Nowości/zapowiedzi #6 - MARZEC

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz - dwa razy w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.






05.03
Dopóki nie powiem do widzenia - Susan Spencer-Wendel, Bret Witter / Pascal
Kamienie Liry. Potomek - A. E. Olss / Novae Res

19.03
Bezcenny dar - Jim Stovall / Replika
Bezpiecznie jak w domu - Simone van der Vlugt / Feeria
Diamentowy Plac - Merce Rodoreda / Pascal
Mąż zastępczy - Joanna M. Chmielewska / MG
Pora na życie - Cecelia Ahern / Świat Książki
Samolot bez niej - Michel Bussi / Świat Książki
Zastępcza żona - Ellen Goudge / Świat Książki

31.03
Złota karawela - Elżbieta Wojnarowska / WAM  


***

 Bujaczek wygrzebała jeszcze kilka smakowitych kąsków na ten miesiąc i tak o to ponownie doprowadza swoich czytelników i siebie do zgrzytania zębami, bo jest świadoma, że to na prawdę ciekawe pozycje. No ale cóż ;) Najbardziej to Bujaczka korcą te zaznaczone na czerwono, ale to z czasem, bo ma co teraz czytać ;) To jak? Macie na coś oko? ;P

18 komentarze:

  1. Niestety niewiele dla mnie. Poczekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najszybciej ukażą się tych zaznaczonych na zielono ;)

      Usuń
  2. Wyjątkowo ciekawe premiery. Aż nie wiem, za co się zabrać i na co ,,polować'' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, Bujaczek też to ma, tyle nowości, że nie wiadomo za co się brać ;)

      Usuń
  3. Również czekam na Kamienie Liry i tylko ten tytuł wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no Bujaczek tą pozycje już ma, tomiszcze, oby było ciekawe ;)

      Usuń
  4. Zastępcza żona i Mąż zastępczy, ale się zgrało :)) hihi, mam już książkę "Mąż zastępczy", więc niedługo będę brała się za czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, Bujaczek też zwróciła na to uwagę ;) "Mąż zastępczy" też już u Bujaczka gości, a ten Pan na okładce, no no ;)

      Usuń
  5. Parę fajnych nowości tu widzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Diamentowy plac" mi mignął, ale zaczekam na recenzję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, trochę może minąć zanim Bujaczek ja zrecenzuje, bo to nabytek własny jest. ;)

      Usuń
  7. Opis nowej książki C. Ahern najbardziej mnie zaintrygował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowane must have Bujaczka :D

      Usuń
  8. Najchętniej przygarnęłabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeeech, Bujaczek również o tym marzy ;)

      Usuń
  9. Ciekawostki- szczególnie "Samolot bez niej".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zdecydowanie jedna z ciekawszych pozycji ;)

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!