Nowości/zapowiedzi #01/2017 - STYCZEŃ



Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


05.01
/ Making Faces - Amy Harmon / EditoRed - New Adlut

06.01
// Gracz - Vi Keeland / Kobiece - Romans
 
09.01
// Sezon na cuda - Magdalena Kordel / Znak - Obyczajowa (recenzja 02.01)
// Dziewczyna, którą kochałeś - Jojo Moyes / Znak literanova - Obyczajowa


11.01
// P.S. I like you - Kasie West / Feeria Young - Young Adlut (recenzja 03.01)
// Sama się prosiła - Louise O'Neill / Feeria Young -  Young Adlut (11.01)
// Tajemne miasto - C. J. Daugherty, Carina Rozenfeld / Otwarte - Fantastyka (recenzja 09.01) 
// W spojrzeniu wroga - A. Kaufman, M. Spooner / Moondrive - Fantastyka (recenzja 04.01)
// W sercu światła - A. Kaufman, M. Spooner / Moondrive - Fantastyka (recenzja 06.01)
/ Outliersi - Kimberly McCreight / Czarna Owca - Młodzieżowa
/// Nie pozwól mi odejść - Abbi Glines / Pascal - New Adlut 
/ Seks i orzeszki - Alice Clayton / Pascal - Romans
/ Margo - Tarryn Fisher / SQN - Young Adlut
/ To, co najważniejsze - Samanatha Young / Burda Publishing Polska - Romans
/ Wotum nieufności - Remigiusz Mróz / Filia Mroczna Strona - Kryminał
// Ułaskawienie - Emma Chase / Filia - Romans 
// Kobiety wzdychają częściej - Agata Przybyłek / Czwarta Strona - Komedia 
/// Waleczna czarownica - Danielle L. Jensen / Galeria Książki - Fantastyka


12.01
/ Jak gdybyś tańczyła - Diana Chamberlain / Prószyński i S-ka - Obyczajowa  

14.01
// Róża - Agnieszka Opolska / Opolska - Obyczajowa

17.01
// Naznaczeni śmiercią - Veronica Roth / Jaguar - Science Fiction (recenzja 14.01)
/ Szept wiatru - Sylwia Trojanowska / Videograf - Obyczajowa

18.01

19.01
/ Ucieczka - Aleksandra Kowalska / Prószyński i S-ka - Obyczajowa 

25.01
/ Sigrid - Johanne Hildebrand / Jaguar - Fantasy, Historyczna 

21 komentarze:

  1. No będzie co czytać, ale to co mnie interesuje mam zaklepane :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, kiedy przeczytasz te wszystkie tytuły które posiadasz, lub do Ciebie idą ;) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Making faces", "Ogień, który och spala", "To, co najważniejsze", "Miłość i orzeszki", "Waleczna czarownica", "P.S. I like you" i może "Margo", ale jeszcze się waham. Jak patrzę na tę listę, to się złamuję...
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfff... "Sex i orzeszki" - przepraszam za pomyłkę ;)

      Usuń
  4. Irenka zaczął się Nowy Rok ale Ty jak zawsze zmuszasz mnie do zażywania tabletek na uspokojenie😊💝😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widzę na razie nic dla siebie, ale może jeśli będą pozytywne recenzje to się na którąś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilość książek, które chcę jest po prostu przerażająca...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że tak mało fantastyki, bo za obyczajówkami to nie będę płakała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Irenko, serdecznie Cię zapraszam do mnie na Book Tour z książką "Podarunek" Cecelii Ahern i do zabawy w konkursie na "ustrzelenie licznika" :)
    http://www.recenzjapisanaemocjami.pl/2016/12/book-tour-cecelia-ahern-podarunek.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej interesują mnie powieści "Sama się prosiła" i "Wotum nieufności". Wyczuwam prawdziwą literacką ucztę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasie West, Brittainy C.Cherry, Diane Chamberlain... Nie, koniec, chyba muszę iść na odwyk. Styczeń będzie okrutny dla mojego portfela 😂

    OdpowiedzUsuń
  11. Ileż tych premier! Czekam na Twoje wrażenia z lektury "W spojrzeniu wroga" oraz "W sercu światła" :) Sama właśnie czytam tom trzeci tej serii :)
    Kasie West mam w planach - lubię jej książki i zawsze mnie zaskakują :D
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  12. Same wspaniałości, aż nie wiadomo na co się najpierw zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm, no i ja widzę kilka pozycji, które mnie zainteresowały więc z niecierpliwością czekam na recenzje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet na nie nie patrzę mam, co czytać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno dorwę Waleczną czarownicę i Naznaczonych śmiercią ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawi mnie PS. I like you. Czytałam inne książki tej autorki i były bardzo przyjemne w odbiorze, więc zdecydowanie skuszę się i na tą.
    Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektórzy tytuły naprawdę mnie interesują :) W szczególności muszę mieć "W spojrzeniu wroga" oraz "W sercu światła" :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle wspaniałości ♥ Mam u siebie już Gracza ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. P.S. I like you, nowa Roth i Margo - zdecydowanie mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!