak na maj <3 Tam to się dopiero będzie działo :D W kwietniu za to, z pewnością nie odpuszczę sobie "W rytmie passady", bo to moje czytelnicze marzenie i już się nie mogę doczekać, kiedy ją dorwę :) Poza tym, pewnie skuszę się na "Carpe diem" :) Do Moseley mam uraz, chociaż opis do książki wskazuje na to, że może być ciekawie. Mimo wszytko, pewnie zanim zdecyduję się przeczytać, zasięgnę informacji u zainteresowanych lekturą ;)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wymienionych książek najbardziej wyczekuje "Miasta schodów". Poza tym bardzo chętnie przeczytam "Buntowniczkę z pustyni". Kwiecień znacznie spokojniejszy od poprzednich miesięcy, co bardzo mnie cieszy :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo po opisach mi się spodobała nie do stracenia. Bardzo lubię tą autorkę i wiem że się nie zawiodę.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. "Chemik", "The Call" a także "Wymyśliłam cię" zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne książki, a już nie długo powieść Moseley będzie u mnie. <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!