Konkurs: 10 rzeczy, które chcę zrobić...

 
Cześć Kochani!

Przychodzę dzisiaj do Was z patronackim konkursem. Chcecie wygrać Fatalną listę Siobhan Vivian? Myślę, że zadanie nie będzie trudne, wykorzystam temat listy, ale w bardziej przyjemny sposób. ;)


Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. Odpowiedzieć na zadanie konkursowe.
2. Zapoznać się z regulaminem.

ZADANIE KONKURSOWE
Stwórz listę 10 rzeczy, które chciałbyś/chciałabyś zrobić w całym swoim życiu. Nie ma ograniczeń. Musi być tylko 10 punktów. To co? Zaskoczycie mnie? ;)

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga "Zapatrzona w książki".
2. Konkurs trwa od 01.03.2017 r. do 08.03.2017 r. (do godziny 20.00).
3. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu do dziesięciu dni roboczych od zakończenia konkursu.
4. Zwycięzca jest zobowiązany wysłać maila z danymi adresowymi na adres konkursyb@o2.pl w ciągu trzech dni od momentu ogłoszenia wyników. Po tym terminie nastąpi wybór nowego zwycięzcy.
5. Sponsorem nagrody jest: Feeria Young. NAGRODĘ WYSYŁA WYDAWNICTWO!
6. Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem pozostawić odpowiedz na zadanie konkursowe.
7. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
8. Do zdobycia jest książka, której fundatorem jest wymienione wyżej wydawnictwo, a wartość nagrody jest równoznaczna z kwotą znajdującą się na jej okładce.
9. Zwycięzcą konkursu zostanie osoba, której wypowiedz najbardziej przypadnie do gustu autorce bloga "Zapatrzona w książki”.
10. Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu trzech dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie e-maila na adres: konkursyb@o2.pl.

POWODZENIA!

18 komentarze:

  1. 1 Zebrać pieniądze na terapię.
    2 Wyzdrowieć.
    3 Spotkać się z Tobą, Agatą i Agnieszką.
    4 Jechać z Wami na targi książki.
    5 Wziąść ślub.
    6 Mieć dwoje dzieci.
    7 Pojechać z rodzina na wycieczkę dookoła świata.
    8 Skoczyć ze spadochronem.
    9 Pracować w bibliotece.
    10 Żyć tyle bym zdążyła przeczytać to, co chce przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Zostać analitykiem medycznym
    2.Odtworzyć kiedyś choreografię z jakiegoś musicalu
    3. Zakochać się
    4. Mieć córkę o imieniu Asteria ♥
    5. Zwiedzić Argentynę
    6. Nauczyć się jakiejś sztuki walki
    7. Być kiedykolwiek zdolna zaufać innemu człowiekowi
    8. Wsiąść do pierwszego, lepszego samolotu/pociągu i pojechać w jakieś przypadkowe miejsce
    9. Być w paczce, takiej jak w serialu "Przyjaciele", gdzie każdy wie wszystko o wszystkich i wszyscy wchodzą sobie do mieszkań bez pytania :D
    10. I w końcu posprzątać pokój.
    Z tego co mi się wydaje, to chyba to ostatnie jest chyba najmniej prawdopodobne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to tak:

    "To do list:
    1. Zwiedzić jak najwięcej krajów na świecie (jak do tej pory byłam tylko w Hiszpanii), bo poznawanie nowych kultur, obyczajów i tradycji to coś pięknego.
    2. Spotkać swoich ulubionych aktorów, tj. Madsa Mikkelsena i Anthonyego Hopkinsa (muszę się chyba pospieszyć, bo Pan Hopkins ma już swoje lata!).
    3. Iść na koncert mojego ulubionego zespołu z czasów gimnazjum - System of a Down (muszą jeszcze zagrać w Krakowie, muszą!).
    4. Znaleźć dobrze płatną pracę, która będzie mi pasować i nie będzie mi się nudzić (*śmiech Boga*).
    5. Uzbierać z mężem kwotę wystarczającą na wybudowanie nowego domu (może do pięćdziesiątki się wyrobimy...).
    6. Zacząć żyć fit - jeść zdrowo, ćwiczyć i cieszyć się z życia jak nikt inny (to będzie mój cel, a nie środek do celu).
    7. Skoczyć na bungee, skoczyć ze spadochronu, polecieć balonem, iść na paintballa, kupić wymarzony motocykl, wziąć udział w rajdzie (adrenaliny nigdy dosyć).
    8. Mieć gromadkę wnucząt, dla których z mężem będziemy starać się być jak najlepszymi dziadkami (ja z mężem to mieszanka wybuchowa - wunki nie będą się nudzić :p).
    9. Przeczytać wszystkie książki, które mam na półkach, te których na nich nie ma i te które dopiero będą (Boże, proszę, bądź choć na tyle litościwy...).
    10. Umrzeć ze świadomością, że wykorzystałam życie na maksa. ;)"

