Wesołych świąt! ;)


Kochani,

jeszcze w trakcie ostatnich przygotowań, gdzieś pomiędzy wyjmowaniem gorących blach z piekarnika, doprawianiem sałatek i lepieniem uszek lub pierogów chciałam złożyć wszystkim razem i każdemu z osoba życzenia. Świąt wesołych, spędzonych w rodzinnym gronie, pełnych śmiechu i radości. Aby spełniły się wasze gwiazdkowe marzenia i pod choinką było to czego pragniecie. Życzę również czasu na czytanie, wspaniałych książek i niezapomnianych przeżyć w trakcie poznawania nowych historii.

Wesołych świąt,
Bujaczek

17 komentarze:

  1. Cóż mogę napisać! Chyba tylko nawzajem, bo i tobie również życzę tego samego. :)
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i Pogodnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Tobie życzę, dużo wolnego czasu by móc przeczytać jak najwięcej książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze, więcej życzeń na blogu u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko, wszystkiego dobrego na Święta i Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magicznych chwil w gronie rodziny, cudownych prezentów (najlepiej książkowych ^^), a także tego, abyś wykorzystała ten czas najlepiej jak tylko potrafisz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego na Święta i pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za życzenia i nawzajem życzę wesołych świąt spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, radosnych pełnych bliskości i miłości świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia marzeń, nowych inspiracji i wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja życzę już szczęścia w nowym roku ;) przy okazji chciałąbym cię zaprosić na swojego bloga. od dawna jesteś dla mnie inspiracją i często kieruję się twoimi ocenami przy wyborze literatury. Ja dopiero "dokonałam swojej pierwszej recenzji", dlatego też byłabym wdzięczna jeśli napisałabyś mi co o niej myślisz. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
    http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!