Nowości/zapowiedzi #11/2016 - LISTOPAD


Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.



03.11
/// Już zawsze razem - Abbi Glines / Pascal - New Adlut
 
07.11
// Chłopiec zwany Gwiazdką - Matt Haigh / Zysk i S-ka - Dziecięca
 
08.11
/// Odkurzacz czarownicy - Terry Pratchett / Rebis - Fantastyka

 
09.11
/// Brzechwa dzieciom. Dzieła wszystkie. Wiersze - Jan Brzechwa / Nasza Księgarnia - Bajki
/// Biuro przesyłek niedoręczonych - Natasza Socha / Pascal - Obyczajowa
// November 9 - Colleen Hoover / Otwarte - New Adlut [RECENZJA]
// Świt, który nie nadejdzie - Remigiusz Mróz / Czwarta Strona - Kryminał
// Niepokorna - Madeline Sheehan / Czwarta Strona - Dark erotick
// Niebezpieczna gra - Joanna Opiat-Bojarska / Czwarta Strona - Kryminał 
/// Wszystko przez ten Nowy Jork - Cassandra Rocca / W. A. B. - Obyczajowa 
// Anioł do wynajęcia - Magdalena Kordel / Znak - Obyczajowa
// Nieuniknione - Amy A. Bartol / Muza - Fantastyka 
// Co mnie zmieniło na zawsze - Amber Smith / Feeria Young - Young Adlut
/// Amerykańscy bogowie - Neil Gaiman / MAG - Fantastyka
// Francuski piesek - Marta Obuch / Filia - Komedia
// Oblivion - Jennifer L. Armentrout / Filia - Fantastyka 
// Mój obrońca - Jodi Ellen Malpas / Amber - Erotyk 
/// Nie prosiliśmy o skrzydła - Vanessa Diffenbaugh / Świat Książki - Obyczajowa
// Obudź się, Kopciuszku - Natalia Sońska / Czwarta Strona - Obyczajowa
/ Tylko ty mnie zrozumiesz - Samanatha Young / Burda Publishing Polska
/// Noc Kupały - Katarzyna Berenika Miszczuk / W. A. B. - Obyczajowa 


16.11
/// Córeczka tatusia - Cathy Glass / Muza - Lit. faktu 
// Shadow - Sylvain Reynard / Muza - Fantastyka 

22.11
/// Czy musimy udawać? - Courtney C. Stevens / Amber - New Adlut
// Zostaw mnie - Gayle Forman / Prószyński i S-ka - Obyczajowa  


23.11
/// Dwanaście dni świąt Dasha i Lily - Rachel Cohn, David Levithan / Bukowy Las - Młodzieżowa
// Pod skrzydłami miłości - Izabela M. Krasińska / Czwarta Strona - Obyczajowa 
// Miłość za wszelką cenę - Luisa Reid / Zielona Sowa - Young Adlut
/// Księgarnia przy ulicy Wiśniowej - Praca zbiorowa / Filia - Opowiadania 
 
24.11
// Być jak Audrey Hepburn - Mitchell Kriegman / Kobiece - Obyczajowa
 

17 komentarze:

  1. Tak naj najbardziej czekam na Gaimana w nowych okładkach :D No i po Twoim zachwytem November 9 jak tylko dostanę hajsik to kupuję :D Dobrze, że Gaiman i Hoover wychodzą w jednym dniu, to zamówię za jednym zamachem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przeczytałabym "Obudź..." oraz "Zostaw mnie" - tych premier będę niecierpliwie wypatrywała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam na Gaimana i nową powieść Gayle Forman.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy miesiąc od dawna, w którym interesuje mnie bardzo niewiele nowości. Z książek wymienionych przez Ciebie na pewno przeczytam "Noc Kupały" Miszczuk.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paroma nowościami jestem zainteresowana. Ale na szczęście jakoś oszczędnie w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nic dla siebie nie widzę, ale już jestem na tropie jakichś fajnych książek świątecznych. W końcu, jedne święta za nami, następne przed nami! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż tych zapowiedzi! Na ten moment najbardziej czekam na "November 9" :) Nie wiedziałam, że będzie kontynuacja - czyli "Dwanaście dni świąt Dasha i Lily", ale choć pierwszy tom był fajny, to chyba na ten moment nie będę czytać następnej części.
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  8. Gaiman w tych nowych okładkach to jest mistrzostwo świata. Najlepsze jest to, że nie znam żadnej książki, a chcę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tyle książek, które pięknie prezentowałby się na moich półkach :) Na pewno muszę mieć książkę Coleen Hoover. Wiele z powyższych kusi mnie swoimi bajecznymi okładkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ta moją nieodparta potrzeba komfortu posiadania😊Ty wiesz co mam na myśli kochana. Ech nadal nie potrafię jej poskromić😄

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam bardzo na Noc Kupały i na Kopciuszka:) Świt, który nie nadejdzie mam i już jestem po połowie ale mnie niestety nie porwał.
    pozdrawiam
    http://blog-projektksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle nowości do poznania co nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego tak wszyscy kusicie tymi pozycjami. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim ubolewam, że 12 dni świąt Dasha i Lily ma tak brzydką okładkę, zwłaszcza w porównaniu z zagraniczną. Najbardziej interesuje mnie November 9, bo o ile ostatnio twórczość Colleen Hoover była mi wyjątkowo obojętna, o tyle ta powieść naprawdę mocno mnie zaintrygowała.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaka fajna ta pozycja "Wszystko przez ten Nowy Jork"! Chyba muszę sobie gdzieś zapisać ten tytuł, bo widzę, że byłby doskonały do tematycznego grudnia. :) Do tej pory nie dostałam w swoje ręce "Co mnie zmieniło na zawsze" nad czym ubolewam, bo słyszałam dużo dobrego.
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!