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Zwiedzić świat ...jak najwięcej miejsc.
    2. Kupić dom
    3. Wysłać syna na studia ( mam czas dopiero ma 8 lat )
    4. Znaleźć pracę w bibliotece albo księgarni
    5. Otworzyc swoją małą kawiarenek,gdzie będzie stała duża biblioteczka i każdy kto przyjdzie na kawe i ciacho będzie mógł poczytać jakaś książkę.
    6. Nauczyć się pływać pokonać strach przed woda ( tak tak nie umiem mój syn potrafi a ja nie )
    7.Wystąpić w Masterchefie. ..podobno nieźle gotuje 😉
    8. Zapisac się na taniec brzucha
    9. Zrobić kurs kiegowosci
    10. Mieć czas ( myślę, że jeszcze trochę jak syn porośnie) żeby pracować wolontaryjnie w szpitalu na oddziale dziecięcym. ..grać z nimi w gry, rysować, spędzić z nimi czas . Poświęcić im trochę uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Napisać i wydać powieść.
    2. Wyruszyć w podróż dookoła świata.
    3. Wybudować dom.
    4. Zacząć trenować boks.
    5. Ściąć włosy.
    6. Wyleczyć kontuzję kolana.
    7. Założyć własny biznes.
    8. Zaadoptować psa i kota.
    9. Kupić wymarzone auto.
    10. Być szczęśliwą.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Nauczyć moje dzieci jak kochać i szanować ludzi.
    2. Kupić mamie motor na 70 urodziny.
    3. Zmobilizować męża do ćwiczeń.
    4. Zrozumieć poezję Emily Dickinson.
    5. Przestać się starzeć (:))
    6. Nauczyć się szydełkować.
    7. Wciąż szukać szczęścia.
    8. Zjeść wędzone świńskie uszy.
    9. Skończyć pisanie doktoratu.
    10. Jeść słodycze i chudnąć (może się da?)

    Pozdrawiam
    Aurelia

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Nauczyć się radzić sobie z problemami
    2. Zostać fizjoterapeuta
    3. Wyjechać w podróż dookoła świata
    4. Zakochać się
    5. Mieć szczęśliwa rodzinę
    6. Oddać jakąś kwotę na schronisko albo dom dziecka
    7. Nauczyć się nowego języka
    8. Zdać prawo jazdy 😁
    9. Mieć własną bibliotekę 📖📕
    10. Być po prostu szczęśliwa i spełniona

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Zobaczyć dziko galopujące konie przez śnieg
    2. Tańczyć na festiwalu w Rio de Janeiro ( najlepiej w jakimś stroju z skrzydłami )
    3. Mieć bibliotekę jak w ,, Pięknej i bestii'' ( koniecznie z wygodnymi fotelami i tymi super jeżdżącymi drabinami )
    4. Wycieczka do Disneylandu z najlepszą przyjaciółką
    5. Zostać pediatrą i wybudować klinikę dla dzieci i zaangażować ludzi w malowanie jej
    6. Świętować sylwestra na Time Square z najbliższą osobą
    7. Wycieczka rowerowa po USA ( ktoś będzie musiał jechać obok z bagażem, bo coś czuję, że z plecakiem na plecach to bym kilometra nie przyjechała :))
    8. Spełnić marzenia moich rodziców i dziadków
    9. Zacząć chodzić na zajęcia z śpiewu ( myślę, że moja mama i sąsiedzi mają już dość :))
    10. Nigdy nie zapomnieć o byciu dobrym człowiekiem
    P.S. Kiedyś jak śpiewałam to mama powiedziała, że nie radzi sobie z moim talentem:):):)
    Marta Jutrzenka

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Urkdzi szczesliwie drugie dziecko
    2.Wychować potomstwo na ludzi posiadających własne zasady
    3. Zwiedzić najpiękniejsze miejsca w Polsce
    4. Czerpać radość z małych rzeczy
    5. Zacząć pisac książkę
    6. Wydać książkę w popularnym wydawnictwie
    7. Zamieszkac we własnym domu tylko z mężem i dziećmi
    8. Być wyrozumiala jako teściowa
    9. Kochać wnuki i poświęcać im czas
    10. Umrzeć tak,aby nikomu nie sprawiać kłopotu

