Nowości/zapowiedzi #6/2015 - CZERWIEC

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz - dwa razy w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
/// czerwone - muszę mieć,  
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


02. 06
// Happy End - Elizabeth Maxwell / Prószyński i S- ka - Komedia (rec. wieczorem)
/ Skarb heretyków - Tom Knox / Rebis - Sensacja, Kryminał

 
03.06
/ Ścieżka słońca - Ewa Seno / Feeria - Fantastyka, Młodzieżowa
// Toxic - Rachel Van Dyken / Feeria - NA, Młodzieżowa RECENZJA
// Zakręceni - Emma Chase / Filia - Erotyk, Romans
// Małe cuda - Heather Gundenkauf / Filia - Obyczajowa RECENZJA
/// Bez odwrotu - Tess Gerritsen / Mira - Thriller
/ Cofnąć czas - Samantha Young / Burda książki - Romans, Erotyk
/ Córka zjadaczki grzechów - Melinda Salisbury / Zielona Sowa - Fantastyka
/// Inna bajka - Kasia Bulicz-Kasprzak / Świat Książki - Obyczajowa
/ Jesienne werble - Diana Gabaldon / Świat Książki - Fantastyka
/ Przebudzenie labiryntu - Rainer Wekwerh / YA! -Fantastyka
/// Pustułka - Katarzyna Berenika-Miszczuk / Uroboros - Thriller
/// Wypowiedz jej imię - James Dawson / YA! - Fantastyka
// Oddech Boga - Jeffrey Small / Czwarta Strona - Sensacja


08.06
/// Przypadki Callie i Kaydena - Jessica Sorensen / Zysk i S-ka - Romans 

09.06
/// Biorę sobie ciebie - Eliza Kennedy / Prószyński i S-ka - Komedia 

10.06
/ Papierowa róża - Diana Palmer / Mira - Obyczajowa, Romans 

11.06
/// Forever i zawsze - Jasinda Wilder / Amber - NA, Romans (okładka zapewne będzie inna)
/ Cudowna dziewczynka - Andrew Roe / Prószyński i S-ka - Obyczajowa
/ Kalinowe serce - Teresa Ewa Opoka / Prószyński i S-ka - Obyczajowa 
 

17.06
/// Co, jeśli... - Rebecca Donovan / Feeria - NA, Młodzieżowa
// Kochając pana Danielsa - Brittainy C. Cherry / Filia - Obyczajowa, Romans
// Francuska opowieść - Krystyna Mirek / Filia - Obyczajowa
/// Ocal mnie - Anna Tod / Między słowami - NA, Romans
// Collide - Gail McHugh / Akurat - Romans
/ Cztery pory miłości - Patricia Scanlan / Świat Książki - Obyczajowa 
/// Niezłomni - C. J. Daugherty / Moondive - Fantastyka
/ Delirium. Opowiadania - Lauren Oliver / Moondrive - Fantastyka
/ Lato w kolorach wiśni - Carina Bartsch / Media Rodzina - Romans, Młodzieżowa 
/// Mara Dayer. Zemsta - Michelle Hodkin / YA! - Fantastyka
/ Ogień i woda - Victoria Scott / Iuvi - Fantastyka
/// W kolejce po życie - Katarzyna Archimowicz / Black publishing - Obyczajowa 


18.06
/ Kilka dni lata - Małgorzata Sobieszczańska / Literackie - Obyczajowa 

19.06
/// Dziewczyna z zegarem zamiast serca - Peter Swanson / Albatros - Sensacja, Kryminał 

22.06
// Szukaj mnie w śród lawendy. Gabriela - A. Lingas-Łoniewska / Novae Res - Obyczajowa, Romans 

23.06
/// Asa 2 - Jay Crownover / Amber - NA, Romans
/// Magiczne lato - Aleksandra Tyl / Prozami - Obyczajowa
 

