Nowości/zapowiedzi #9/2015 - WRZESIEŃ

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz - dwa razy w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych. Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
/// czerwone - muszę mieć,  
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.



02.09
// Penryn i kres dni - Susan Ee / Filia - Fantastyka
// Śnieżynki - Liliana Fabisińska / Filia - Obyczajowa

07.09
// Drżenie - Jus Accardo / Dreams - Fantastyka

08.09
/// Nasze forever - Jasinda Wilder / Amber - New Adlut
/// Miłość ponad miłość - Sandi Lynn / Amber - New Adlut

09.09
/// Pan Darcy nie żyje - Magdalena Knedler / Czwarta Strona - Obyczajowa
// Ostatnie dni Królika - Anna McPartlin / Harper Collins - Obyczajowa
// Ten jeden rok - Gayle Forman / Nasza Książka - New Adlut


10.09
// Wstyd - Rachel Van Dyken / Feeria - New Adlut [RECENZJA]

15.09
// Szlachetne pobudki - Kasia Bulicz-Kasprzak / Prószyński i S-ka - Obyczajowa

18.09
// Roszpunki - Aneta Jadowska / Fabryka Słów - Fantastyka 

22.09
// Wielkie kłamstewka - Liane Moriarty / Prószyński i S-ka - Obyczajowa


23.09
// Plaga samobójców - Suzanne Young / Feeria - Dystopia
/// Jeden krok - Heather Gudenkauf / Filia - Obyczajowa
/// Byłam tu- Gayle Forman / Bukowy Las - New Adlut
/// Gregor i przepowiednia zagłady - Suzanne Collins / Iuvi - Fantastyka
/// Mamifest - Linda Green / Świat Książki - Obyczajowa
/ Tchnienie śniegu i popiołu - Diana Gabaldon / Świat Książki - Fantastyka
/ Na szpulce niebieskiej nici - Anne Tyler / W. A. B. - Obyczajowa
/// Numer telefonu - Anna Kucharska / Videograf - Obyczajowa
/// Serce ze szkła - Kathrin Lange / Muza - Obyczajowa
/// Świat równoległy - Tomek Michniewicz / Otwarte - Podróżnicza
// Znów nadejdzie świt - Anna J. Szepielak / Nasza Księgarnia - Obyczajowa

24.09
// Ślad na lustrze - Janis Heaphy Durham / Literackie - Wspomnienia

26 komentarze:

  1. Trzeba przyznać, że wrzesień zapowiada się niesamowicie jeśli chodzi o nowości. Z wymienionych przez Ciebie większość chciałabym przeczytać. Najbardziej "Angelfall", "Drżenie", pierwszą część książki Forman "Ten jeden dzień", "Wstyd", "Plaga...". Nie wiem jak dam radę to wszystko kupić ;P Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby udało Ci się zdobyć wszystkie wymarzone pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie przeczytam "Pan Darcy nie żyje". Poza tym czekam na "Plagę samobójców" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli mi się uda z chęcią przeczytam "Śnieżynki" i "Wielkie kłamstewka: :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle wspaniałości, że nie wiadomo na co się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawostki do czytania, tylko czas znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej czekam na "Plagę samobójców" :)
    pozdrawiam książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pan Darcy nie żyje" wędruje i do mnie, bardzo jestem ciekawa tej lektury! Przyjemnego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałbym przeczytać "Świat Równoległy". Słyszałem, że to może być dobra pozycja. Wpadnę 23-ego do księgarni na poszukiwania.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie "Serce ze szkła" oraz ... wiele innych :) Jesień to czas premier :D A jeśli chodzi o serię "Obca" to... czytałaś poprzednie tomy tej serii? Ja je oceniałaś? Obejrzałam właśnie pierwszy sezon "Outlander" i zabieram się za kolejne podejście do tomu pierwszego tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo bym mogła wybrać, bardzo fajne zestawienie! :) Na pewno przeczytam ''Śnieżynki'' i ''Plagę samobójców''.

    www.dosc-powaznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele pozycji wartych uwagi :) Jest kilka na które wyczekuje z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastykę to bym sobie przeczytała. "Plaga samobójców" również mnie interesuje, mam nadzieję, że dane mi będzie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc, nie zdążyłam się jeszcze dobrze przyjrzeć wrześniowym premierom, ale z tego co wymieniłaś ciekawią mnie: "Numer telefonu" i "Szlachetne pobudki" ;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ropuszki i Wielkie kłamstewka na pewno muszę przeczytać, czekam na nie niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A co tam tyle wspaniałości idę na całość.Chcę wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. A co tam tyle wspaniałości idę na całość.Chcę wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wrzesień zapowiada się całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. We wrześniu zostanie wydane całe mnóstwo książek, z czego strasznie się cieszę (chociaż mój portfel już wcale), ale najbardziej interesuje mnie zakończenie trylogii Angelfall.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  21. No jak patrzę na czerwienie i zielenie to mam wrażenie, że jak sie zakopiesz w książkach to na koniec miesiąca się odkopiesz, ale tylko po to aby zamowić kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. O jeju, ależ ten finał Angelfall jest piękny! Co prawda wciąż nie czytałam dwójki, ale muszę, muszę mieć trójkę!
    Gayle Forman jest na liście, oczywiście - bo jakże by mogło być inaczej.
    Ciekawi mnie też "Pan Darcy nie żyje", ze względu na nawiązanie do Austen, ale myślę, że najpierw poczekam na recenzje, a dopiero później będę sobie zawracać głowę tą pozycją.
    "Plaga samobójców" to moje HUST HAVE. Już dawno na żadną książkę się tak nie napaliłam, jak na tą. :)
    "Jeden krok" i "Bułam tu" tak samo - są na liście, prawie podskakuję z euforii na myśl, co też mogą kryć te cuda.
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  23. Ropuszki mnie kuszą tak bardzo, że chyba nie wytrzymam ;) I nieważne, że heksalogii do dziś nie skończyłam ;) Taka jestem niepoważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Michnikiewicza książkę bardzo chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!