Konkurs Literacki: Twórczość Very Bardzo Kulturalna



Jeśli słowo pisane nie jest wam obce, macie bujną wyobraźnię i potraficie pisać wraz z portalem Duże Ka zapraszam do wzięcia udziału w konkursie z organizowanym z okazji Targów Książki w Krakowie. Przewidziane są nie tylko nagrody rzeczowe (książki i nie tylko), ale i publikacja najlepszych prac w gazetce targowej. 

"Opowiadanie nie może przekraczać 16000 znaków ze spacjami, a jego tematyka powinna być powiązana z hasłem "Carpe Diem"."

Po więcej szczegółów zapraszam TUTAJ 

Do wygrania jest między innymi taki oto zestaw. Źródło  
 

10 komentarze:

  1. Brzmi ciekawie, oby wena była :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spasuję, ostatnio u mnie coś słabo :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety też, ale jeszcze miesiąc czasu jest ;)

      Usuń
  3. Gdyby nie Ty pewnie nie usłyszałabym o akcji, a tak może się skuszę. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, nagrody są na prawdę zacne! ;)

      Usuń
  4. Interesujące! :o I nawet uwielbiam pisać opowiadania, a lista finalistów zostanie wywieszona w moje urodziny, ale... ALE. 'Carpe diem'? :( Naprawdę? ;( A ja jestem pesymistką z natury. :( Pomyślę, pomyślę...
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!