Nowości/zapowiedzi #5/2015 - MAJ

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz - dwa razy w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
/// czerwone - muszę mieć,  
// zielone - mam/w drodze do mnie,  
/ niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


05.05
// Plotka, czyli oparte na faktach - Elizabeth Renzetti / Prószyński i S-ka - literatura światowa
/// Urodzeni, by żyć - Wendy Holden / Sonia Draga - Dokument


06.05  
/ Podróżniczka - Diana Gabaldon / Świat Książki - Fantastyka
// Dziewczyna z porcelany - Agnieszka Olejnik / Czwarta Strona -  Współczesna, Obyczajowa 
/// Ani Mru-Mru. O dwóch takich, co było ich trzech - M. Wójcik, M. Wójcik, W. Wilkołek, A. Dąbek / Wielka Litera - wywiad
// Kiedy cię poznałam - Cecelia Ahern / Akurat - Obyczajowa
/ Za żadne skarby - Vera Falski / Otwarte - obyczajowa
/ Najlepsze, co mnie w życiu spotkało - L. Tait, J. Rice / Czarna Owca - Romans
/ Wielki błękit - Jennifer Donnelly / Zielona Sowa - Fantastyka
/// Malownicze. Tajemnice bzów - Magdalena Kordel / Znak - Obyczajowa

07.05
/// Zapomnij ze mną t. 2 - J. Lynn / Amber - New Adlut

11.05
// Między życiem a życiem - Jessica Shirvington / Dreams - Fantastyka, Młodzieżowa

12.05
/// Dokąd teraz? - Iwona Żytkowiak / Prószyński i S-ka - Współczesna, Obyczajowa

13.05
/// Drobne kłamstwa - Heather Gudenkauf / Filia -  Obyczajowa  
/// Grzegorz Kasdepke dzieciom - Grzegorz Kasdepke / Nasza Księgarnia - literatura dziecięca
/// Bajkoterapia, czyli bajki-pomagajki dla małych i dużych - Praca zbiorowa / Nasza Księgarnia - literatura dziecięca
/// Magisterium I: Próba ognia - Cassandra Clare, Holly Black / Albatros - Fantastyka
// Maybe Soneday - Colleen Hoover / Mondrive - New Adlut
/// Musimy coś zmienić - Sandy Hall / Pascal - Romans
/// Następczyni - Kiera Cass / Jaguar - Fantastyka, Młodzieżowa

14.05
/// Prawo przyciągania - Simone Elkeles / Amber - New Adlut  

19.05
/// Asa t. - Jay Crownover / Amber - New Adlut

20.05
/ Crashed. W zderzeniu z miłością - K. Bromberg / Helion - Erotyk
// Stacja Jagodno. Zaplątana miłość - Karolina Wilczyńska / Czwarta Strona -  Współczesna, Obyczajowa
// Angielskie lato - Małgorzata Mroczkowska / Czwarta Strona -  Współczesna, Obyczajowa
/// Moje książeczki. Księga pierwsza - Praca zbiorowa / Nasza Księgarnia - literatura dziecięca
/ Zodiak - Romina Russell / YA! - Fantastyka, Młodzieżowa
/// Mercy. Miłosierna - Rebbecca Lim / YA! - Fantastyka, Młodzieżowa

28.05
/ Sny bogów i potworów (1) - Laini Taylor / Amber - Fantastyka

30.05
/ Lato w kolorach wiśni - Carina Bartsch / Media Rodzina - Romans, Młodzieżowa    

29 komentarze:

  1. Kiedy cię poznałam - koniecznie muszę przeczytać!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam właśnie, ze Ahern będzie główna książką w tym miesiącu. No i Hoover ;)

      Usuń
  2. u mnie dzisiaj zapowiedzi :)
    wiele nam się pokrywa - a z tego co się nie pokrywa to kusi mnie tez to Angielskie Lato :)
    zapraszam na chciejkę:
    http://recenzjeami.blogspot.com/2015/05/chciejka-19-maj-w-zapowiedziach.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chętnie zajrzę, może wypatrzę jeszcze coś ciekawego ;)

