Nowości/zapowiedzi #03/2017 - MARZEC


Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.



01.03
// Fatalna lista - Siobhan Vivian / Feeria Young - Young Adlut [RECENZJA]
/ Kobiety ciężkich obyczajów - Natasza Socha  / Pascal - Obyczajowa 
// Silver. Trzecia księga snów - Kerstin Gier / Media Rodzina - Fantastyka
/// Miłość ze snu - Lucy Keating / Dolnośląskie - Młodzieżowa 
// Opowieści z Akademii Nocnych Łowców - Cassandra Clare / MAG - Fntastyka
// Mitologia nordycka - Neil Gaiman / MAG - Fntastyka
// Cząstka ciebie i mnie - Vanessa Greene / Świat Książki - Obyczajowa 
// Zakazane życzenie - Jessica Khoury / SQN - Fantastyka
 

03.03
// Wybuchowa osiemnastka - Janet Evanovich / Fabryka Słów - Komedia kryminalna 

07.03
/ Kontrakt na miłość - Sandi Lynn / Amber - Romans

08.03
// Intuicja - Amy A. Bartol / Akurat - Młodzieżowa

10.03
// Zew księżyca - Patricia Briggs / Fabryka Słów - Urban Fantasy
 

15.03
/// Zatrzymaj mnie - Abbi Glines / Pascal - New Adlut
/ Firstlife. Pierwsze życie - Gena Showalter / HarperCollins Polska - Fantasy 
/ Epidemia - Alex Kava / HarperCollins Polska - Kryminał
/// Quidditch przez wieki - J. K. Rowling / Media Rodzina - Fantastyka
/// Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - J. K. Rowling / Media Rodzina - Fantastyka
/// Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz J. K. Rowling / Media Rodzina - Fantastyka
/// Baśnie Barda Beedle’a - J. K. Rowling / Media Rodzina - Fantastyka 
/ Kropla zazdrości, morze miłości - Natalia Sońska / Czwarta Strona - Obyczajowa 
/ Inwigilacja - Remigiusz Mróz / Czwarta Strona - Kryminał 
// Koma - K. Zyskowska-Ignaciak, W. Chmielarz / Filia - Obyczajowa
// O wiele więcej - Kim Holden / Filia - NA


20.03
// Na zawsze razem. Ella i Micha - Jessica Sorensen / Zysk i S-ka - Młodzieżowa

27.03
/ Piękny - Christina Lauren / Zysk i S-ka - Erotyk

28.03
// Carpie diem - Diane Rose / Videograf - Romans, NA 
  

29.03
// Zły Romeo - Leisa Rayven / Otwarte - Romans
/ To koniec, Anno - Joanna Opiat-Bojarska / Czwarta Strona - Kryminał 
/ Apetyt na więcej - Agnieszka Olejnik / Czwarta Strona - Obyczajowa 
// Mów mi Katastrofa! - Magdalena Wala / Czwarta Strona - komedia obyczajowa 
/// Królestwo kanciarzy - Leigh Bardugo / MAG - Fantastyka
// Taka jak ty - Gabriela Gargaś / Filia - Obyczajowa
/ Złapać milionera - Max Monroe / Filia - Erotyk, Romans
/ Cela 7 - Kerry Drewery / Sonia Draga - Thriller 

12 komentarze:

  1. Z małymi wyjątkami chcę wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Bez fantastyki. :P Powiadam Ci jednak - nie wiesz co tracisz. :D

      Usuń
    2. Ja to nawet wszystko bez wyjątków :)

      Usuń
  2. Fatalna lista, Intuicja i moje długo wyczekiwane Królestwo Kanciarzy! To będzie świetny miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  3. To co się dzieje na rynku wydawniczym w marcu to jakieś szaleństwo! Kiedy znaleźć czas na przeczytanie tego wszystkiego:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff... trochę tego jest :D "Królestwo kanciarzy" już zamówiłam, ale jeszcze trochę poczekam na przesyłkę ;) Poza tym interesuje mnie "O wiele więcej", "Wybuchowa osiemnastka", "Firstlife", "Zakazane życzenie" i "Mitologia nordycka" :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ograniczałaś się Irenko ;) czyste szaleństwo :)
    Zapomniałam o Osiemnastce, zbieram tę serię, ale coś kiepsko mi idzie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zły Romeo to książka, którą muszę koniecznie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem sporo ciekawych tytułów. Trudny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj trochę widze perełek idealnych dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właściwie tylko obok niektórych mogłabym przejść obojętnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakazane życzenie i O wiele więcej ciekawie się prezentuje, zaś Celę mam już na półce. ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!