Ponowne wyniki: W maksymalnie 30 zdaniach opisz mi jakąś wymyśloną tajemnicę

Ponieważ jedna z wybranych osób nie zgłosiła się po odbiór nagrody zasiadłam drugi raz do czytania konkursowych odpowiedzi i drugi egzemplarz "Tam, gdzie nie sięga już cień" otrzymuje... ;)
 
 
Przypominam iż...
  1. Zwycięzcy są zobowiązani wysłać swój adres na maila konkursyb@o2.pl w ciągu trzech dni od momentu ogłoszenia wyników. Po tym terminie nastąpi wybór nowych zwycięzców.
  2. Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu trzech dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie e-maila na adres: konkursyb@o2.pl.
A zwycięzcą zostają...
Gab riela!
 
Zwyciężczyni gratuluję i proszę o podesłanie adresu do wysyłki nagrody na wyżej wspomniany adres e-mail. ;)  

12 komentarze:

  1. Jeju, bardzo dziękuję. Nie spodziewałam się, że moja wymyślona tajemnica zasługuje na wygraną :) Bardzo mi miło z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szczęście :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję jeszcze raz, to jest szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się jak u siebie :) uwielbiam minimalizm i wiesz o tym ;)
    Jedyne co bym uporządkowała, to tę chmurę tagów na dole. Najwytrwalsi nic tam nie znajdą, a przecież masz wyszukiwarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje.. Zmiana duża. Trochę minie zanim się przyzwyczaje do nowego wyglądu, ale będę odwiedzać nadal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża to fakt, ale znowu będzie na dłuższy czas. ;) Zawsze miałam kolorowo, ale teraz chciałam odmiany. I bardzo mi się podoba ta wersja ;)

      Usuń
    2. To najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona.

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!