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Przejechać się na dachu czerwonego autobusu po Londynie.
    2. Zdobyć fiordy w Norwegii i zrobić sobie selfie na słynnym "Języku Trolla"
    3. Zrobić rodzinną objazdówkę po Włoszech, gdzie będziemy zajadać tony pizzy i różnego rodzaju past!
    4. Zobaczyć wschód słońca nad świątynią Angkor Wat w Kambodży!
    5. Zaznać tygodniowego luksusu w ekskluzywnym hotelu w Dubaju.
    6. Sprawdzić czy "Tęczowe góry" w Chinach to nie photoshop :)
    7. Z grupą przyjaciół przejechać Indie wzdłuż i wszerz w stylu niskobudżetowym.
    8. Przejechać safari, zobaczyć Kilimandżaro ,a później wylegiwać się na białym piasku Zanzibaru <3
    9. Przejechać się koleją transsyberyjską :)
    10. Największe marzenie na koniec, bo najciężej będzie je spełnić - Pojechać na wyprawę do Peru..

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Przede wszystkim chce skończyć studia. Stwierdziłam, że zamiast pchać się od razu po maturze na uniwersytet, poczekam i zastanowię się co chce robić w życiu. Podjęłam już decyzję, więc mam nadzieję, że uda mi się skończyć komunikację społeczną.
    2. Chce zwiedzić każdy kontynent. Nie koniecznie wszystkie kraję, ale sporo Europy mam już za sobą, więc Azja, Australia i Ameryki czekają.
    3. Znaleźć pracę w wydawnictwie. To mój szczyt marzeń. Myślę, że praca z książkami sprawiłaby, że czułabym się spełniona.
    4. Zrobić sobie tatuaż. Wymarzyłam otwartą książkę z "wylatującymi" z niej bohaterami moich ulubionych książek i nie spocznę, dopóki tatuaż nie znajdzie się na moim boku.
    5.Spędzić emeryturę w domku na Islandii, otoczona książkami i przyrodą. Wyjazd tam był największa przygodą mojego życia i chce tam wrócić na dłużej.
    6. Czuć za 30 lat, że zrobiłam ze swoim życiem coś dobrego. Nie zmarnowałam go.
    7. Odważyć się w końcu coś napisać. Opowiadanie, książkę - nieważne. Po prostu czas się w końcu sprawdzić.
    8. Przestać palić, żeby móc znowu nurkować. (Nie ma to jak sprawić, że nie można rozwiać swojego hobby)
    9. Nauczyć się posługiwać płynnie dwoma językami (nie licząc polskiego).
    10. Kupić wszystkie przeczytane książki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko 10? Hehe ok, to od początku:
    1. Skoczyć ze spadochronem / skoczyć na bungie
    2. Otworzyć własną ''czytelniczą kawiarnię'' - czyli coś jak miejsce gdzie ludzie przychodzą, wybierają książkę i mogą usiąść na kanapach czytając, pijąc kawę/herbatę (czy co tam chcą) i nawet zjeść coś.
    3. Załatwić i opłacić tacie rehabilitanta - takiego, który nie robiłby to za karę, tylko z chęcią pomocy.
    4. Pojechać do Stanów. Szczególnie do NY, na Florydę, do Kalifornii i do Teksasu.
    5. Przełamać barierę i doszkolić się w mowie z Angielskiego - samo czytanie książek nie starczy, bo mówić nie powiem nic.
    6. Przełamać się ponownie, ale tym razem pojechać do dużego miasta samochodem. Mój problem polega na tym, że panicznie boję się prowadzić np. w Warszawie, Krakowie czy innym mieście.
    7. Pójść na kursy doszkalające.
    8. Zacząć piec ciasta - jedyne co potrafię to pokroić kupcze -.-.
    9. Spróbować w pisaniu. Mam mnóstwo pomysłów, ale tylko raz próbowałam coś stworzyć i rzuciłam to.
    10. A teraz chcę zrobić porządek w szafach i pożegnać większość rzeczy, które tylko mi zalegają :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja lista:
    1. Pracować jako korektor w wydawnictwie (najlepiej wydającym książki młodzieżowe i fantasy, bo te NIGDY mi się nie znudzą).
    2. Zawsze mieć w domu kota. Dom bez kota to nie dom, więc lepiej go mieć pod ręką (w szczególności w jesienne wieczory, gdy padnie centralne ogrzewanie).
    3. Założyć własną firmę zajmującą się przygotowaniem dokumentów aplikacyjnych: w szczególności projektującą ich szablony graficzne, bo UWIELBIAM to robić.
    4. Nauczyć się rozmawiać z moim siostrami. Nigdy nie byłyśmy ze sobą blisko (mimo że mieszkałyśmy na kupię z racji małego mieszkania), ale dobrze byłoby kiedyś to zmienić.
    5. Zrobić magisterkę (najlepiej z kryminologii) - na razie jestem na etapie dwóch licencjatów i jest mi przykro, że znajomi z mojego rocznika już od dawna mogą posługiwać się tytułem magistra, a ja nie.
    6. Wydać tomik z moimi opowiadaniami, którymi jak na razie żadne wydawnictwo nie wyraziło zainteresowania.
    7. Poślubić miłego milionera. :)
    8. Kupić (i spróbować przeczytać) wszystkie książki z mojej listy "książek do przeczytania", która o dziwo wciąż się powiększa, mimo że kupuję na potęgę. To jakaś książkowa magia.
    9. Wybudować tajną bibliotekę domową. Ogromną, zamykaną na siedem spustów i posiadającą systemem zapobiegający pożarowi (wysysa powietrze z pomieszczenia, a w próżni jak wiadomo ognień momentalnie gaśnie).
    10. Zapisać w testamencie wszystkie moje książki lokalnej bibliotece, bo chciałabym, żeby trud zebrania ich wszystkich (i radość z ich czytania) nie zmarnował się wraz z moją śmiercią.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja lista:
    1. Zjeść croissanta podziwiając panoramę Paryża ze szczytu wieży Eiffla.
    2. Skonsumować prawdziwą włoską pizzę siedząc gdzieś na ruinach starożytnego Rzymu.
    3. Delektować się angielską herbatką siedząc nad brzegiem Tamizy.
    4. Sączyć podwójne espresso w londyńskim Hard Rock Cafe.
    5. Częstować się s'mores oglądając zachód słońca na kalifornijskiej plaży.
    6. Posmakować poi wygrzewając się pod palmą na Hawajach.
    7. Skosztować sushi wśród barwnych świateł Tokio.
    8. Pochłonąć mnóstwo cukrowych szkieletów podczas Dia de Muertos.
    9. Dać się skusić falafelom wśród straganów Kairu.
    10. Spróbować pierogów lub tworów pierogobodobnych z każdym możliwym nadzieniem, jakie się tylko nawinie w dowolnym miejscu na Ziemi (jestem ciekawa, czy coś przebije te z miętą :)).
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Zobaczyć najwyższy wodospad świata
    2. Odwiedzić wszystkie zabytki Peru sprzed kolonizacji europejskiej
    3. polecieć balonem
    4. zobaczyć okapi w naturalnym środowisku
    5. przemierzyć Australię z Aborygenami
    6. Wydać kolejną książkę tym razem nie dla dzieci
    7. Zacząć jeździć konno
    8. otworzyć własną cukiernię
    9. wyleczyć w końcu dzieci z przewlekłej choroby genetycznej
    10.wyleczyć siebie z przewlekłej choroby genetycznej

