Uginają się regały #5/2015

Hej!

Maj za nami, a z nim kilka przeczytanych książek i dużo, duużo, duuuuużo więcej nabytych. Dopóki nie zrzuciłam zdjęć na laptopa nie zdawałam sobie, że jest aż tyle. Zaszalałam, oj zaszalałam. Ale co mi tam! Takie nałogi są lepsze niż inne :D (w ogóle nie próbuje się przed sobą tłumaczyć, nieeee...). Tak więc zapraszam na mega długi wpis. Serio... ;)


"Mała Frankie" Maeve Binchy - śliczna okładka, trudny temat. Nie mogłam jej sobie odpuścić. ;)
"Nieludzie" Kat Falls - czytałam inną książkę tej autorki i jestem ciekawa jak radzi sobie już nie jako debiutantka.
"Byliśmy łgarzami" E. Lockhart - powtórzę się, bo to egzemplarz finalny: cóż... było przeciętnie niestety. :(
"Akademia miłości" Belinda Jones - chwila słabości, urokliwy tytuł, ciekawy blurb. Wiadomo o co chodzi prawda? :P
"Między życiem a życiem" Jessica Shirvington - bohaterka ma dwa życia i co 24 godziny przeskakuje z jednego do drugiego. No sami widzicie, że to trzeba przeczytać!
"Akademia dobra i zła" Soman Chainani - baśnie, baśnie, powiązanie z baśniami, inne wersje baśni... Moja fascynacja mnie czasem przeraża... :)
"Coś do ocalenia" Cora Cormack - po dwóch udanych tomach niebyło mowy bym nie nabyła ostatniego tomu, nie i już!
"Szukaj mnie wśród lawendy. Gabriela" A. Lingas-Łoniewska - chociaż to zupełnie inna Łoniewska niż zawsze, to pierwsze dwie części były dobre i bardzo chętnie poznam finał tej serii.
"Klątwa Jessabelle" (film) lubię czasem obejrzeć jakiś dobry horror, o co teraz naprawdę trudno. Czy ten spełnił moje oczekiwania przekonacie się w najbliższych dniach.

"Moje książeczki. Księga pierwsza" - czy te książki dla dzieci muszą być tak śliczne? Tak cudownie wydane? No naprawdę... ;)
"Bajkoterapia" - oczywiście zaraz po otrzymaniu przejrzałam ją i śmiało mogę już stwierdzić iż to bardzo przydatna publikacja.
"Grzegorz Kasdepke dzieciom" - tym dzieciom wewnątrz dorosłych też, prawda? ;) Bardzo polubiłam pióro tego Pana ;)
"Pomnik cesarzowej Achai" Andrzej Ziemiański - pożyczona, kiedyś (chyba) przeczyta...
"Prawo przyciągania" Simone Elkeles - po Idealnej chemii musiałam, po prostu musiałam mieć drugi tom. I wiecie co? WOW!
"Maybe Someday" Colleen Hoover - kocham, kocham, kocham, kooooooooooocham <3 TĘ KSIĄŻKĘ TRZEBA PRZECZYTAĆ!
"Zaplątana miłość" Karolina Wilczyńska - piękna, swojska, urokliwa. Jestem pod dużym wrażenie tego jak autorka potrafi pisać. 
"Kamyk" Joanna Jodełka - już kiedyś miałam, ale oddałam i żałowałam. Dzięki Biedronce mam ją ponownie :D
 
"Legenda o Sally Jones" Jakob Wegelius - trochę inna niż dotychczas czytałam, ale zapowiada się ciekawie.
"Kubuś i lekcje ze Stumilowego Lasu" - jak to Kubuś Puchatek, zawsze zachwyca ;)
"Osobliwy dom Pani Peregrine" Ransom Riggs - dosłownie chwilę po przeczytaniu recenzji u Sherry natknęłam się na nią w niskiej cenie. To był znak, prawda? ;)
"Zaplątani" Emma Chase - gościłam u siebie egzemplarz z akcji book tour, a teraz mam swój i nikomu nie oddam ;) Dziękuję Lustereczko! :*
"Cztery sekundy do stracenia" K. A. Tucker - kolejny raz nie mogłam nie kupić skoro tak bardzo lubię pióro autorki. Kolejny raz dziękuję Lustereczko! :*
"Francuska opowieść" Krystyna Mirek - autorka, która jak dotąd jeszcze ani razu mnie nie zawiodła, cenie sobie jej spostrzegawczość, umiejętność obserwacji i to jak pisze o emocjach. I jeszcze raz dziękuję Lustereczko! :*
 
