Patronat: Co mnie zmieniło na zawsze - Amber Smith


Kochani,

z ogromną radością informuję, że Zapatrzona w książki objęła patronatem medialnym najnowszą powieść wydawnictwa Feeria Young. Co mnie zmieniło na zawsze autorstwa Amber Smith swoją będzie miało premierę już za siedem dni. 

Więcej o książce napiszę w recenzji, ale już teraz mogę zdradzić, że takiej książki u nas jeszcze nie było i warto się z nią zapoznać, niezależnie od wieku!

Zapowiadam też konkursy! ;)

Opis:
To nie liceum ją zmieniło. 
To gwałt.
 
Pewnego wieczoru najlepszy przyjaciel jej brata – niemal członek rodziny – sprawia, że świat Eden wywraca się do góry nogami. To, co kiedyś wydawało się proste, teraz jest skomplikowane. To, co kiedyś wydawało się prawdą, teraz jest kłamstwem. Ci, których kiedyś kochała, teraz budzą tylko jej nienawiść. Nic już nie ma sensu. Wie, że powinna powiedzieć komuś o tym, co się stało, ale nie może tego zrobić. Więc ukrywa to w sobie, głęboko. Ukrywa też to, kim kiedyś była – bo teraz jest już inna. Na zawsze.

Autor: Amber Smith
Tytuł: Co mnie zmieniło na zawsze
Wydawnictwo: Feeria Young
Data wydania: 2016-11-09
Kategoria: Young Adlut
Liczba stron: 392

16 komentarze:

  1. Gratuluję patronatu! :* Książka zapowiada się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Książka jest rewelacyjna, inna. Polecam!

      Usuń
  2. Gratuluję! Książkę widziałam już jakiś czas temu w zapowiedziach i od razu mnie zainteresowała, na pewno będę ją mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Polecam przeczytać. Jest mocna, nietypowa i daje do myślenia.

      Usuń
  3. Serdeczne gratulacje kochana.Zapatrzona w książki jak zawsze patronuje wspaniałej książce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu. :) Mój egzemplarz niestety zawieruszył się gdzieś na poczcie, ale mam nadzieję, że wkrótce w końcu do mnie dojdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Właśnie przyszedł kurier. Mam książkę!! :D

      Usuń
  5. Ja również gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję sukcesu!
    Chyba książkę przeczytam, bo wydaje się być taka w sam raz w moich dotychczasowych klimatach czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno przeczytam, bo jestem jej strasznie ciekawa :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka może być trudna dla osób z podobnym doświadczeniem, ale mimo wszystko chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! To musi być super uczucie ;)
    Książka nie w mojej tematyce, jednak okładka baardzo mi się podoba :D
    Dobra ten komentarz wyszedł idiotyczny, jakbym specjalnie robiła spam, w stylu ,,fajny blog''...xd
    Pozdrawiam!
    Fan of books :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam ooinie, że to wspaniała książka. Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to czekam na te konkursy ;) Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!