Wyniki: Wykonaj zdjęcie zachowując tematykę książki



Z racji tego, że ostatnimi czasy musieliście czekać dość długo na jakiekolwiek wyniki tym razem postanowiłam się zebrać, przysiąść i wykonać te arcy trudne zadanie. Tak, tak. Łatwo nie było, bo jak zwykle wykazaliście się pomysłowością oraz kreatywnością. Wiedziałam, że mnie nie zawiedzie! :) Oczywiście nie będę przedłużać....

No dobra, trochę muszę. :D Najpierw fragment regulaminu, tak dla przypomnienia. ;)

4. Zwycięzca jest zobowiązany wysłać maila z danymi adresowymi na adres konkursyb@o2.pl w ciągu trzech dni od momentu ogłoszenia wyników. Po tym terminie nastąpi wybór nowego zwycięzcy.
11. Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu trzech dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie e-maila na adres: konkursyb@o2.pl.
Zwycięzcami zostają...
Pakiet 1 - Zaczytana Joanna
Pakiet 2 - Melisa Anonim
Pakiet 3 - Limonette
Zwycięzcom gratuluję i proszę o podesłanie adresów wraz z nr. tel. do wysyłki nagród na wyżej wspomniany adres e-mail. ;)

4 komentarze:

  1. WOW - Wygrałam :-) Cieszę się BARDZO BARDZO BARDZO bo wysłałam chyba dziesiąte zdjęcie - nie mogłam się zdecydować, którą wersje wysłać :-)
    Dziękuję i maila już wysłałam z danymi.
    pozdrawiam i gratuluję pozostałym zwycięzcom :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!