"Uwięziona w bursztynie" i "Podróżniczka" Diana Gabaldon - matko, jakie to cegły! Ale dam radę. Dam, prawda? :)
"Pierwszych piętnaście żywotów Hary'ego Augusta" Claire North -  przepiękna okładka, no naprawdę zakochałam się w niej. Mam nadzieję, że i w historii się zakocham. ;)
"Stalowe serce" Laven Rose - zaciekawił mnie blurb, a po rozmowie z autorką wnioskuję, że idealnie wpasuje się w moje gusta.
"Oddech Boga" Jeefrey Small - ciekawie się zaczyna, mam nadzieję, że autor sprosta moim oczekiwaniom.
"Zacznijmy od nowa" Abbi Glines - w końcu mam ostatni tom o Blair i Rushu. Już zacieram rączki na myśl o lekturze. 
"Zły chłopiec" Magda Umer, Bogusław Linda - dawno nie było książek których nie zamawiała. No i proszę, jest. Może kiedyś przeczytam.

"Mick" Christopher Andersen - pożyczona od Agaty :) Ciekawe czy mi podejdzie.
"Angielskie lato"Małgorzata Mroczkowska - bo lubię takie historie ;)
"Ani Mru-Mru" W. Wilkołek, M. Wójcik, M. Wójcik - uwielbiam ten kabaret i nie mogłam odmówić sobie przyjemności zapoznania się z tą pozycją.
"Dziennik panny służącej" Octave Mirbeau - kolejny raz skusił mnie blurb, ale po recenzjach widzę, że się nie zawiodę.
"Przy mnie będziesz bezpieczna" Amy Hatvany - kolejna pozycja z serii Leniwa Niedziela, dorwała ją mama i mówi, że bardzo dobra. I to mi wystarczy ;)
"Dreszcz" Jakub Ćwiek - od dawna chciałam przeczytać coś tego Pana, a że Agata miała ten tytuł więc od tego zacznę ;)

"Szczęściarz" (film) - film oglądałam już parę razy, ale w końcu zaopatrzyłam się w wersje DVD. 
"Musimy coś zmienić" Sandy Hall - historia dwóch osób opowiedziana z perspektywy innych, znajomych, rodziny. Może być ciekawie:)
"Collide" - Gail McHugh - zainspirowana opinią Lustereczka pokusiłam sie o ten tytuł i już czytam. Muszę powiedzieć, że jest bardzo dobrze ;)

"Najpiękniejsza na niebie" Małgorzata Warda - kolejna autorka, której pióro mnie zachwyca, bo jak mało kto potrafi tak dobrze obserwować otoczenie i przelewać myśli na papier.
"Tajemnice Bzów" Magdalena Kordel - Malownicze mnie urzekło i niecierpliwie wyczekiwałam tego tomu.
"Małe kobietki" Louisa May Alcott - na potrzeby wyzwania, może w końcu coś przeczytam i zrecenzuje :D
"Dobry omen" T. Pratchett, N. Gaiman - i ja się skusiłam w końcu na sławnego Pratchetta ;)
"Zapomnij ze mną t.1" J. Lynn - ehhh, ta moja słabość do serii NA tego wydawnictwa ;) 

Koniec! Znacie coś? Polecacie? Odradzacie?

36 komentarze:

  1. Pierwsze co mi sie rzuciło w oczy to "Podróżniczka" (inaczej "Obca") i Uwieziona w bursztynie. "Obcą" kocham!! Zaledwie pare godzin temu opublikowałam nawet recenzje :) Zazdroszcze drugiego tomu!! Mimo, że cegła, czyta sie błyskawicznie. Mam wrażenie, że Ci sie spodoba :)
    Powariowałaś z tymi wszystkimi książkami! Nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszcze wiekszości... Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na "Byliśmy łgarzami" rozczarowałaś się prawdopodobnie dlatego że czytałaś po polsku :( niestety ale jest to jedna z tych książek które tłumaczenie dosłownie niszczy... :( Właśnie na języku opera się ta historia. Ale w sumie oryginał też nie gwarantuje zadowolenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż mogę napisać... Chyba tylko tyle, że jestem pod wrażeniem, ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala :D
    Sporo tego!
    Mam nadzieję, żę spodoba ci się "Akademia Dobra i Zła" - osobiście bawiłam się przy niej wyśmienicie i nie mogę doczekać się ciągu dalszego!
    Sama muszę teraz zapolować na "Uwięzioną w bursztynie" - szczególnie po "Obcej"!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Coś do ocalenia" jest CUDOWNE ! Jak to ja, nie znam poprzednich części, więc dobrze, że można czytać w dowolnej kolejności, ale jeśli autorka trzyma taki poziom w całej reszcie to ja poproszę o więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, ile książek! Mogę poleciś tylko Dreszcze, bo tylko ten tytuł mam za sobą. Jako lkteraura rozrywkowa sprawdza się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jak ja lubię takie posty :)) część tych tytułów mam u siebie, więc zazdroszczę tylko troszkę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na blogu również stosik, ale duużo mniej okazały ;) Widzę tu tak wiele wspaniałych książek, które sama chętnie bym przeczytała.... :D Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacznijmny od nowa - chętnie powróce niedługo do tej serii :) jest jedna z ulubionych ;-)
    Maybe Someday i AniMruMru(też ich uwielbiam)- też zakupiłam w maju

