Konkurs: Kim jesteś?




Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. Odpowiedzieć na zadanie konkursowe.
2. Zapoznać się z regulaminem.

3. Być uczestnikiem wydarzenia Zmysłowy Zawrót Głowy (Wezmę udział)!

ZADANIE KONKURSOWE
Kim jesteś? Odpowiedzi udziel w maksymalnie 5 zdaniach.

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga "Zapatrzona w książki".
2. Konkurs trwa od 2017.03.12 r. do 2017.03.14 r. (do godziny 20.00).
3. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu do dziesięciu dni roboczych od zakończenia konkursu.
4. Zwycięzca jest zobowiązany wysłać maila z danymi adresowymi na adres konkursyb@o2.pl w ciągu trzech dni od momentu ogłoszenia wyników. Po tym terminie nastąpi wybór nowego zwycięzcy. KOSZT WYSYŁKI PONOSI ZWYCIĘZCA!
5. Sponsorem nagrody jest: Pascal.
6. Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem pozostawić odpowiedz na zadanie konkursowe.
7. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
8. Do zdobycia jest książka, której fundatorem jest wymienione wyżej wydawnictwo, a wartość nagrody jest równoznaczna z kwotą znajdującą się na jej okładce.
9. Zwycięzcą konkursu zostanie osoba, której wypowiedz najbardziej przypadnie do gustu autorce bloga "Zapatrzona w książki”.
10. Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu trzech dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie e-maila na adres: konkursyb@o2.pl.


POWODZENIA!

12 komentarze:

  1. Tak się składa, że jestem Marta. Dotychczas myślałam, że jestem szczęśliwą, dwudziestodwuletnią mężatką i wielbicielką książek, ale po przeczytaniu tytułu książki trochę się zagubiłam ;) Chętnie odnajdę się na nowo i dowiem o sobie nieco więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Marta i jak dotychczas nie utożsamiłam się z żadną książkową Martą - bardzo bym chciała poznać tytułową, nieomal baśniową, bohaterkę, bo coś czuję, że to może być "ta właściwa" i we dwie odnajdziemy coś bardzo cennego! :) Poza tym studentka nauk ścisłych, fanka herbaty i czekolady, książkoholiczka, miłośniczka natury, która niedawno wreszcie odnalazła się we wszechświecie i jest z tego powodu bardzo szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdalena Moruś12 marca 2017 17:52

    Kim jestem? Jestem szczęśliwą Mamą Czterech Synków: Maksa, Miłosza, Marcela i Mikołaja. Jestem Żoną najwspanialszego Faceta na Świecie, który: sprząta, gotuje, zajmuje się Chłopakami, szyje łaty na spodniach. Jestem molem książkowym - kocham książki ich zapach. A poza tym jestem: księgową, menadżerem, lekarzem, pielęgniarką, kucharką, sprzątaczką, praczką, nauczycielką, kierowcą...itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kim jestem? - Właściwie nikim ważnym na tym świecie, nikim wpływowym, jestem tylko malutką cegiełką w tym wielkim murze ludzkości. Jestem jednak kimś wyjątkowym - każdy jest przecież wyjątkowy, prawda? Jestem inna niż wszyscy, czytam książki, co ludziom w moim wieku się nie zdarza :D Mimo wszelkich wad i mojej odmienności, jestem szczęśliwą osobą, bo otaczają mnie ludzie, których kocham, którym ufam i którzy mnie nigdy nie zawiodą. Tym właśnie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem młodą kobietą, która całkiem niedawno odnalazła siebie i sens życia. Przez 7 lat żyłam w złudzeniu pierwszej miłości. Chociaż było ciężko, nie żałuję niczego, bo dzięki temu, co przeżyłam jestem tu gdzie teraz jestem. A jestem osobą ciesząca się życiem, otoczoną prawdziwą miłością najbliższych. Jestem silniejsza, pełna wiary i nadziei, ale przede wszystkim jestem kobietą i mamą, a to samo w sobie już jest wielkim szczęściem.