24.06
/// Bajki Charles'a Perraulta - Charles Perrault / Nasza Księgarnia - Bajki
/ Pewnej nocy we Włoszech - Lucy Diamond / Black publishing - Obyczajowa, Romans

25. 06
/// Co by było gdyby? - Jemma Forte / Prószyński i S-ka - Komedia romantyczna

29.06
/// Piękny nieznajomy - Christina Lauren / Zysk i S-ka - Erotyk, Romans 

30.06
/// Słodycz wybaczenia - Lori Nelson Spielman / Rebis - Obyczajowa

17 komentarze:

  1. Same perełki. Większość z nich muszę koniecznie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pustułka mnie tylko zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy End udało mi się przeczytać przed premierą, z czego bardzo się cieszę. Książka bardo mi się spodobała. Pikantna i zabawna:)
    Czekam na "Cofnąć czas". Uwielbiam autorkę!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno sięgnę po nowość od Knoxa, a co jeszcze... zobaczymy :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na ''Wypowiedz jej imię'', ale chyba tutaj nie zagościła :)

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Za dużo tego prawie wszystko bym chciała przeczytać. Ps. Pamiętasz o moich banerkach ? Jeśli nie to Ci nieśmiało przypominam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śledziłam już zapowiedzi na czerwiec, ale nie wiedziałam, że jest aż tyle nowości :D Raczej obserwuję te z kategorii YA/NA

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wiele z tych książek, które intrygują i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, w czerwcu aż taki wysyp świetnych książek, zbankrutuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Córka zjadaczki grzechów - Melinda Salisbury - to tytuł, który bardzo mnie intryguje. Również okładka i opis są bardzo obiecujące :)
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kojarzę premier czerwcowych, ale za pewne nie długo pojawią się recenzje tych perełek u Ciebie, więc z pewnością więcej się o nich dowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety, ale dużo zapowiedzi! Multum wręcz! Na pewno przeczytam ''Córkę zjadaczki grzechów'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co najmniej 10 muszę mieć ;) Sporo nam się pokrywa, więc będziemy porównywac wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Skarb heretyków" mnie najbardziej zaciekawił!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam w planach "Happy Endu", ale jako że przed chwilą przeczytałam twoją recenzję, obawiam się, że teraz już go mam. :D
    Na szczęście "Toxic" czytałam, "Zakręceni" czekają na przeczytanie - chwała! natomiast odnośnie kolejnych... "Małe cuda" będę musiała się pokusić, bo zachwalałaś ty, bo zachwalali inni, muszę i ja się dać zauroczyć.
    "Przebudzenie labiryntu"... sama nie wiem. Niby to taka podróba "Więźnia" Dashnera, ale jestem ciekawa, czy się jakoś wybroni treścią i sprawi, że nie będzie trzeba jej krytykować za brak oryginalności i powtarzanie motywów z mojej ukochanej trylogii. :)
    "Przypadki Callie" już mam na liście priorytetów, zdecydowanie to będzie jedna z ksiązek, które w tym miesiącu zagości na mojej półce. :) To samo się zresztą tyczy "Kochając Pana Danielsa" i "Collide". :) Zastanawiam się jeszcze nad "Latem koloru wiśni", ale chyba poczekam na recenzje, zanim podejmę jakąkolwiek decyzję. :)
    Już wkrótce wakacje, a więc spędzę uroczo czas z "After"! A przynajmniej pierwszym tomem zobaczymy. Poza tym, w końcu mam w planach poznać trylogię 'Delirium", więc zapowiadają się pracowite dwa miesiące. :)
    "Mara" koniecznie do nabycia. :) Z "Niezłomnymi" się powstrzymam, bo choć wiem, że i tak kupię w końcu tę książkę, to na razie jestem zbyt wykończona czówrką, by choćby myśleć o finale i dalszych dramatach bohaterki. :/
    "Asa"! O JAK CUDOWNIE!
    No i "Piękny nieznajomy"! Też trzeba będzie pokusić się o poznanie.
    Ciężki miesiąc, oj ciężki. :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!