Konkurs: Kogo marzenie chcesz spełnić?

 
Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. Odpowiedzieć na zadanie konkursowe.
2. Zapoznać się z regulaminem.
3. Być uczestnikiem wydarzenia Zmysłowy Zawrót Głowy (Wezmę udział)!

ZADANIE KONKURSOWE
Możesz spełnić kogoś jedno życzenie. Kogo byś wybrał/a i dlaczego właśnie ta osoba?

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga "Zapatrzona w książki".
2. Konkurs trwa od 2017.03.07 r. do 2017.03.12 r. (do godziny 20.00).
3. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu do dziesięciu dni roboczych od zakończenia konkursu.
4. Zwycięzca jest zobowiązany wysłać maila z danymi adresowymi na adres konkursyb@o2.pl w ciągu trzech dni od momentu ogłoszenia wyników. Po tym terminie nastąpi wybór nowego zwycięzcy. KOSZT WYSYŁKI PONOSI ZWYCIĘZCA!
5. Sponsorem nagrody jest: Edipresse Polska.
6. Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem pozostawić odpowiedz na zadanie konkursowe.
7. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
8. Do zdobycia jest książka, której fundatorem jest wymienione wyżej wydawnictwo, a wartość nagrody jest równoznaczna z kwotą znajdującą się na jej okładce.
9. Zwycięzcą konkursu zostanie osoba, której wypowiedz najbardziej przypadnie do gustu autorce bloga "Zapatrzona w książki”.
10. Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu trzech dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie e-maila na adres: konkursyb@o2.pl.

POWODZENIA!

19 komentarze:

  1. Ja bym wybrała swoją przyjaciółkę - Gabrysię. Marzy ona o spotkaniu na swej drodze fajnego i normalnego chłopaka, takiego z którym mogłaby rozmawiać i milczeć, takiego który by podzielał jej hobby, którym są skoki, bądź chociaż akceptował, że może lubić coś innego niż on. Takiego faceta, z którym mogłaby konie kraść, który jakby do niego zadzwoniła nawet o 4 rano i by powiedziała, że go potrzebuje, on bez wahania by się zjawił pod jej drzwiami w 5 minut. Takie mężczyznę, który ją pokocha za to jaka jest i będzie szczęśliwy, że ona odwzajemnia jego uczucie. Tego życzę swojej przyjaciółce z całego serca, bo sama wiem jak ważne jest dla nas w życiu poczucie, że mamy drugą osobę, która jest naszym wsparciem i naszą kotwicą. A czemu to właśnie jej życzenie/marzenie chciałabym spełnić? Bo jest moją przyjaciółką i po prostu chciałabym by była szczęśliwa w swoim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdalena Moruś7 marca 2017 23:21

    Chciałabym spełnić marzenie mojej Kochanej Babci. Za to, że nauczyła kochać mnie ludzi, szanować ich mimo, że czasami na to nie zasługują, za to, że była ze mną od pierwszych chwil mojego życia, za zapach sernika, za naukę gotowania i pieczenia ciast, za bezinteresowną miłość, za to, że była i jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli miałabym wybierać, wybrałabym mojego tatę. Dlaczego?
    Bo to on spełniał moje dziecięce marzenia. Wystarczyło, że wygadałam się przed nim, że chcę np. nowy rower, na święta GK dostalam. Dużo poświęcał na to, abym to ja była szczęśliwa. Często on musiał sobie odmawiać przyjemności aby nan je sprawić. Nauczył mnie, aby troszczyć się i innych bardziej niż o siebie. No i to on zaszczepił we mnie miłość DK książek, za co jestem mu dozgonnie wdzięczna❤ Znam marzenie taty... Jest trochę nierealne, ale kto inny jak nie ja ma dać sobie z nim radę? 😁 W tym momencie moim marzeniem jest zobaczyć twarz taty uśmiechniętą, pełną życia i pasji oraz wdzięczną mi za spełnienie marzenia. Byłabym najszczęśliwszą osobą na świecie, gdybym mogła zrobić dla taty choć ułamek tego, co on zrobił dla mnie, gdy byłam mniejsza. Bardzo go kocham i wiem, że zasługuje na odrobinę szczęścia w życiu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam najcudowniejszą mamę na świecie i mimo, że tego pewnie nie przeczyta,to jest najlepsza na świecie i żadna inna lepsza, być nie może! Dlatego to jej podarowalabym spełnienie marzenia w podzięce za to ze nauczyła mnie kochać mężczyzn i o nich dbać, nie zapominając o sobie, za to, że została ze mna w domu by mnie wychowywać w rodzicielskiej bliskości pomimo że nie czytała zadnych poradników, a jedynie postępowała zgodnie ze swoją intuicją, za to jak pięknie czytała mi baśnie Christiana Andersena każdego wieczora utulając mnie do snu, za to jak długo wierzyłam w Mikołaja. Jak kazała mi patrzeć przez okno szukając sani i reniferów, a w tym czasie tata wnosił prezenty z piwnicy pod choinkę, byłam przekonana o magii tych świąt i Za rodzinne wakacje w drewnianych domkach gdzie mogłam się brudzić, oblewać wodą i beztrosko szaleć cały dzień.:)