    P. Maria

    OdpowiedzUsuń
  6. Kim jestem? Szczęśliwie zakochaną kobietą, która odnalazła sens życia dzięki odpowiedniemu Mężczyźnie, który sprawia, że po prostu chce się żyć! Jestem także totalną zwierzomaniaczką, kiedy na ulicy spotykam psiaka nie potrafię obok niego przejść obojętnie, zawsze muszę przystanąć i zagadać do niego, a także pogłaskać; moim ulubionym miejscem jest Zoo, w którym (jak ktoś ładnie i zgrabnie ujął) jakbym mogła to bym tam zamieszkała! Co nie zdziwi chyba nikogo, skoro biorę udział w takim a nie innym konkursie, jestem także uzależniona od książek, gdy przekroczę tylko próg księgarni otacza mnie magia ze wszystkich stron, dostaję wręcz oczopląsu od okładek, od których bije blask, nie wiem którą mam wziąć do ręki jako pierwszą, którą kupić, co w ogóle przeczytać najpierw, bo najchętniej to bym wykupiła wszystkie księgarnie świata :D Jestem osobą, którą ciągle szuka nowych zajęć, nie potrafi nawet minuty usiedzieć nic nie robiąc, ciągle podążam za marzeniami i próbuję je spełniać, chociażby przez lub dzięki mojej kolejnej pasji, jaką jest podróżowanie, staram się wraz z Lubym odwiedzać jak najwięcej wspaniałych miejsc i dzięki temu spędzać ze sobą baaardzo dużo czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kim jestem. Napewno człowiekiem jednym z wielu na świecie. Osoba która nie znalazła jeszcze swojej drogi w życiu i która nie wie co chce robić. Nie mam zbyt wielu zainteresować oprócz czytania. Dlatwgo ciągle szukam siebie i tego co robić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem kochającą MATKĄ i ŻONĄ, przykładną CÓRKĄ, troskliwą WNUCZKĄ, pomocną SIOSTRĄ,dobrą PRZYJACIÓŁKĄ. Jestem WOJOWNICZKĄ,która jest w stanie zniszczyć każdego, kto skrzywdzi jej bliskich.
    Jestem OPTYMISTKĄ, która z uśmiechem podchodzi do życia.
    Jestem uzależnioną KSIĄŻKOHOLICZKĄ na wiecznym głodzie książkowym.
    Jestem ISTOTĄ LUDZKĄ, która zamieni się w PYŁ,tak jak każdy z nas....

    Kamila Buliczak

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem człowiekiem.
    Istotą, która czuje, myśli, podejmuje świadomie decyzje, ma marzenia, odnosi sukcesy i porażki.
    Łatwo mnie zranić.
    Kiedy kocham to na zabój, kiedy nienawidzę to szczerze.

    Izunia Raszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika Niedźwiedź13 marca 2017 21:21

    Jestem kobietą jakich wiele - żona, matka, córka. Co mnie wyróżnia -impulsywność, lojalność, empatia. Czego nie cierpię - zakłamania i wątróbki. Co kocham - oprócz najbliższych najbardziej na świecie kocham czekoladę i książki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieta, Polka, człowiek, ale przede wszystkim niestrudzony wędrowca i poszukiwaczka, która lubi koty i tak, jak te czworonożne, futrzaste zwierzęta uwielbia chodzić własnymi ścieżkami. Potrafię na kilometr wyczuć podstęp, zwęszyć intrygę, wyczuć nosem czyje alibi jest fałszywe i oczywiście kto zabił. Dopada mnie wiele smaków i zapachów ukrytych gdzieś tam między stronami. Przemierzam kontynenty, morza i oceany, poznaję bogactwo kultury Orientu, wspinam się na szczyty, jestem w środku wydarzeń wojennych, pozostając przy tym niewidzialna... Zatroskana rodzina obawia się, że coś zemną jest nie tak, ja po prostu kocham książki :)
    biorę udział w wydarzeniu jako Anna Ż.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!