Nowości/zapowiedzi #05/2016 - MAJ


Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


05.05
/ Jedyna - Marisa de los Santos / Prószyński i S-ka - Obyczajowa

10.05
// Życie ma smak pomarańczy - Judith Fertig / Prószyński i S-ka - Obyczajowa

11.05
// Moje serce należy do ciebie - Alessio Pulo / Muza - Obyczajowa 
/// Promyczek - Kim Holden / Filia - New Adlut
/// To skomplikowane. Julie - Jessica Park / OMGBooks - New Adlut

12.05
/ Aż miłość nas uniesie - Courtney Cole / Amber - New Adlut 
// Niewypowiedziana - C.C. Hunter / Feeria Young - Fantastyka

17.05
// Pasterska korona - Terry Pratchett / Prószyński i S-ka / Fantastyka


18.05
/ Furia mać - Sylwia Kubryńska / Czwarta Strona - Obyczajowa
// Bez ciebie - Agata Przybyłek / Czwarta Strona - Obyczajowa
/// Byłaś moja - Abbi Glines / Pascal - Romans, New Adlut
/// Korona - Kiera Cas / Jaguar  - Fantastyka
// Miłość i kłamstwa - Cecelia Ahern / Akurat - Obyczajowa
/ Moje nowe życie - Meg Rosoff / YA! - Young Adlut
/ Ogniste oczyszczenie - Francesca Haig / Uroboros - New Adlut
/ Pięć kilometrów do świtu - Aldona Bognar / W. A. B. - Obyczajowa
// Niebezpieczne kłamstwa - Becca Fitzpatrick / Moondrive
// Szczęśliwe zakończenie - Vera Falski / Otwarte - Obyczajowa
// Zostawić Daringham Hall - Kathryn Taylor / Otwarte - Obyczajowa
// Od złej do przeklętej - Katie Alender / Feeria Young - Horror
/// Ponad wszystko - Nicola Yoon / Dolnośląskie - New Adlut
/// Trawers - Remigiusz Mróz / Filia - Kryminał
/ Teraz albo nigdy - Sarah Dessen / HarperCollins Polska - New Adlut
/// Ukryta wyrocznia - Rick Riordan / Galeria Książki - Fantastyka
/// Raced Ścigani uczuciami - K. Bromberg / Septem - Erotyk


19.05
// Zacznij od nowa - Susan Sussman / Prószyński i S-ka - Obyczajowa 
/// Kochaj mnie, mamo - Casey Watson / Amber - Lit. faktu
/// Ponad marzenia - Rebecca Yarros / Amber - New Adlut

21.05
/// Habbatum - Augusta Docher /Bis - Fantastyka

23.05
/// Nasze kiedyś - Natalia Jagiełło- Dąbrowska / Zysk i S-ka - Obyczajowa
/// Niebo w kruszonce - Monika A. Oleksa / Zysk  S-ka - Obyczajowa

22 komentarze:

  1. "Korona", "Niebezpieczne kłamstwa" i "Promyczek" - na te tytuły czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle cudności, chętnie przeczytałabym je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jedyna" czeka na czytniku, za to na wiele innych mam ogromną ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle czuję to samo, idę po melisę😌❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle czuję to samo, idę po melisę😌❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka pozycji nie znalazłam sama, Moje serce należy do Ciebie brzmi ciekawie, Nasze kiedyś również. :) Nie wiem jak wynajdujesz aż tyle tytułów :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam "Niebezpieczne kłamstwa" w e-booku, muszę do nich wrócić ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty paskudo, nie pokazuj takich rzeczy, zaśliniłam klawiaturę....

    OdpowiedzUsuń
  9. "Niewypowiedziana", "Niebezpieczne kłamstwa" i "Ukryta wyrocznia" to jedyne książki tego miesiąca które mnie interesują (na szczęście dla mojego portfela). Do reszty jakoś mnie nie ciągnie :/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego, ale mnie na szczęście zbyt wiele nie zainteresowało. Na pewno przeczytam "Ponad wszystko", "Promyczka" oraz "Niebezpieczne kłamstwa" :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ''Promyczek'' zdecydowanie u mnie jest na pierwszym miejscu. Ale też kilka innych mnie interesuje. Zapomniałam w siebie dodać Raced - K. Bromberg, ale to normalne że o czymś zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej ciekawią mnie pozycje "Życie ma smak pomarańczy" oraz "Promyczek". "Niebezpieczne kłamstwa" już u mnie - mam nadzieję, że mi się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Weź, bo mnie tylko zdenerwowałaś...

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle świetnych pozycji, kocham maj! <3 Słyszałam do tej pory o wielu nowościach na ten miesiąc, jednak Ty zaciekawiłaś mnie kilkoma które widzę pierwszy raz właśnie u Ciebie :) Jest to między innymi: "Byłaś moja", "Kochaj mnie, mamo" oraz "Nasze kiedyś" :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo interesujących pozycji. Ciekawa jestem Habbatum :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Furia mać :D bardzo interesujący tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Promyczek, Ponad wszystko i To skomplikowane - bez tych się nie obejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrzę czy coś masz, czego nie brałam pod uwagę, ale jednak nie :) Przepatrzyłam wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Okej. Czy na listę mam dopisać coś z maja...? Hm.
    "To skomplikowane, Julie" wygląda naprawdę fajnie + nowe wydawnictwo = zaciekawiona Sherry. Czytałąm dość pozytywne opinie, także myślę, że kiedyś zaryzykuję poznanie tej pozycji, ale raczej mi się nie śpieszy. :)
    Pratchetta zbieram! I idzie mi całkiem nieźle, także do tej najnowszej częśći kiedyś - w dalekiej przyszłości - też dotrę. :)
    "Ponad wszystko" zdecydowanie muszę zdobyć, czekałam na tę powieść CHOLERNIE długo, także nie mogę się doczekać chwili, kiedy w końcu ją będę mogła przeczytać.
    Najnowsza powieść Becci Fitzpatrick też mnie strasznie ciekawi. Ten motyw a'la incognito i program ochrony świadków - to zdecydowanie coś dla mnie! :) Historia jak z serialu! Kupuję to!
    Zaskakujące, ale z maja to tyle. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!