Nowości/zapowiedzi #07/2016 - LIPIEC


Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.



04.07
/// Piękny sekret - Christina Lauren / Zysk i S-ka - Erotyk, Romans
/// Błąd - Elle Kennedy / Zysk i S-ka - New Adlut

05.07
/// Uzasadnione wątpliwości - Kasia Bulicz-Kasprzak / Prószyński i S-ka - Obyczajowa 
/// Skrajnie Mylne Sygnały - Federica Bosco / Prószyński i S-ka - Romans 
// Przeklęta - Iga Wiśniewska / Lucky - Urban Fantasy [recenzja jutro]


06.07
// Podniebny lot - R. K. Lilley / EditoRed - Erotyk
// Chłopak na zastępstwo - Kasie West / Feeria Young - Romans, New Adlut
/// Twoim śladem - Meredith Walters / YA! - New Adlut 
/// Nelly Rapp i Wilkołaki - M. Widmark, Ch. Alvner / Mamania - Dziecięca 
/// Nelly Rapp i nawiedzony sklep - M.Nelly Rapp i nawiedzony sklep - M. Widmark, Ch. Alvner / Mamania - Dziecięca 
// Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej - Sarah Dessen / HarperCollins Polska - New Adlut

07.07
/// Uwikłani. Na zawsze - Laurelin Paige / Kobiece - Erotyk  

12.07
/ 27 pięter - Bradley Somer / Prószyński i S-ka - Obyczajowa


20.07
/// Powietrze, którym oddycha - Brittainy C. Cherry / Filia - Romans
/// Ukryta łowczyni - Danielle L. Jensen / Galeria Książki - Fantastyka 
// Jak powietrze - Agata Czykierda-Grabowska / OMGBooks - New Adlut [recenzja na dniach]
// Mniej złości, więcej Miłości -  Natalia Sońska / Czwarta Strona - Obyczajowa
// Takie rzeczy tylko z mężem - Agata Przybyłek / Czwarta Strona - Obyczajowa, Komedia 
/ Nieboszczyk wędrowny - Małgorzata J. Kursa / Nasza Księgarnia - Komedia kryminalna 
/// Francuskie zlecenie - Anna J. Szepielak / Nasza Księgarnia - Obyczajowa 
/// Nie dzwoń do mnie - Alice Nie dzwoń do mnie - Alice Clayton / Pascal - Romans 
/// Szkic - Olivia Samms / YA! - Young Adlut 

21.07
/// Jesienne zauroczenie - Lisa Kleypas / Prószyński i S-ka - Romans historyczny

22 komentarze:

  1. Patrzę na listę wymienionych książek i już boli mnie kieszeń. Również chciałabym je zakupić ;/

    Zachęcam do wejścia na nową odsłonę bloga.
    Jeśli lubisz czytać książki, to może coś cię zainteresuje. :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze kieszenie/portfele powinny się przyzwyczaić, ale nie, muszę na złość robić. ;)

      Usuń
  2. ...a podobno w lipcu tak mało premier! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, chyba nie będę robić zapowiedzi, skopiuję sobie od kogoś gotowca :)
    Lipiec miał byc lichy, a wygląda na to, że znów się nie odkopię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak bardzo zbliżone mamy zachciewajki w lipcu? <3

      Usuń
  4. Nowa Bulicz-Kasprzak to może być całkiem niezła petarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie patrzę na te nowości. No dobra, przyznaję, zerknęłam. Ale i tak limit zakupów książkowych na najblizsze pół roku wyczerpałam. Liczę teraz tylko na bibliotekę i dobre dusze, które ewentualnie pożyczą coś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż "Układ" pani Kennedy nie zrobił na mnie większego wrażenia to mimo wszystko chciałabym sięgnąć po "Błąd".
    W drodze do mnie jest "Chłopak na zastępstwo', mam nadzieję, że lektura przypadnie mi do gustu :)

    Pozdrawiam,
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedstawiasz jak zwykle mnóstwo pozycji i większość z nich mnie bardzo interesuje, co szkodzi zdrowiu mojego portfela :(
    Ale i tak będę dalej przeglądać zapowiedzi! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś w lipcu nie mogę nic dla siebie znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej chyba czekam na Powietrze, którym oddycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie "Ukryta łowczyni" - cóż to za piękne okładki! A to coś znaczy, bo wciąż mam nieprzeczytany tom pierwszy XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej czekam na "Powietrze, który oddycha" oraz "Błąd", ale kiedyś zapewne przeczytam też "Nie dzwoń do mnie" i "Ukrytą łowczyni" :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie lipiec jest ubogi w ciekawe premiery, sama czekam tylko na dwie książki: "Gwizdka z nieba i jeszcze więcej" oraz "Chłopak na zastępstwo". I jestem z tego zadowolona, bo taki odpoczynek dla portfela przydaje się raz na czas :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanego lipca ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wyżej wymienionych oczekuję na ,,Twoim śladem'' - ma w sobie coś intrygującego :)
    Pozdrawiam!
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazło się kilka powieści, które bym przeczytała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiśćie już do mnie idą: Bład, Piękny sekret, Na zawsze, a bardzo bardzo chciałabym przeczytać "Jak powietrze" i "Powietrze którym oddycha" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ,,Francuskie zlecenie" najbardziej chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To wręcz przerażacjące, że po przeczytaniu w oryginale "Pięknego drania", odpuściłam sobie czytanie kolejnych tomów, wydanych już w Polsce. :( Chcę wrócić do tej serii, zdecydowanie, bo pamiętam jak uwielbiałam pierwszy tom. To nie jest coś o czym się zapomina, hm? :)
    Uch! I kolejny tom "Uwikłanych"?! A ja wciąż nie przeczytałam pierwszego! Czuję się okropnie z tym, że nie znam tyle romansów, o których pisano już na znajomych blogach XXX razy. Ale spoko, kiedyś nadrobię. Serio.
    Już sierpień, a ja wciąż nie mam "Ukrytej łowczyni" nad czym szczerze ubolewam, bo jedynka bardzo mi się podobała. :) Wiem, że pisałaś mi kiedyś na IG że jakoś przerwałaś lekturę? Ale mam nadzieję, że w końcu ją dokończyłaś i ci się spodobała. :) Jestem prawie pewna, że jeśli książkę skończyłaś - trafię na recenzję, także czekam.
    "Szkic" wygląda interesująco, nie będę kłamać, choć nie ufam takim pozycjom na tyle, by kupować zanim znajoma blogerka nie przetestuje tego cuda za mnie ^^
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!