    OdpowiedzUsuń
  5. To strasznie trudne. Tyle ludzi, tyle niespełnionych marzeń. Jednak skoro trzeba wybierac... Wybrałbym osobę chorą, by choć tym jednym gestem mogła się ucieszyć. Sprawić, by rozjaśnić jej świat, ulżyć w cierpieniu i podbudować nadzieję. Teraz chory jest mój tata, o czym marzy dokładnie nie wiem, ale nie jest zbyt wymagający. Pewnie wystarczyłaby mu moja bezwarunkowa miłość i spokój oraz zgoda na nieuniknione oraz poczucie, że nie zmarnował swojej szansy, którą jest życie. Niestety teraz powinien marzyć o zdrowych nerkach, dlatego też jeśli będzie trzeba naprawdę spełnie to marzenie, by był z nami jak najdłużej.
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełniłabym marzenie osoby transpłciowej - natychmiastową zmianę płci.
    (Na FB - Ada Sz)

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo proste pytanie. Spelnilabym marzenie mojej mamy. Myślę że największym jej marzeniem jest własne mieszkanko i to byłoby najpiękniejsze patrzeć jak wreszcie ma to czego pragnie i jak cieszy się i wreszcie staje się spokojna i nie musi się martwić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałabym życzenie mojej mamy. Właściwie obie mamy takie samo - żeby mój młodszy brat wyzdrowiał. Wiem, że mimo całej miłości jaką wkłada w opiekę nad nim chciałaby, żeby wszystko się zmieniło. Nie tyle dla siebie, co dla niego, żeby mógł normalnie funkcjonować, dorastać, zakochać się, być samowystarczalny i niezależny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełniłabym życzenie mojej najlepszej przyjaciółki, ponieważ jest dla mnie najważniejszą osobą zaraz po mojej mamie i chciałabym się jej odwdzięczyć za to, że zawsze mogę na nią liczyć, że pomaga mi w trudnych sytuacjach, chociaż sama nie ma łatwego życia i zmaga się z wieloma problemami. Cieszyłabym się, mogąc spełnić jej marzenie, bo mogłoby to pozytywnie wpłynąć na jej nastrój oraz samoocenę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika Niedźwiedź8 marca 2017 21:06

    Moja córeczka marzy, aby w swoim pokoju mieć tęczowe ściany :D Chciałabym spełnić jej życzenie, choć zdolności plastycznych to ja nie mam :( Wiem, że można się wspomóc fototapetą, ale chciałabym zrobić to dla niej sama, a najlepiej z jej pomocą. Mam już nawet pomysł, aby ścianę pomalować na niebiesko, a potem nasze ręce pomalować farbą (osobno, kolory tęczy) i odciskać na ścianie w kształcie tęczy. Może w weekend spróbujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyszłam w odwiedziny a tutaj konkurs ;D ale trafiłam he he he he :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mojej mamy. Dlaczego? Ona zawsze robi wszystko dla innych. Nigdy nie myśli o sobie. Jest bardzo dobrą osobą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życie mojej Mamy to ciągłe poświęcenie. Całe życie była dla innych, nigdy dla siebie. Tak mało miała radości w życiu, wciąż zmagając się z przeciwnościami losu. Każdy zasługuje na szczęście, ale życie nie zawsze jest sprawiedliwe. Gdybym mogła spełniłabym jej życzenie, by podarować jej choć odrobinę radości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym mogła spełnić dowolne życzenie, miała moc oddziaływania na uczucia, zrealizowałabym marzenie mojej szwagierki, która jest dla mnie jak siostra. Samotność jest jej wierną towarzyszką i z jakiegoś powodu nie znalazł się mężczyzna, który chciałby ją odgonić. Nie raz żaliła mi się na nudę, ciągnący się czas i chandrę, bo nie mając pracy, ani dzieci, z którymi zawsze jest jakieś zajęcie, dni faktycznie mogą wydawać się zbyt długie. Wciąż wraca do przeszłości, przegapionych szans, oczekiwania na księcia z bajki. Analizuje, rozważa inne scenariusze i wyczuwam w tym wielki smutek, bo gdyby się nie bała wyjechać do tego chłopaka albo nie zerwała z tamtym, może miałaby rodzinę i zupełnie inne życie? Nie potrafię jej na to odpowiedzieć, nikt nie potrafi. Bardzo bym chciała, aby jeszcze spotkała na swojej drodze miłość, głęboką i spełnioną :) To taka dobra, wartościowa dziewczyna i zasługuje na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym spełnić marzenie, umierającego dziecka... Sprawić tym samym mu wielką radość, dać poczucie że spełniło cel swojego istnienia ziemskiego, że nie ominęło go coś. ZObaczyć radość na Jego budzi ,uśmiech i zapamiętać do końca moich dni...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężkie to zadanie spełnić tylko jedno marzenie podczas gdy tyle jest marzeń wartych spełnienia. Lecz gdybym mogła spełnić tylko jedno marzenie to było by to marzenie mojej siostry, która marzy o podróży dookoła świata :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałabym marzenie pewnego chłopaka, ponieważ nawet jeśli nasze relacje mocno się skomplikowały, nawet jeśli oprócz chwil szczęścia jest też cierpienie i smutek, nawet jeśli część mnie tonie w żalu, to... on pozostaje osobą, która dała mi szczęście. Osobą, która dała mi się, aby żyć. Osobą, która wydostała mnie z Piekła. Dla niego byłabym w stanie zrobić wszystko, więc spełnienie jego marzenia, jest i spełnieniem mojego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałabym moją przyjaciółkę Anetę.
    Chciałabym spełnić jej marzenie, ponieważ nic mnie tak nie cieszy jak uśmiech na jej twarzy i mam świadomość, że ona na to zasługuje za to jak dobrą jest osobą.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!