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahha kiedy to przeczytasz? :D

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ALe cudowności zdobyłaś chętnie bym Ci podkradła ;) To powodzenia w czytaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dalsze części Obcej bym Ci podkradła ;) A tak w ogóle to masz super nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie cegły od tej Diany Gabaldon - ale i ja zabieram się za ten tytuł - tzn za tom pierwszy ;) Widzę u Ciebie kilka tytułów, które i ja już czytałam, a także inne, które dopiero mam w planach :D Będzie czytania! Ale zaraz wakacje, więc będzie na to troszkę więcej czasu - a przynajmniej powinno!
    P.S.: Też nakupowałam książek w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę na stosik i szukam pozycji, które sama przeczytałam. ;) Okazało się, że była to AŻ jedna. ;P "OSobliwy dom pani Peregrine" mogę polecić, naprawdę dobra książka. :) Ciekawi mnie zas wiele pozycji, szczególnie te młodzieżowe, jak również te ogromne książki Gabaldon... Piętnaście żywotów... zaś to moje marzenie czytelnicze. :)
    Miłej lektury, bo masz, co czytać! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę, proszę... ile książek! :) Widziałam tam nawet Terry'ego Pratchetta. Zazdroszczę i czekam na recenzje. Ciekawi mnie też książka "Ani Mru Mru", także ja lubię ten kabaret :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Imponujące nabytki. Jestem pod wrażeniem. Połowę z nich chętnie bym ci podkradła :)
    Ja też "Maybe Someday" kocham, kocham, kocham :) Mam nadzieję, że ''Stalowe serce'' także cię zachwyci. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masa, masa genialnych tytułów, o których skrycie marzę :) Co do książek Diane Gabaldon, mimo, że to potężne tomiszcza, to mam wrażenie, że czyta się je na jednym oddechu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne nabytki ☺ wiesz, że dzielimy co najmniej połowę. A w sprawie jednej z książek zadałam Ci pytanie na fb ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko przenajświętsza! Faktycznie zaszalałaś w maju :D Ileż cudności ^_^
    I nawet film widziałam :) "Klątwa Jessabelle" ;) Żeby było śmiesznie dziś akurat na moim blogu dałam o nim wpis :P http://magicznyswiatksiazki.pl/recenzja-klatwa-jessabelle-jessabelle-2014/
    "Zaplątani" są faktycznie cudowni <3 Niedawno sama skończyłam czytać i się zakochałam ^_^ Wpis niedługo na blogu :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Łączy nas miłość do Hoover i Tucker :)). Gabaldon również kolekcjonuję - a widziałaś, jakimi cegłami są następne tomy? Sama się zastanawiam, kiedy ja to przeczytam. Klątwę Jessabelle widziałam - ma "straszące" momenty i naprawdę mnie wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki stos <3 Żadnej z nich nie czytałam. Miłej lektury :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Ćwieka! Jego "Kłamca" to totalnie mój hit.

    OdpowiedzUsuń
  23. "Coś do ocalenia" i "Między życiem a życiem" są niesamowite :) Ćwieka zazdroszczę, bo jego "Chłopców" baaardzo lubię. "Nieludzi" mam z targów i pewnie przeczytam w wakacje. Łgarzy i Jaguarowej Akademii jestem baaaaardzo ciekawa. "Cztery sekundy do stracenia" są cudowne, niedługo u mnie recenzja. "Zaplątani" to już sama wiesz :) Co do "Francuskiej opowieści" - powiedz mi, mozna ją czytać bez znajomości "Szczęścia all-inclusive"? Harry'ego Augusta też mam z targów, z wymiany :) Ach, te dwa tomy "Obcej"! <3 O "Stalowym sercu" słyszałam przecudne opinie. I trylogię Abbi Glines też muszę skompletować - mam 1 i 2 tom i właśnie idzie do mnie 4 tom w serii, ale już o innych bohaterach. "Musimy coś zmienić" jest dość specyficzne. "Collide" to moja lektura na czas sesji. A J. Lynn jest po prostu genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo tego masz gratuluje, ja raczej wypożyczam :) http://upadle-anioly-ksiazki.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA:

