Zapowiedź: Fatalna lista Vivian Siobhan

 
Po raz kolejny objęłam patronatem medialnym książkę skierowaną do młodszego czytelnika, ale nie jest to byle jaki tytuł i uważam, że warto rekomendować tego typu historie. Dłuższą i szczegółową opinię poznacie już nie długo (w czwartek lub piątek) w recenzji. Teraz potrzymam Was w niepewności. ;)

Tytuł: Fatalna lista
Autor: Vivian Siobhan
Wydawnictwo: Feeria Young
Data wydania: 2017-03-01
Liczba stron: 408
Gatunek: Literatura młodzieżowa
ISBN: 9788373926189
Cena detaliczna: 37,90


Opis:

Piękno i brzydota nie zawsze są kwestią wyglądu.

Wyobraź sobie, że gdy przychodzisz do szkoły, oczy wszystkich są wbite w jeden punkt.

W listę.

Czy znajdziesz na niej swoje nazwisko? A jeśli tak, to w której kategorii?


Co roku ktoś - nie wiadomo, kto - wybiera dwie dziewczyny z każdego rocznika. Jedna zostaje okrzyknięta najpiękniejszą, druga – najbrzydszą.

O tych spoza listy natychmiast się zapomina. Wybrane nagle znajdują się w centrum uwagi całej szkoły.

Na liście są nazwiska ośmiu dziewcząt. W świecie po liście ich życie już nigdy nie będzie takie samo.




Książka jest dostępna w przedsprzedaży na:
empik.com



Czekacie na ten tytuł? U mnie będą z nim konkursy, więc bądźcie czujni!

21 komentarze:

  1. Widziałam kilka opinii o tej książce na zagranicznych serwisach i w sumie zapowiada się ciekawie. :)

    Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... sama nie wiem, co o niej myśleć. Poczekam na obszerniejszą recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba nie do końca dla mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam serię "Ból za ból" - jedne z moich ulubionych książek :) Jestem ciekawa tej pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To już nie moja tematyka i ostatnio takie pozycje bez żalu odpuszczam, ale daj znać czy warto kupić do biblioteki dla licealistów. I oczywiście gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli to Twój patronat, to na pewno będę chciała przeczytać. Sam opis zapowiada smakowitą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę czekała na konkurs, gdyż książka mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, bardzo Ci gratuluję kolejnego patronatu. Z opisu wnioskuję, że to może być dobry tytuł! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać tego tytułu! Mam wrażenie, że książka będzie naprawdę świetna :)

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję kochana. Muszę mieć te książkę choćby ze względu na Twój patronat😊Jednak tematyka również mnie zainteresowała, a więc trafia na znaną Ci listę😊💝

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu :) Bardzo się cieszę, że moje logo pojawiło się akurat przy Twoim - to zaszczyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję patronatu! Książka jest na mojej liście "must read". :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też czekam na Twoją opinię. :) Okładka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za książkami dla młodszych, ale ta mnie zaintrygowała. Pachnie mi to serialem "Plotkara", który niegdyś bardzo lubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbieram się by po nią sięgnąć - zobaczymy
    Zaczynam przygodę z recenzjami - potrzebuję wskazówek.
    takpapierowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Zapowiada się intrygująca lektura.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też wypatrzyłam tę książkę i muszę ją przeczytać! Gratuluję patronatu <3 Nie mam współpracy z wydawnictwem, ale najwyżej będę na nią polować w księgarniach :D
    ~Gaba

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam na nią chęć i to sporą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję patronatu :) Lubię sięgać po książki młodzieżowe, ta z opisu zapowiada się naprawdę ciekawie. Intryguje mnie, czy główna bohaterka jest w kategorii ładnych dziewcząt, czy też brzydkich.

    Pozdrawiam :)
    Czytanie nie boli

    OdpowiedzUsuń
  21. Straszne to... Perspektywa takiej listy w szkole. Gratuluje patronatu :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!