Nowości/zapowiedzi #02/2017 - LUTY



Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.

 
01.02
// Bez szans - Mia Sheridan // Otwarte - NA [RECENZJA]
// Księga snów - Nina George // Otwarte - Obyczajowa
/ Mapa kości - Francesca Haig / Uroboros - Fantastyka 
// Dzięki za tę podróż - Tommy Wallach / Bukowy Las - Młodzieżowa 
// Gorące zmysły - Kendall Ryan / Pascal - Romans, Erotyk
/// Królowie bourbona - J. R. Ward / Marginesy - Obyczajowa
/// Był sobie pies - Bruce Cameron / Kobiece - Obyczajowa 
/// Ścieżki nadziei - Richard Paul Evans / Znak literanova - Obyczajowa 
// Niepiękna - Madeline Sheehan / Czwarta Strona - dark erotica 
// Właśnie dziś, właśnie teraz - Karolina Wilczyńska / Czwarta Strona - Obyczajowa 



02.02
/ Dobroć nieznajomych - Katrina Kittle / Prószyński i S-ka - Obyczajowa
// Załatw pogodę, ja zajmę się resztą - Renata Frydrych / Literackie - Komedia romantyczna

07.02
/ Granice zła - Rebecca Griffiths / Prószyński i S-ka - Thriller 

08.02

09.02
/ To nie tak - Weronika Wierzchowska / Prószyński i S-ka - Obyczajowa 

13.02
/// Zimowa miłość - Elżbieta Rodzeń / Zysk i S-ka - Obyczajowa
// Podbój - Elle Kennedy / Zysk i S-ka - NA


15.02
// Diabolika - S. J. Kincaid / Moondrive - Młodzieżowa
// Piasek Raszida - Brandon Sanderson / Iuvi - Fantastyka
// Całkiem obcy człowiek - Rebecca Stead / Iuvi - Młodzieżowa
/// Tajemnica zamku - Krystyna Mirek / Edipresse Książki - Obyczajowa, Historyczna
// Księżyc jest kobietą - Joanna Gawrych-Skrzypczak / Czwarta Strona - Obyczajowa
/ Ważka - Małgorzata Rogala / Czwarta Strona - Kryminał 
 

16.02
// Flower. Jak kwiat - Elizabeth Craft, Shea Olsen / Literackie - Obyczajowa 
Życie motyli - Katarzyna Ryrych / Literackie - Obyczajowa 

17.02
/ Manwhore + - Katy Evans / Kobiece - Erotyk 

22.02
/ Droga do serca - Diana Palmer / HarperCollins Polska - Romans

27.02
/// Bursztynowy anioł - Anna Tabak / Zysk i S-ka - Obyczajowa

17 komentarze:

  1. Jest tego trochę... Mnie najbardziej kusi "Dobroć nieznajomych".

    OdpowiedzUsuń
  2. "Właśnie dziś, właśnie teraz" już posiadam :) Czekam na egzemplarz "Manwhore + 1" :) Ponadto chciałabym przeczytać "Załatw pogodę, ja zajmę się resztą" oraz "Bursztynowy anioł" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tylko usiąść i płakać, bo jak znaleźć na te cudowne powieści czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy z nowościami można dostać w pakiecie trochę wolnego czasu? :D Czytałam już Boys from Hell i bardzo mi się podobała ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że tyle ciekawych nowości w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boys from hell <3 Muszę mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle nowości! To chyba przez te zbliżające się Walentynki i fakt, że książka to dobry prezent na każdą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie bardzo nowa powieść Mirek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie kusi ZIMOWA MIŁOŚĆ, ponoć są tam szpitalne klimaty, które ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam taki brak czasu na czytanie ;-;
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  11. Boszzzzz tak mnie serce boli, ja nie wiem kiedy to wszystko przeczytam. Chyba po prostu dam sobie spokój i rzucę w cholerę to blogowanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusi mnie ta książka o psie i jedna jeszcze zapowiedź, co akurat tutaj nie widać. Ale miałam coś pooszczędzać... Eh. Pewnie za jakiś czas i tak kupię, bo mi po głowie cały czas chodzą.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Kiedy pozostaje żal", "Podbój", Paski Raszida" oraz "Bez szans" interesują mnie najbardziej. "Diabolika"... może? Zachęcające recenzje kuszą, ale na chwilę obecną coś mnie od tej książki odpycha. Może kiedyś.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba przyznać, że nowy rok rozpoczyna się znakomicie. Mam już kilka nowości na swojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej interesuje mnie "Diabolika" a poza nią chciałabym wreszcie poznać książki Lisy De Jong. Na szczęście luty nie jest jakiś obfity w cudowne książki, więc nie będę musiała się martwić o to, że braknie mi na nie pieniędzy lub miejsca na półce :')
    Pozdrawiam cieplutko i życzę zaczytanego lutego ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, będzie co czytać :D Taki wysyp nowości, że nawet ta zima mi tak bardzo nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!