Wyniki: Uczucia są jak ogród, który należy pielęgnować...

W dniu dzisiejszym przybywam do was z wynikami konkursu, w którym do wygrania były trzy egzemplarze "Domu na skraju" Kasi Bulicz-Kasprzak. Wybranie trzech odpowiedzi było strasznie trudne i długo myślałam kogo obdarować nagrodą. Koniec końców decyzja zapadła i...

Przypominam iż...
  1. Zwycięzcy są zobowiązani wysłać swój adres na maila konkursyb@o2.pl w ciągu trzech dni od momentu ogłoszenia wyników. Po tym terminie nastąpi wybór nowych zwycięzców.
  2. Prawo do składania reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu trzech dni od daty wyłonienia jego laureatów. Należy je zgłaszać w formie e-maila na adres: konkursyb@o2.pl.
A zwycięzcami zostają...
właścicielka maila chemasia@poczta.onet.pl
Edyta Chmura
GBP Jeleśnia (mam już adres ;))



Zwycięzcą gratuluję i proszę o podesłanie adresów do wysyłki nagrody na wyżej wspomniany adres e-mail. ;)

7 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziewczyno, nie mogę z Tobą! :D Gratulacje!

      Usuń
  2. Gratuluję zwycięzcą;) muszę częściej tu zaglądać, aby konkursów nie przegapiać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jasna chole... To znaczy. Kurczę. Zapomniałam o twoim konkursie! :( Ale gratuluję zwycięzcom! I życzę miłego, przyjemnej lektury! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *miłej, przyjemnej...
      Wiadomo, Sherry myślami jest daleko stąd. :D

      Usuń
  4. O nr! Zapomniałam wysłać tego zdjęcia. .. niestety ten miesiąc mam dramatyczny. Czarna seria i choroby,szkoda słów. .. zwycięzcom serdecznie gratuluję ☺

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!