      Usuń
  3. Zapowiedzi dodałam wczoraj. ;) Też mam masę książek, na które czekam. ;) Żałuję, że w swoim podsumowaniu nie uwzględniłam książki Hoover, zapomniałam o niej, choc w swoim kalendarzu nawet datę jej wydania zapisałam... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki grzech, zbrodnią było niewspomnienie o Hoover ;)) Aż się boje do ciebie zajrzeć, bo jeszcze znajdę inne ciekawe zapowiedzi ;)

      Usuń
  4. O mój Boże, tyle do czytania, tak mało czasu :( Na pewno sięgnę po ''Kiedy cię poznałam'' i ''Musimy coś zmienić''

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu Ahern, czemu mnie to nie dziwi ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle nowych książek, które po prostu muszę mieć! Maj wykończy mój portfel! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam bardzo mocno czekam na "Maybe someday" ^^ I jeszcze na "Prawo przyciągania" i "Między życiem, a życiem". ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja, "Maybe someday" i "Między życiem, a życiem" mam już zamówione, a "Prawo przyciągania" zamówię po premierze ;)

      Usuń
  8. Zdecydowanie za dużo książek mi się tu podoba;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kusisz..
    Obie z Ami mnie nie oszczedzacie ☺ nie dam się ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta okładka "Mercy" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mojej liście są: Ani Mru Mru, ksiązka Hoover, ksiązka Ahern, ksiązka Clare&Blach, Laini Taylor oraz " Najlepsze, co mnie w życiu spotkało - L. Tait, J. Rice "

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam straszną ochotę przeczytać Maybe Someday ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się doczekać aż ją dorwę ;)

      Usuń
  13. Powiem tylko tyle, że mój portfel będzie pusty! Wyczuwam zakupyyyy :D

    Pozdrawiam,
    books-culture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wydawnictwo Świat Książki za to, że wiernie trzymają się terminów i jak obiecali tak robią - co miesiąc nowa książka Diany Gabaldon. A ja mam zamiar kupić je wszystkie! I napawać się nimi, bo skoro serial jest genialny, to od książki wymagam tego samego. :)
    Wiesz w tym miesiącu zamawiam książki J.LYNN! PAPIEROWE. W końcu. Żeby mieć na półce. <3 Może poczekam do premiery tej, żeby i ją mieć od razu. Ależ nie mogę się doczekać, aby ją przeczytać! O Roxy i Reesie! <3 Oni byli tacy cudowni w "Zostań ze mną". O ile Calla i Jax działali mi niemożliwie na nerwy, o tyle team RR był niesamowity. :) Chętnie poczytam o nich więcej.
    "Między życiem a życiem" też wygląda fajnie, ale szczerze mówiąc, obawiam się tej premiery bo wydawnictwo Dreams jakoś do mnie nie trafia. :D Także czekam na recenzje. ;)
    "Musimy coś zmienić" wygląda przeuroczo, jak "E&P" i mam w planach tę książkę, ale raczej na wakacje, nie wcześniej. :)
    "Maybe Someday" to premiera miesiąca, nic dodać nic ująć. :)
    "ASA"! Jeeeju! Muszę w końcu wziąć się za ksiązki Jay... Bo utknęłam po dwójce. Znaczy dwójce jako całości, nie po podziale na tomy. ._.
    Nie podoba mi się, że wydawnictwo zmieniło okładkę 'Prawa przyciągania'. Tamta miała wielkie znaczenie dla fabuły, a ta? Ta jest ładna, ale nie nawiązuje do treści. :(
    "Zodiak" to moja totalna obsesja. Jestem tak podekscytowana tą premierą, że słowo daję - zamówię ją sobie w dniu premiery ^^
    Przyjemnego miesiąca!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie powiem - wiele wiele wiele wspaniałych nowości wychodzi w tym maju, a ja muszę oszczędzać na Targi! Ale może tam dorwę kilka z nich. Ciekawi mnie "Musimy coś zmienić", bo podobne jest do "E&P" (a przynajmniej z okładki), a ta perełka czeka na mojej półeczce :)

    http://mianigralibro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamawiam tutaj "plotkę". Oj będzie co czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wierzę, że Amber zdecydował się wydać 3 tom " Córki dymu i kości". Cieszę się, bo już myślałam, że to kolejna trylogia, którą niedane mi będzie skończyć.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!