Nowości/zapowiedzi #06/2016 - CZERWIEC

 
Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


01.06
// Mimo moich win - Taryn Fisher / Otwarte - New Adlut, Romans, Obyczajowa (już przeczytana, recenzja kiedyś tam :))
// Fobos - Victor Dixen / Moondrive - Młodzieżowa, Fantastyka


02.06
// Alive/Żywi - Scott Sigler / Feeria Young - Si-Fi
/// Jak cię zabić, kochanie? - Alek Rogoziński / Filia - Komedia, Kryminał
// Nikt się nie spodziewał - J. D. Bujak / Czwarta Strona - Kryminał
// Po nitce do szczęścia - Karolina Wilczyńska / Czwarta Strona - Obyczajowa
/ Mów do mnie - Lisa Scottoline / Prószyński i S-ka - Obyczajowa
// Gregor i tajemne znaki - Suzanne Colins / Iuvi - Fantastyka, Dla dzieci
// Chowańce. Pałac snów - A. J. Epstein, A. Jacobson / Iuvi - Fantastyka, Dla dzieci
// Tytany - Victoria Scott / Iuvi - Fantastyka
// Hormonia - Natasza Socha / Pascal - Obyczajowa 
// Oblubienice wojny - Helen Bryan / Edito - Obyczajowa


07.06
/// Podróż do miłości - Sandi Lynn / Amber - New Adlut

08.06
/// Ogniskowa - J. D. Bujak / Videograf - Kryminał

09.06
/ Do trzech razy sztuka - Izabella Frączyk / Prószyński i S-ka - Obyczajowa 
/// Strażniczka książek - Mechthild Glaser / Prószyński i S-ka - Dziecięca, Młodzieżowa

10.06

13.06

14.06
/// Miłość nas zderzyła - Emery Lord / Amber - New Adlut


15.06
/ Bestseller - Joanna Opiat-Bojarska / Czarna Owca - Kryminał
/ Mroczna przyszłość - Meredith Wild / Burda Publishing Polska - Romans, Dramat 
/// Naznaczeni - Jennifer Lynn Barnes / Pascal - Młodzieżowa


22.06
/// Kiedy pada deszcz - Lisa de Jong / Filia - New Adlut
/// W cieniu prawa - Remigiusz Mróz / Czwarta Strona - Kryminał
/// Nie do wiary! - Zuzanna Jędrzejewska / Czwarta Strona - Obyczajowa, Komedia
/// Dobra matka - Małgorzata Rogala / Czwarta Strona - Kryminał
/// Nie ma tego złego - Katarzyna Żak / Czwarta Strona - Obyczajowa, Komedia


21.06
/// Dobry uczynek - Lucy Dillon / Prószyński i S-ka - Obyczajowa
/// Wbrew pożegnaniom - Rebecca  Yarros / Amber - New Adluut

27.06
/// Moje życie obok - Huntley Fitzpatrick / Zysk i S-ka - New Adlut

24 komentarze:

  1. Książka Jessiki Sorensen? To może być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dni miesiąca to czyste szaleństwo! Mam już kilka książek na półce, ale nie mam pojęcia, kiedy uda mi się poznać wszystkie... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że jestem obecnie w szpitalu bo za chwilę będę miała zawał po Twoim poście kochana😄Chyba domyślasz się dlaczego😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że jestem obecnie w szpitalu bo za chwilę będę miała zawał po Twoim poście kochana😄Chyba domyślasz się dlaczego😊

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie właśnie recenzja Mimo moich win. No jednak mogło być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że aż tak wielu książek nie chcę, ale za Fobos to będę mordować!

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile tytułów ciekawych! Mnie najbardziej zainteresowała książka Moyes, Opiat-Bojarskiej, Rogali i oczywiście Mroza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach serię Chowańce oraz kolejny tom Gregora :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow... wydawnictwa nas rozpieszczają ;) Ja z pewnością sięgnę po "Alive. Żywi", "Kiedy pada deszcz" i "W cieniu prawa".
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwiec jest mniam mmniam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle wspaniałośći.... Przygarnęłabym większość! Chciałam zaproponować Ci konkurs z Oblubienicami, ale widzę, że już je masz! Przyjemnej lektury, książka jest fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Alive. Żywi" już za mną. Za to mam chrapkę na duuuużo więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej jestem ciekawa kryminałów od Czwartej Strony - już same okładki aż zachęcają, by się zagłębić w treść ♥
    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwiec jest kolejnym miesiącem, przez który zbankrutuję :p Interesuje mnie ogólnie 7 książek z całego miesiąca i raczej poczekają one jeszcze bardzo długi czas na swoją kolej...

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydawnictwa oszalały w czerwcu, a mój portfel prawdopodobnie znów walnie focha... ;( Ciężkie życie książkoholika!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym miała z tej listy wymieniać wszystkie tytuły które mnie interesują...to byłaby to litania :P Więc po prostu powiem, że interesuje mnie z powyższego zestawienia wiele wiele (...) tytułów! :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz jestem pewna, że w czerwcu moje plany z oszczędzaniem pójdą w siną dal! :-) Dużo książek z Twojej listy też mam w planach mieć :-) Pozdrawiam Kocham Czytać

    OdpowiedzUsuń
  18. Najgorszy okres, nie dość że trzeba zbierać na wakacje to jeszcze takie perełki się pokazują ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. "Piętno Midasa" mam już u siebie, ale przyznaję z sentymentem, że najbardziej ciekawi mnie książka Mroza :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. "Piętno Midasa" ostatnio udało mi się przeczytać i nie mogę w to uwierzyć, że taka cudowna książka ukrywała się połowę wakacji przede mną! Żadna książka nie wywołała u mnie tyle emocji co Midas. Główny bohater nie raz przyprawił mnie prawie o zawał serca. Podoba mi się bardzo rozwiązanie dwóch zakończeń. Mimo wszystko jestem zwolenniczką tego pierwszego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy czuję wyrzuty sumienia, że mam takie zaległości na innych blogach, w takich momentach jak ten, gdzie mogę zobaczyć czego nie kupiłam, a chciałam, cieszę się, że mam te zaległości. Czy to logiczne? Przepraszam, jeśli nie, ale jest druga w nocy, czekam na deszcz gwiazd i mam kaca ksiązkowego po najnowszej książce Hoover, także... Trochę myślenie mam teraz ograniczone.
    Alive mnie ciekawi. Patka bardzo fajnie opisała tę powieść, z zasady wiem, że to co podoba się jej, podoba się też mnie. :) Także jestem ciekawa, choć może to nie jest jakiś priorytet.
    Silver i Arktyczny dotyk, pomimo że mam i to od dawna, wciąż nie przeczytałam co jest... no złe. W całkiem nowy sposób złe. Ale naprawdę nie mam siły ostatnio na czytanie. Znacznie lepiej idzie mi czytanie angielskich książek, jeśli mam być szczera.
    Nie pozwól mi odejść - mam po angielsku na przykład, a polskiego wydania wciąż nie kupiłam, więc jest też motywacja. :)
    O! Bardzo chętnie widziałabym u siebie "Ktoś mnie pokocha". Mam problem z antologiami, ale z drugiej strony, tak jest tyle fajnych autorek, że może znalazłabym coś dla siebie.
    Nie mam w planach kontynuować czytania serii Aleathy Romig bo pierwszy tom był dramatem.
    Moje życie obok! <3 <3 <3 Oj tak, to jest powieść, którą naprawdę pragnę kupić. Nawet w sumie nie wiem czemu bo nie czytałam ani jednej recenzji, ale wydaje mi się, że może być fajna. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!