Nowości/zapowiedzi #09/2016 - WRZESIEŃ


Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.



01.09

07.09
// Gus - Kim Holden / Filia - New Adlut 
/ Gloria - Monika Błądek / Akurat - Fantastyka

09.09
// Obłędna szesnastka - Janet Evanovich / Fabryka Słów - Komedia, Kryminał

12.09
/// Gwiazdy nad October Bend - Glenda Millard / Dreams - Lit. młodzieżowa

13.09
// Ta, którą znam - Małgorzata Warda / Prószyński i S-ka - Obyczajowa 


14.09
/// Załącznik - Rainbow Rowell / HarperCollins Polska - Obyczajowa 
/// Wyznawcy niemożliwego życia - Kate Scelsa / HarperCollins Polska - Lit. młodzieżowa 
/// On i ja - Diana Palmer / HarperCollins Polska - Romans 
/// Coś świętego - Sarah Dessen / HarperCollins Polska - Lit. młodzieżowa
/// Wszystko to, co wyjątkowe - Matthew Quick / HarperCollins Polska - Lit. młodzieżowa
// Żyj szybko, kochaj głęboko - Samantha Young / Burda Publishing Polska - Romans 
/// Klamki i dzwonki - Magdalena Knedler / Novae Res - Obyczajowa 
// Grzechu warta - Agata Przybyłek / Czwarta Strona - Komedia romantyczna 
// Pod samym niebem - R. K. Lilley / EditoRed - Erotyk
// Zanim - Katarzyna Zyskowska-Ignaciak / MG - Obyczajowa 


16.09
// Połączeni. Uwolnij mnie - Laurelin Paige / Kobiece - Romans, Erotyk 
// Manwhore - Katy Evans / Kobiece - Romans, Erotyk 

19.09
/// Urodzeni, by przegrać - Iga Wiśniewska / Zysk i S-ka -  Obyczajowa 


21.09
/ To co nam zostaje - Sally Hepwhort / Filia - Obyczajowa 

28.09
/// Skazanie - Emma Chase / Filia - Romans
// Bez winy - Mia Sheridan / Otwarte - New Adlut 
// Uratuj mnie - Anna Bellon / Znak literanova - New Adlut 
/// Spójrz na mnie - Nicholas Sparks / Albatros - Obyczajowa
/// Gregor i kod pazura - Suzanne Collins / Iuvi - Fantastyka
/// Szóstka wron - Leigh Bardugo / MAG - Fantastyka

29.09
/// Nasze olśnienie - Sandi Lynn / Amber - New Adlut 

Jako, że jestem gapa dodaję zapomniane zapowiedzi jeszcze. ;)



15.09
/// I obiecuję ci miłość... - Marta W. Staniszewska / Psychoskok - Erotyk 

26.09
/// Nakarmię cię miłością - Anna Dąbrowska / Zysk i S-ka - New Adlut

28.09
/// Silver - druga księga snów - Kerstin Gier / Media Rodzina - Fantastyka 

18 komentarze:

  1. Jedynie "Grzechu warta" dla mnie jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych premier ;) Ciekawi mnie "Żyj szybko..." oraz "Szóstka wron" ;)
    We wrześniu znowu do pracy, więc mniej czasu na czytanie, ale... może przy lepszej organizacji? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko dwie książki nam się powtórzyły, ja wyłuskałam całkiem inne perełki wrześniowe ;) Najnowsza Jadowska już przeczytana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny sporo ciekawych powieści. Trudno zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. DUŻO CIEKAWYCH PREMIER NAS CZEKA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 z tego jest w drodze do mnie :) 3 muszę domówić, a w szczególności Szóstkę Wron <3 Ahh. Tego się nie mogę doczekać. Mam nadzieję, że poczta dziś do mnie trafi :D Tyle premier w miesiącu, a tak mało dni :) Kto tak robi? Wnoszę o zmianę ilości Dni w Miesiącu lub O więcej godzin w ciągu dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szóstka wron najbardziej mnie przyciąga. Tak bardzo chcę już przeczytać tę książkę! Pozdrawiam :)

    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "Ta, którą znam" oraz "Bez winy" czekają już na czytniku. Muszę jeszcze dorwać "Gusa". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę kilka tytułów, które i ja mam na oku :) wrzesień będzie ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Same perełki tylko jak tu znaleźć czas żeby to wszystko przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Gusa", "Obłędną szesnastkę", "Bez winy" oraz "Szóstkę wron" muszę dorwać jak najszybciej :D
    Poza tym chętnie przeczytałabym "Wszystko to co wyjątkowe" oraz "Żyj szybko kochaj głęboko" :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeraża mnie ilość książek, które chcę... Portfel znów strzeli focha, to pewne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadszedł wrzesień i wydawnictwa ruszyły z kopyta:) Załącznik muszę przeczytać, bo uwielbiam autorkę, jej książki mają coś co mnie przyciąga. Sheridan jest też dla mnie obowiązkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle- tyle książek, a tak mało czasu i pieniędzy! Wydawnictwa muszą się w końcu nad nami zlitować! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle wspaniałości! I obiecuje ci miłość jest cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie zawsze tyle dobroci :) Pięknie będzie wydana druga księga snów.

    OdpowiedzUsuń
  17. No dobrze. Zobaczmy co przegapiłam we wrześniu ciekawego...
    Oczywiście "Załącznik" jako pierwszy wybija się ponad inne tytuły. Cholera, mam poważne zaległości w książkach Rowell co jest nie do pomyślenia, w końcu ją tak lubię...
    "Wyznawcy niemożliwego życia" wyglądaja naprawdę świetnie, aczkolwiek nie ufam sobie wystarczająco by zaryzykować - posprawdzam jednak opinie.
    To samo zresztą się tyczy najnowszego Matthew Quicka.
    Wstyd. Mam "Szóstkę wron", uwielbiam autorkę, a książki wciąż nie przeczytałam. WSTYD.
    Ale nie ma tragedii jeśli chodzi o zaległości. :) Przynajmniej niczego nie muszę dopisywać na listę, o co się niepokoiłam. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!