Nowości/zapowiedzi #10/2016 - PAŹDZIERNIK

 
Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.
 

03.10
/// Dziewczyny z Solidarności - Anna Herbich / Znak horyzont - Biografie

04.10
/// Harry Potter i Komnata Tajemnic (ilustrowany) - J. K. Rowling / Media Rodzina - Fantastyka, Młodzieżowa
 // Świat Ruty - Iwona Żytkowska / Prószyński i S-ka - Obyczajowa 

05.10
/ Kim jest ta dziewczyna? - Mihairi McFarlane / HarperCollins Polska - Obyczajowa

06.10
/// Kamienne anioły - Kristina Ohlsson / Media Rodzina - Młodzieżowa, Horror
 
10.10
/ Boskie lato - Denise Hunter / Dreams - Romans 

11.10
// Granat poproszę - Olga Rudnicka / Prószyński i S-ka - Komedia, Kryminał
// Nefrytowa szpilka - Joanna Miszczuk / Prószyński i S-ka - Obyczajowa
 
 
12.10
// Chłopak z sąsiedztwa - Kasie West / Feeria Young - Młodzieżowa, NA (recenzja na dniach)
// Miłość z nutą imbiru - Agnieszka Olejnik / Czwarta Strona - Obyczajowa
// Nic oprócz milczenia - Magdalena Knedler / Czwarta Strona - Kryminał
// Nie ma innej ciemności - Sarah Hilary / Czwarta Strona - Kryminał
/// Spełnione marzenia - Krystyna Mirek / Filia - Obyczajowa
/// Prawodziejka - Susan Dennard / SQN - Fantastyka 
/ Serce z popiołu - Kathrin Lange / Muza - Fantastyka, Młodzieżowa
/ Więzy - Sierra Cartwright / Burda Publishing Polska - Erotyczna
 
 
13.10
/ Zimowy ślub - Lisa Kleypas / Prószyński i S-ka - Romans

19.10

20.10
/// Wszystko, co mam - Katie Marsh / Prószyński i S-ka - Obyczajowa

22.10
/// Harry Potter i Przeklęte Dziecko - J. K. Rowling / Media Rodzina - Fantastyka, Młodzieżowa
 
25.10


26.10
// Niepokorna - Madeline Sheehan / Czwarta Strona - dark erotick
/// Serce z bibuły - Karolina Wilczyńska / Czwarta Strona - Obyczajowa
/// Behawiorysta - Remigiusz Mróz / Filia - Kryminał
/// Chemia naszych serc - Krystal Sutherland / Dolnośląskie - Młodzieżowe
/// Karmelowa jesień - Aleksandra Tyl / Prozami - Obyczajowa
/// Młot Thora - Rick Riordan / Galeria Książki - Fantastyka
/// Pax - Sara Pennypacker / Iuvi - Dziecięca 
/// Potomkowie - Tosca Lee / Iuvi - Młodzieżowe
/// Skaza - Cecelia Ahern / Muza - Obyczajowa  
/// Siła niższa - Marta Kisiel / Uroboros - Fantastyka, Komedia
/ Wiem, że tu jesteś - Clelie Avit / Sonia Draga - Obyczajowa
// Wyprzedaż snów - Marzena Rogalska / Znak - Obyczajowa


27.10

28.10
/// Płomienna siedemnastka - Janet Evanovich / Fabryka Słów - Komedia, Kryminał

31.10

18 komentarze:

  1. Ileż tych zapowiedzi! "Chłopak z sąsiedztwa" to ta powieść na którą w październiku poza finałem Kronik Krwi czekam najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tu kilka pozycji na które czekam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie 2HP ilustrowany, ale chyba poczekam, aż będzie tańszy. Sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry ilustrowany, Witkiewicz, Rudnicka.. Mniam, mniam

    Ale "Przeklęte dziecko" bym przeczytała jakby to nie był scenariusz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego wszystkiego jest tak dużo, że nie wiem, co w pierwszej kolejności chciałabym poznać ;) Na pewno jestem ciekawa nowego Pottera ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle wspaniałości, że aż nie wiadomo za co pierwsze się brać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego, a ja o dziwo wybrałam tylko kilka w tym miesiącu i mam zamiar trzymać się postanowienia :) Na pewno przeczytam Behawiorystę (choć Immunitet mnie wkurzył), Nic oprócz milczenia i Kiedy wszystko się zmienia. Znam już Widmo grzechu (polecam :)) Zakręty losu (polecam jeszcze bardziej)no i Niepokorną (ihi Ty wiesz, co myślę :)
    Oczywiście muszę kupić też HP ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rudnicka, Mirek i Lingas-Łoniewska to autorki po których tytuły siegnęłabym w pierwszej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i się skusiłam i tego HP zamówiłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też czekam na wiele książek w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest tu parę książek, po które na pewno sięgnę.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę kilka książek, które sama mam w planach przeczytać w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo dobra ;) Najbardziej czekam na "Siłę niższą", "Płomienną siedemnastkę", "Przeznaczenie Violet i Luck'a", "Kiedy wszystko się zmienia", "Granat poproszę!" oraz "Chłopaka z sąsiedztwa" + kilka tytułów, których nie wymieniłaś, ale już ich nie podam, bo idzie się załamać ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech, a miałam już nic nie kupować hehehe.
    Oni to robią specjalnie? Nic tylko kuszą ;)
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  15. Szykują się świetne premiery! Nie mogę się doczekać kilku z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No dobra, zobaczmy co przegapiłam w październiku...
    Wiesz co jest zabawne? Że mam HP i Komnatę - ocztwiście, heloł, ale wciąż nie przeczytałam tej wersji z ilustracjami bo po prostu nie miałam kiedy. :( Ale w porządku, kiedyś to nadrobię. Może zrobię sobie mini maraton jak wyjdzie w tym roku trójka. :)
    Chłopak z sąsiedztwa jest na mojej liście do poznania, bo ta pierwsza powieść Kasie West mi się podobała, w sumie była takim uroczym czytadłem, że stwierdziłam, że chętnie przeczytam coś jeszcze autorstwa tej pani. :)
    No i ta Prawdodziejka o której tyle się mówi za granicą... W sumie ani jednej recenzji polskich blogerek jeszcze nie czytałam - przez te moje olbrzymie zaległości, ale te obcojęzyczne recenzje strasznie mnie zachęciły do sprawdzenia tej pozycji.
    Lisa Kleeeypas! Czytałam pierwszy tom tej serii i go bardzo lubię, także zdecydowanie będę czytać kolejne. :) Kiedyś tam.
    Pierwszy tom Rain mi się podobał-ale-nie-podobał, ale z jakiegoś powodu chcę się katować dalej. Chyba mam nadzieję, że coś się zmieni i kolejne tomy spodobają mi się bardziej. Chyba poczekam na jakąś niezłą promocję i wtedy nabędę. Ale spokojnie, nie śpieszy mi się specjalnie.
    HP i Przeklętego Dziecka nie mam i nie czytałam i to w sumie z wyboru. Czytałam o ludziach rozczarowanych tym cudem, a ja nie wiem czy chcę sobie psuć - jak dla mnie, perfekcyjne zakończenie HP z siódemki.
    Na Chemię naszych serc też czekałam i też jakoś koniec końców premiera przyszła i... ja oczywiście ją przegapiłam/nie zainteresowałam się nią aż tak bardzo.
    Behawiorystę ma mama, także pewnie kiedyś przeczytam. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!