Nowości/zapowiedzi #04/2016 - KWIECIEŃ


Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. 
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki; 
/// czerwone - muszę mieć,    
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.



06.04
/ Zwodnicza miłość - Julie Cohen / Filia - Obyczajowa
/ Leona. Kości zostały rzucone - Jenny Rognebny / Marginesy - Kryminał

08.04
/// Calder. Narodziny odwagi - Mia Sheridan / Septem - Obyczajowa, Romans
/// Wyklęta - Jost Stirling / Akapit Press - Science Fiction 


13.04
// Ugly Love - Colleen Hoover / Otwarte - Obyczajowa, Romans [RECENZJA]
/// Chłopak, który stracił głowę - John Whaley Corey / Moondrive - Young Adlut
// Wyścig - Jenny Martin / Akurat - Science-Fition 
// Unieważnienie - Emma Chase / Filia -Obyczajowa 
/ Sanatorium pod Zegarem - Liliana Fabisińska / Filia - Obyczajowa
/// Pasjans - Alice Oseman / YA! - New Adlut 
// Śmierć kolekcjonera - Agnieszka Pietrzyk / Czwarta Strona - Kryminał
/// Ja, kochanka - Karolina Wilczyńska / Czwarta Strona - Obyczajowa 
// Nic oprócz strachu - Magdalena Knedler / Czwarta Strona - Kryminał 
// Nie oddam szczęścia walkowerem - Agnieszka Jeż, Paulina Płatkowska / Czarna Owca - Obyczajowa 
// Zawsze stanę przy tobie - Gayle Forman / Nasza Księgarnia - New Adlut


14.04
/// Pozwól jej odejść - Dawn Barker / Prószyński i S-ka - Obyczajowa


19.04

/// Zanim miłość nas połączy - Courtney Cole / Amber - New Adlut
/// Ku niebu - Rebbecca Yarros / Amber - New Adlut
/// Nowy rozdział - Elizabeth Egan / Prószyński i S-ka - Obyczajowa

20.04
/// Nastoletnia panna młoda - Cathy Glass / Muza - literatura faktu 

21.04
/// Aż miłość nas uniesie - Courtney Cole / Amber - New Adlut 

26.04
/// Poza czasem szukaj - Katarzyna Horodyniec / Prószyński i S-ka - Obyczajowa


27.04
// Cześć, co słychać? - Magdalena Witkiewicz / Filia - Obyczajowa
/ Dwór cierni i róż - Sarah J. Mass / Uroboros - Fantastyka
/// Nasza własna wyspa - Sally Nichols / Zielona Sowa - Literatura młodzieżowa
/// Szczęście na wagę - Agnieszka Olejnik / Czwarta Strona - Obyczajowa 
/// W obcej skórze - Sarah Hilary / Czwarta Strona - Kryminał 
/// Tylko Cross - Sylvia Day / Wielka Litera - Erotyk
// Tylko Ty - Federicio Moccia / Muza - Obyczajowa, Romans
/// W poświacie księżyca - Samantha Young / Burda Książki - Erotyk
/// Wybierz mnie - Abbi Glines / Pascal - Romans 

21 komentarze:

  1. Kurczę, przegapiłam po drodze "W poświacie księżyca" ;) Podbieram i dodaję do swojej chciejki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej mi się okładki podobają, niż opisy fabuły tak szczerze. Po prostu nie w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na zwieńczenie serii z Crossem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie najbardziej interesują mnie "Dwór cierni i róż" oraz "Ugly love", reszta też jest ciekawa ale nie spieszy mi się z ich przeczytaniem :/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana co ja się będę rozpisywać, znasz mój czytelniczy gust na tyle,że na pewno wiesz na co czekam😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Już szósty tom "On Dublin Street" wychodzi? Ale jestem zacofana ;P Na pewno przeczytam "Dwór cierni i róż", "Ugly Love" i "Chłopaka, który stracił głowę" :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na "dwór cierni i róż" i "Ugly Love" to moje must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd Ty tyle tego nawybierałaś? W poświacie księżyca muszę mieć, a i Calder czeka bym go zamówiła :) Okładka jest marna, ale cóż, nie można mieć wszystkiego :)
    A ta Wyklęta taka dobra będzie? Nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle fenomenalny książek, a tak mało czasu i miejsca na półkach :D

    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Za dużo książek, żeby napisać kilka słów o każdej, więc powiem, że oczywiście najbardziej czekam na ''Ugly Love'' i na ''W poświacie księżyca'' - poprzednie tomy bardzo mi się podobały i bałam się, że ten pozostanie czytać tylko w orygnale, ale całe szczęście będzie wydana. Chociaż okładka całkowicie odbiega od poprzednich. Zakończenie Crossa też wyczekiwane. Bardzo dawno czytałam 3 pierwsze części, potem czwartej nie ruszałam, bo wiedziałam że i tak zapomnę. Teraz po wydaniu ostatniej siądę jeszcze raz i przeczytam od pierwszego tomu całość. Wtedy mi się podobała bardzo, jestem ciekawa jakie teraz wywrze na mnie emocje.
    No i jest wiele, wiele innych, których jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych zapowiedzi raczej nie jest mi blisko do żadnej, o niektórych słyszałam, ale jakoś mnie do nich nie ciągnie :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Kopalnia pomysłów- co by tu poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I tym miesiacu nic dla mnie. I dobrze. Mam co czytać :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo duże przedstawienie, mnóstwo książek, na większość z nich czekam (nie)cierpliwie! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie mogę się doczekać "Dworu cierni i róż" ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest na co czekać. "Ugly Love", "Unieważnienie", "Dwór cierni i róż", "Tylko Cross"- te koniecznie muszę mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam najbardziej na Dwór cierni i róż, wierzę, że pani Maas napisała kolejną cudowną książkę :)
    Pozdrawiam
    http://castleona-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Za Chłopaka, który stracił głowę zabieram się na dniach, a na Dwór cierni i róż mam ogromną ochotę. Nie mogę się doczekać lektury obu tych książek :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o kwietniowe zapowiedzi, to przypomniałam sobie właśnie jak strasznie chcę poznać coś pióra Julie Cohen...? Uch. Mam jedną z jej książek na liście, leżącej obok mnie, dosłownie, ale jest w tłumie innych i po prostu nie mogę wyrobić.
    "Wyklętą" zdecydowanie będę musiała zdobyć, bo tęsknię za takim YA w klimatach mroku. Poza tym, Patka polecała, a jak Patka poleca, to Sherry zasadniczo musi mieć. :D
    Skłamałabym pisząc, że "Chłopak, który stracił głowę" mnie nie ciekawi i to zabójczo. Bo to wydaje się taką abstrakcją połączoną z groteską z psychologicznym wydźwiękiem nad wszystkim. I szalenie mnie intryguje!
    'Zawsze stanę przy tobie" muszę zdobyć i to najlepiej wczoraj. :/ Gayle to Gayle, o czym my w ogóle mówimy?
    Kurczę, fakt, że Amber wydaje tyle NA niby jest dobry i w ogóle, ale fakt,że te okładki... no zlewają się w jedno nie pomaga się zorientować jaka seria jakiej serii dotyczy. :/
    Wow. Myślałam, że więcej tego będzie w kwietniu, ale to dobrze. :D I tak już moja lista pęka w szwach.
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!