Nowości/zapowiedzi #08/2016 - SIERPIEŃ


Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.




03.08
// Marianna - Magdalena Wala / Czwarta Strona - Romans historyczny, Obyczajowa [RECENZJA]
// Never never - Colleen Hoover, Tarryn Fisher / Moondrive - New Adlut, Obyczajowa [RECENZJA]
// Ocal mnie - Abbi Glines / Pascal - New Adlut 
// Nawet o tym nie myśl - Sarah Młynowski / Feeria Young - New Adlut
// Razem będzie lepiej - Jojo Moyes / Znak literanova - Obyczajowa 
/ Ta chwila - Guillame Muso / Albatros - Obyczajowa 
/ To nie twoja wina - Kaja Piatowska / W.A.B. - Obyczajowa

09.08
/// Bóg liczy łzy kobiet. Prawdziwa historia kobiety zgwałconej przez sowieckiego "oswobodziciela" - Małgorzata Okrafka- Nędza / Fronda - Autobiografia 
/ Szczęście w nieszczęściu - Izabella Frączyk / Prószyński i S-ka - Obyczajowa 

11.08
/ W cieniu - Diane Chamberlain / Prószyński i S-ka - Obyczajowa 


17.08
/ Nieobecna - Agnieszka Olejnik / Czwarta Strona - Kryminał
// Wyśnione miejsca - Brenna Yovanoff / Moondrive - New Adlut
// Jeszcze się spotkamy - Abbi Glines / Pascal - New Adlut
Odwrócona życie - Urszula Jaksik / Pascal - Obyczajowa 
/// Moje serce i inne czarne dziury - Jasmine Warga / Burda Publishing Polska - New Adlut 
// Pechowa dziewczyna - Aleksandra Mantorska / Nasza Księgarnia - Obyczajowa
// Wszystkie kolory nieba - Krystyna Mirek / Znak - Obyczajowa 

18.08
// Epidemia - Suzanne Young / Feeria Young - Fantastyka 


22.08
/// Bez pamięci - Martyna Kubacka / Lucky - Romans 
/ Układanka z uczuć - Małgorzata Garkowska / Zysk i S-ka - Obyczajowa

24.08
// Błahostka i kamyk - Ewa Nowak / Egmont - Młodzieżowa 
/// Przez niego zginę - K. A. Tucker / Filia - Obyczajowa 


31.08
/// Wybacz mi - Gabriela Gargaś / Filia - Obyczajowa
/// Gdzieś tam, w szczęśliwym miejscu - Anna McPartlin / HarperCollins Polska - Obyczajowa
// Immunitet - Remigiusz Mróz / Czwarta Strona - Kryminał
// Kamfora - Małgorzata ŁatkaCzwarta Strona - Kryminał
/// Gorący związek - Alice Clayton / Pascal - Romans 
/// Nerve - Jeanne Ryan / Dolnośląskie - Młodzieżowa 
/// Siedem lat później - Dorota Wellman, Janusz Leon Wiśniewski / Znak literanova - Wywiad 

17 komentarze:

  1. Tym razem interesują mnie przede wszystkim te z wątkami fantasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo wspaniałych książek, żebym mogła zdecydować się na 2/3. Wiele z nich chciałabym mieć! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie intryguje "Never never" - zapowiedzi wydawnictwa za każdym razem coraz bardziej mnie zachęcają ;) Podobnie mam z "Wyśnionymi miejscami":D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wymienionych interesuje mnie tylko "Never Never", prócz tego, czekam też na "Poszukiwaczkę" oraz "Prawie o północy". Reszta albo w cale mnie nie ciekawi, albo może poczekać.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanego sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Never never" to moje Must Read, ale na pewno przeczytam też "Przez niego zginę", "Epidemię", "Ocal mnie" oraz "Moje serce i inne czarne dziury" :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe tytuły, ale chyba raczej nic dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę polować na "W cieniu", "Nieobecna" oraz "Gdzieś tam w szczęśliwych czasach". Zapowiadają się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko! Biorę wszystko! No dobra, prawie wszystko :P Może z wyjątkiem jakichś trzech czy czterech...
    Już nie mogę się doczekać środka miesiąca, kiedy to skończą się te wszystkie zapowiedzi! Ale wiem, że wtedy nastąpią zapowiedzi na wrzesień i znowu się załamię ich ilością i ilością tych, które bardzo chcę mieć :(

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwłaszcza zapowiedzi wydawnictwa Filii mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Tyle nowości na które i ja mam ochotę, aż mnie skręca! :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super opcja z tymi linkami do Empiku i legendą. MEGA pomysł!

    To ja może wypiszę, jak wiele z tej listy bym chciała <3
    Marianna - podobno do mnie idzie, ale od ponad tygodnia nie może dojść :(
    Never never - <3 <3 <3
    Nawet o tym nie myśl - zamówiłam dosłownie wczoraj dla Mamy :D
    Wyśnione miejsca - ot, całkiem przyjemne.
    Moje serce i inne czarne dziury - czekam baaaardzo <3
    Pechowa dziewczyna - dziś zamówiłam :D
    Epidemia - moja ukochana seria <3
    Bez pamięci - też czekam na dotarcie :D
    Przez niego zginę - zamówiona przed weekendem za wygraną u Lustra :)

    Zbankrutowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno się skuszę na nową McPartlin, bo Ostatnie dni Królika były wspaniałą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez niego zginęło i Wyśniony mieści to dwie pozycje, które bardzo mnie Intrygują.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły zestaw ;) Kilka pozycji pokryło się z moimi "chciejkami". :) Bardzo chciałabym przeczytać: "Bez pamięci", "Never never", "Wyśnione miejsca", "Moje serce i inne czarne dziury" i jeszcze kilka ;)
    Pozdrawiam,
    NH

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiedzi! Jeeej. Zaraz się dowiemy jakie tytuły przeoczyłam te parę miesięcy temu. :)
    'Mariannę" mam zapisaną, dziękuję bardzo. :D
    Nie wiedziałam, że Jojo Moyes już ma kolejną książkę w Polsce. Ciekawe. Tak samo Diane Chamberlain ma sporo tych powieści. A ja wciąż ani jednej, ani drugiej nie poznałam. Hańba.
    "Wyśnione miejsca" W KOŃCU MAM! Przywiozłam z Targów i jestem zachwycona, nawet jeśli mam złe przeczucia odnośnie tej powieści. Nie mogę się doczekać, by zacząć jej robić zdjęcia! :D
    "Moje serce i inne czarne dziury" - cholera. Czekałam na tę książkę tyle czasu, a przyszło co do czego i nagle się okazuje, że jest tyle priortetowych powieści do kupienia, że ta niestety wypadła z mojej listy. :( Ale spokojnie, jakoś ją zdobędę.
    Tak samo kolejne tomy "Plagi samobójców" <3
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!