Konkurs: Napisz opowiadanie z motywem przewodnim zimy

Cześć kochani!

Gotowi na kolejne zadanie konkursowe? Kilka osób upominało się o opowiadanie dlatego też jest konkurs z opowiadaniem, a sama wiem ile czasu, energii i nerwów może pochłonąć pisanie więc na zachętę mam dla was do wygrania 3 pakiety książek. Mam nadzieję, że będą one kuszącymi nagrodami. ;)

Do wygrania jest:

Pakiet nr 1




Pakiet nr 2




Pakiet nr 3



Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga "Zapatrzona w książki".
2. Konkurs trwa od 20.12.2015 r. do 15.01.2016 r. (do godziny 23.59).
3. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu do dziesięciu dni roboczych od zakończenia konkursu.
4. Zwycięzca jest zobowiązany wysłać maila z danymi adresowymi na adres konkursyb@o2.pl w ciągu trzech dni od momentu ogłoszenia wyników. Po tym terminie nastąpi wybór nowego zwycięzcy.
5. Sponsorem nagrody są: Wydawnictwo Znak, Wydawnictwo Muza, Wydawnictwo MG, autorka bloga Zapatrzona w książki
6. Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem pozostawić maila z którego będzie wysłane zadanie konkursowe
7. Zadanie: Napisz opowiadanie z motywem przewodnim zimy. Może to być romans, kryminał, horror, fantastyka. Daję wam wolną rękę, liczę na waszą pomysłowość. Pracę konkursową należy wysłać pod ten adres: konkursyb@o2.pl
8. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
9. Do zdobycia są trzy pakiety, których fundatorem są wymienione wyżej wydawnictwa oraz ja, a wartość nagrody jest równoznaczna z kwotą znajdującą się na jej okładce.
10. Zwycięzcami konkursu zostaną osoby, których wypowiedz najbardziej przypadnie do gustu autorce bloga "Zapatrzona w książki”.
11. Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu trzech dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie e-maila na adres: konkursyb@o2.pl.

21 komentarze:

  1. Bardzo twórcze zadanie przed uczestnikami, ale nagrody też zacne :) Aż żal, że nie nadaję się do pisania opowiadań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zadanie! Czy jest jakiś wymóg dotyczący długości opowiadania np. ilość stron lub ilość znaków?
    Gosiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałabym wiedzieć :)

      Usuń
    2. Żadnych ograniczeń, tylko książki mi nie piszcie :D

      Usuń
  3. Gosik
    Dziękuję za odpowiedź. Zgłaszam się. Email:perus@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie perełki *.* niestety nie wezmę udziału. Nie umiem pisać opowiadań :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się coś napisać, więc zgłaszam się, mail: prace.meggie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno spróbuję, o ile wena zawita do moich progów. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs nie dla mnie, czytanie owszem, pisanie niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sylwia217@interia.eu

    Zgłaszam się, może coś mi się uda napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie pytanie, przewidujesz tylko pierwsze miejsce i jeden wybrany zestaw książek czy obdzielisz nimi całe podium ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe podium ;) Pierwsze miejsce zdobywa pierwszy pakiet, itd. ;)

      Usuń
  10. Nawet udało mi się coś spłodzić. Spróbuję szczęścia i przyślę opowiadanie z maila atociwynalazek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysyłam z maila agatajedynamla@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. p.korobejko@gmail.com

    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam sporo frajdy podczas pisania :-)
    vaapku@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ewciulathebest@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym wzięła udział, ale nie wyrobię się przed 23:59 :((((( Mam dopiero połowę czegoś co zaczęłam pisać. :( Boże, nawalam. Na-wa-lam.
    Może następnym razem. :(
    A opowiadanie tak ci inaczej ci wyślę kiedyś tam, jak będziesz chciała, to będziesz mogła ocenić czy tam coś. :(

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!