Nowości/zapowiedzi #03/2016 - MARZEC

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz  w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;  
/// czerwone - muszę mieć,   
 // zielone - mam/w drodze do mnie,   
 / niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.




01.03
/// Jeśli odejdziesz - Courtney Cole / Amber - New Adlut


02.03
// Samulka - Kinga Facon / Otwarte - Obyczajowa [RECENZJA]
// W ramionach gwiazd - A. Kaufman, M. Spooneer / Moondrive [recenzja jutro]
/// Berło Serapisa i inne opowiadania - Rick Riordan / Galeria Książki - Fantastyka
/ Cała prawda - Dan Gemeinhart / Bukowy Las -  Obyczajowa/Młodzieżowa
// Dasz radę, Nataszo - Karolina Wilczyńska / Czwarta Strona - Obyczajowa
// I tu jest bies pogrzebany - Karina Bonowicz / Czwarta Strona - Obyczajowa 
/ Dziewięć dni - Gilly MacMillan / Świat Książki - Thriller
/// Wariatka - Joanna Jodełka / Świat Książki - Kryminał 
// Konsekwencje pożądania - Aleatha Romig / Pascal - Erotyk 
// Łowczyni - Virginia Boecker / Jaguar - Fantastyka 
// Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Lesley Walton / SQN - Fantastyka
/// Prom do Kopenhagi - Krystyna Mirek / Burda Publishing Polska - Obyczajowa 



03.03
/ Tysiąc róż - Magda Rem / Prószyński i S-ka - Obyczajowa

08.03

/// Ile kosztują marzenia - Melissa Hill / Prószyński i S-ka - Obyczajowa, Romans 
/// Zanim miłość nas połączy - Courtney Cole / Amber - New Adlut 

09.03

/// Ognisty pocałunek - Jennifer L. Armentrout / Filia - Fantastyka
/ Nigdy nie zapomnę - Diana Palmer / HarperCollins Polska -Romans
/// Real - Katy Evans / Papierowy Księżyc - Erotyk

10.03

// Smakowita piętnastka - Janet Smakowita piętnastka - Janet Evanovich / Fabryka Słów - Kryminał, Komedia 

15.03

/// Były sobie świnki trzy - Olga Rudnicka / Prószyński i S-ka - Kryminał, Komedia




16.03
/// Art & Soul - Brittainy C. Cherry / Filia - New Adlut 
/// Ktoś taki jak ty - Sarah Dessen / HarperCollins Polska - Młodzieżowa 
// Unik - Chelsea Cain / Czwarta Strona - Kryminał
/// Nieszczęścia chodzą stadami - Agata Przybyłek / Czwarta Strona - Komedia
/ Zanim zrozumiem - Małgorzata Mroczkowska / Czwarta Strona - Obyczajowa 
/// Pinia, zrób coś! Maciejka Mazan / Nasza Księgarnia - Obyczajowa
// Raven - Sylvain Reynard / Akurat - Erotyk 
// Uwikłani. Obsesja - Laurelin Paige / Kobiece - Erotyk 



17.03
/// Barwy ciszy - Rosamund Lupton / Świat Książki - Kryminał 
/// Zdrada - Marie Rutkoski / Feeria Young - Fantastyka

18.03

// Stinger. Żądło namiętnStinger. Żądło namiętności - Mia Sheridan / Septem - Erotyk

22.03

/// Ku niebu - Rebecca Yarros / Amber - New Adlut 

24.03

/// Sekrety letniej nocy - Lisa Kleypas / Prószyński i S-ka - Romans

30.03

/ Blisko chmur - Sylwia Trojanowska / Videograf - Obyczajowa
/// Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno - Kirsty Moseley / HarperCollins Polska - Młodzieżowa 
/// Rewizja - Remigiusz Mróz / Czwarta Strona - Kryminał 
/// Pani noc - Cassandra Clare / MAG - Fantastyka 

13 komentarze:

  1. Tyle wspaniałości, że aż skręca z ''pożądania'' :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle wyboru, że nie wiedziałabym, na co spojrzeć najpierw. Czekam na Rudnicką i na Mroza, ale pozycja "I tu jest Bies pochowany" bardzo mnie kusi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka tytułów bym również przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej czekam na "Zdradę", " Smakowitą piętnastkę", "Art & Soul", "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" i na razie chyba tyle. Może jeszcze po coś sięgnę z tej listy, ale zapewne nie w najbliższej przyszłości. Poczekam na jakieś recenzje i wtedy zdecyduje :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachniało mi bankructwem, niech oni przystopują z wydawaniem tylu interesujących tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej, właśnie uświadomiłam sobie, że kilka książek pominęłam u siebie w zapowiedziach ;D W każdym razie ''Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno'' - pozycja obowiązkowa. Podobnie nie wiedziałam o kolejnej książce Mii Sheridan ''Stinger. Żądło namiętności''. Po świetnym ''Bez słów'' tej autorki, ta książka też jest obowiązkowa. Po za tym o reszcie wiedziałam i na kilka z nich bardzo czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Pani nocy' to mój absolutny must have, podobnie jak nowa książka Jennifer L. Armentrout i Brittainy C. Chery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nowa Stephanie Plum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostało tylko trzymać się za kieszeń... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Rany i jak tu wybrać skoro to same wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze rozeznać się w nowościach, które mają się pojawić. Widzę, że lubisz literaturę kobiecą - kilka pozycji sama chętnie bym przeczytała. Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, również piszę o książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Minęło tyle miesięcy od marca, a ja wciąż nie znam "Całej prawdy" - BA! Nie przypominam sobie, bym czytała JAKĄKOLWIEK recenzje tego cuda i nie wiem co myśleć. Klimat bardzo mi się kojarzy z "Cud chłopakiem", a że 'Cud chłopaka" kocham, czuję że i "Cała prawda" mogłaby mnie oczarować.
    Ciekawie wygląda też "I tu jest Bies pogrzebany" i mimo że nie wiem - raczej bym po niego nie sięgnęła, to chętnie poczytałabym jakieś recenzje.
    Ooo! Nie miałam pojęcia, że jest jakaś nowa książka Olgi Rudnickiej! Dzięki tobie, tę panię kojarzę z dobrymi emocjami i jestem szczerze zainteresowana jej twórczością. :)
    Jeeej. Ależ okładka "Zanim zrozumiem" jest prześliczna. Taka elegancka.
    Czemu mam wrażenie, że gdzieś już się napatoczyłam na "Barwę ciszy"? Tak teraz patrzę i okładka wydaje się znajoma. Muszę sprawdzić o co chodzi z tą ksiażką. Poza tym - cholera, ten tytuł brzmi tak ślicznie, jak się go wymawia...
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!