Nowości/zapowiedzi #12/2015 - GRUDZIEŃ

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz - dwa razy w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;  
/// czerwone - muszę mieć,   
 // zielone - mam/w drodze do mnie,   
 / niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


02.12
/ Greccy herosi według Percy'ego Jacksona - Rick Riordan / Galeria Książki - fantastyka

04.12
/ Na własnych nogach - Amy Purdy, Michelle Burford / Kobiece - autobiografia

08.12
/// Dwie miłości - Sandi Lynn / Amber - New Adlut 

 Chwilowo bez dokładnej daty:
 /// Szukając szczęścia - Aneta Krasińska / Novae Res - obyczajowa

12 komentarze:

  1. W grudniu żadna premiera mnie nie zainteresowała. Wyczekuję stycznia, bo wiem, że wtedy mocno poszaleję :D Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych zapowiedzi to "Greccy Herosi" - bo Percy to szał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych premier, interesują mnie tylko "dwie milosci". Czekam na styczeń ie bo wtedy wychodzi nowa część od Tucker, kolejna część tangled "zwiazani" i mój uwielbiany Drew. I pewnie jeszcze kilka innych, których już nie pamiętam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku, jak malutko :D
    W porównaniu z poprzednimi miesiącami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Szukając szczęścia" mnie ciekawi. Ogólnie mało premier w tym miesiącu;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Grudzień w sumie nie powala, ale nie ma co rozpaczać - jak tylko ruszy 2016, to znów będzie rozpacz i zgrzytanie półek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nic dla mnie... Choć przy okazji chętnie przeczytałabym książkę Riordana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwała Zeusowi, że w tym miesiącu nie ma szaleństw jeśli chodzi o premiery, bo już się nie mogę z tym wszystkim wyrobić. Ale oczywiście najnowsza książka Riordana jest na mojej liście priorytetowej. :) Nie wiem czy uda mi się zdobyć ją w tym roku, ale będę się starała, bo to jeden z nielicznych autorów, którzy potrafią mi poprawić nastrój w każdej sytuacji. A teraz tego właśnie potrzebuję. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych zapowiedzi tylko ,,greccy herosi,,
    Pozdrawiam
    Spisanesny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawiła nas "Szukając szczęścia". :) Już od jakiegoś czasu zbieramy się do jej kupna :)

    Pozdrawiamy!

    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!