    http://cowksiazkach.blogspot.com/2015/06/ksiazkowy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  26. O rety, ale książek! Będziesz miała co czytać!
    ''Byliśmy łgarzami'' też czytałam i no cóż... szału nie ma. Głośno jest o Colleen Hoover, kiedyś zapoznam się z jej ksiązkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No, baaardzo dużo tych nowości na półce - tylko pozazdrościć! Choć przyznam szczerze, że słyszałam tylko o paru tytułach... Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeden z większych stosów jakie ostatnio widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. No, kochana, naprawdę zaszalałaś :D Polecam Ci Nieludzi - bardzo miło mnie zaskoczyła ta książka, niedługo będzie u mnie recenzja. No i Uwięziona w bursztynie - wprawdzie oceniam ją delikatnie niżej niż Obcą, choć w sumie zostało mi jeszcze niecałe 120 stron, ale i tak jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Jestem bardzo ciekawa, jak duża musi być Twoja biblioteczka, że mieści takie ogromne stosiska :)
    Co do książek, mam swojego "Micka", jest na prawdę super. A jeśli chodzi o Ani Mru Mru, to jest tam wywiad z moją koleżanką ze studiów, Asią, która jest ich największą fanką :).

    OdpowiedzUsuń
  31. A mnie ciekawi ta seria Achai. Przez okładkę przyznam szczerze ;) Warto?

    OdpowiedzUsuń
  32. Wooo, to było mega szaleństwo, ależ stosiki :)!!

    OdpowiedzUsuń
  33. OOOOO RANY. Okej. Okej. Nieee, no wcale nie ma tego dużo. Phi! :D
    "Nieludzi" nie znam... znaczy znam, że wiem, że coś takiego istnieje ale do tek pory raczej nie zwracałam uwagi, ciekawe czy ty zmienisz coś w tej sytuacji. :)
    "Między życiem a życiem" ciekawi mnie, aczkolwiek nie jestem przekonana w 100%, więc również liczę na twoją recenzję, bo wiem, że twoim opiniom mogę ufać. :)
    A tam! Ja też kocham baśnie i bajki i pewnie nigdy z tego nie wyrosnę. :) Ale z tego trzeba być dumnym! Nie obawiaj się! Jeśli ktoś będzie chciał cię zamknąć w izolatce, za to że czytasz baśnie i ksiązki dla młodszej młodzieży, przysięgam na Boga, że przyjdę w odwecie i cię uwolnię. :)
    No i bardzo dobrze! Bo to przecież Cora Carmack!
    "Maybe Someday", "Prawo przyciągania" - Sherry aprobuje. :D
    Oczywiście, że to był znak. BA! Jeszcze mi podziękujesz, że wtedy do mnie wstąpiłaś, zobaczysz!
    OOOOOCH! "Zaplątani" <3 Muszę koniecznie kupić, bo nie wyobrażam sobie, żeby nie powrócić do opowieści Drew jeszcze jakieś... XXX razy? Poza tym, jak ksiązka była u mnie na BookTourze, to moja mama akurat wpadła mi do pokoju i się zainteresowała tą powieścią, a że musiałam szybko wysyłać, obiecałam, że kupię i... nie też wcale nie próbuję się tłumaczyć. :D
    K.A. Tucker <3 Ostatnio ogłosiła na FB że kolejny tom serii niedługo pojawi się w Polsce, więc jestem happy <3
    Jeśli ksiązki Gabaldon będą choć w połowie tak dobre jak serial, przepadniesz. :)
    Dobrze, że kupiłaś książkę A. Glines, bo już wkrótce kolejna <3 Z Graaantem i Harlow, którą poznasz już, już niedługo! :D
    "Dziennik panny służącej" kusi! Kusi! BARDZO, BARDZO! No, ale hej. Wstąpiłam na Antykwariat z ciekawą książką i oczywiście zostałam oczarowana recenzją. Jestem taaaka podatna na innych. :D
    "Musimy coś zmienić" kusi, ale na razie nie jestem przekonana tak do końca, więc zobaczymy czy ty... coś zmienisz. :D
    Reece! <3 I Roxy <3 Czytaj bo cudownie jest!
    "Collide" oczywiście kupuję, no bo przecież mnie do tego wszyscy zmuszacie tymi pozytywami. :(
    "Małe kobietki" obiecałam sobie, że kiedyś przeczytam więc... kiedyś. :D
    Miłeeeego czytania, kochana! Tyle cudów przed tobą!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!