    Małgorzata Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Polecieć balonem w słoneczny dzień z filiżanką Copi Luwak.
    2. Otrzymać w prezencie prawdziwą angielską budkę telefoniczną w celu zrobienia toalety na działce.
    3. Wygrać w totka konkretną kwotę.
    4. Za wygraną konkretną kwotę dołączyć do mojej kawalerki strych, na którym będzie oranżeria i piękne okna połaciowe na pół dachu. Będę wchodziła do góry po drewnianych, kręconych schodach.
    5. Postarać się, żeby w tym roku zaraza nie zżarła moich pomidorów.
    6. Oduczyć się odbierać służbową komórkę o każdej porze dnia i nocy.
    7. Wyremontować łazienkę i oduczyć się napełniać całą wannę wodą, żeby posiedzieć w niej 10 minut.
    8. Spróbować flaków.
    9. Pojechać kolejką transsyberyjską w podróż życia.
    10. Przestać gubić parasolki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oto moja lista <3
    1. Razem z mężem wykonać skok ze spadochronem
    2. Nauczyć się płynnie mówić w języku hiszpańskim
    3. Mieć dzieci oraz wychować je na ludzi o dobrym sercu
    4. Wybudować domek pośrodku lasu
    5. Wziąć udział w meczu FC Barcelony
    6. Spędzić noc w skalnym hotelu znajdującym się na terenie Kapadocji
    7. Założyć własną firmę specjalizującą się w organizowaniu wycieczek
    8. Porozmawiać z Enrique Iglesiasem
    9. Zagrać jedną z głównych ról w hollywoodzkim filmie
    10. Zdobyć licencję pilota <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!