Nowości/zapowiedzi #5 - MARZEC

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz - dwa razy w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


03.03
Bridget Jones: W pogoni za facetem - Helen Fielding / Zysk i S-ka
04.03
Zaczekaj na mnie - J. Lynn / Amber
05.03
Marcowe fiołki - Sarah Jio / Między Słowami
Ciemna liczba - Arne Dahl / Czarna Owca
Szepty lasu - Charles Frazier / Black Publishing
Sto imion - Cecelia Ahern / Muza
Spóźnione wyznania - John Boyne / Znak litera nova
Usteczka - Pola Kinska / Black Publishing
07.03
Dopóki śpiewa słowik - Antonia Michaelis / Dreams
11.03
 Siły ciemności - Nora Roberts / Prószyński i S-ka
12.03
Słodkich snów, Anno - Joanna Opiat-Bojarska / Filia
Daleko od Nowego Jorku - Diana Palmer / Mira
Macocha - Natasza Socha / Filia
13.03
Mrok - John Lutz / Prószyński i S-ka
18.03 
Mroczny anioł - Virginia C. Andrews / Prószyński i S-ka
Nie ma tego złego - Kristan Higgins / Prószyński i S-ka
Buntownik - Jay Crownover / Amber
Morze spokoju - Katja Millay / Jaguar
19.03
Trzy panie w samochodzie, czyli sekta olimpijska - Małgorzata Thiele / Nasza Księgarnia
Miłość o smaku Cannoli  - Jennifer Probst / Akapit Press 
Jej wszystkie życia - Kate Atkinson / Czarna Owca
Tylko mnie poproś - Sylvia Day / Wielka Litera
Szczęśliwi ludzie czytają książki i piją kawę - Agnes Martin-Lugand / Wielka Litera
Chwila szczęścia - Federco Moccia / Muza
Czas tęsknoty - Adrian Grzegorzewski / Między Słowami
Aż po horyzont - Mrgan Matson / Jaguar
Cześć, Księżniczko! - Blue Jeans / Jaguar
25.03
Koniec świata - Izabella Frączyk / Prószyński i S-ka
Wyścig z czasem - Kristina Ohlsson / Prószyński i S-ka
26.03
Za żadne skarby - Sarah Morgan, Sharon Kendrick / Mira

*** 
Tak oto prezentuje się marzec, różnorodny pod względem gatunkowy, Bujaczek ma nadzieje, urozmaici jej nadchodzące dni. Jak widać dużo z wybranych Bujaczek ma/idzie do niej i plany są już poczynione. A na co Wy czekacie? Podzielcie się tym co was interesuje, a ja tym czasem Bujaczek idzie kończyć "Chwila szczęścia" Mocci ;)

18 komentarze:

  1. Jej wszystkie życia - mój numer jeden. Ciekawi mnie też Aż po horyzont i Morze spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Bujaczka te pozycje, jak widać, też ciekawią. I to bardzo ;)

      Usuń
  2. Marzec wyjątkowo obfituje w świetne nowości. Ja chyba zbankrutuje, bo ponad połowę książek z powyższej listy chce koniecznie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bujaczek łączy się z Tobą w bólu ;)

      Usuń
  3. "Marcowe fiołki" czytałam. Bardzo sympatyczna, lekka lektura :) Za to jestem ciekawa książki "Dopóki śpiewa słowik". Także już do mnie leci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bujaczek się cieszy, że Marcowe fiołki zbierają pozytywne opinie ;) I też jest ciekawa Dopóki śpiewa słowik ;)

      Usuń
  4. No nie wiem, chyba na nic nie mam ochoty w tym miesiącu. Postanowiłam, że marzec-kwiecień poświęcę książkom z własnej półki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ambitny plan, Bujaczek życzy powodzenia ;)

      Usuń
  5. Mnie najbardziej ciekawi "Dopóki śpiewa słowik" i chyba sobie sprawę własny egzemplarz tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dużo tu interesujących książek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany, takie cuda w tym marcu, że nie wiem gdzie patrzeć, żeby nie dostać oczopląsu! Zdecydowanie, czatuję na książki New Adult od Amber, bo uwielbiam ten gatunek! Poza tym... "Aż po horyzont" i "Cześć księżniczko"... :3 No i "Jej wszystkie życia" - priorytet! Na pewno będę się starała kupić! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, właśnie! Jak tu nie zwariować, no nie? ;) Na te z Ambera i i Bujaczek będzie polował ;)

      Usuń
  8. "Bridget Jones: W pogoni za facetem", "Spóźnione wyznania" i "Usteczka" mam i nie zawaham się przeczytać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi ;D Bujaczek czeka na wrażenia ;)

      Usuń
  9. szepty lasu, dopóki śpiewa słowik, zaczekaj na mnie... same dobrości :) ja tez bede polować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę,że jestem niezła już dość dużo z nowości marca mam albo są w drodze do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!