Nowości/zapowiedzi #4 - LUTY

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz - dwa razy w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.




 NOWOŚCI

06.02
18.02

ZAPOWIEDZI

19.02
 26.02

***
Rozpisywać się nie będę, bo wiadomo co i jak ;) Dodam tylko, że "Kamienie na szaniec"  czytałam kilkakrotnie, ale ostatnio poczułam potrzebę skompletowania książek naj z dzieciństwa i czasów szkolnych, a ich nowe wydanie podoba mi się ;)   

9 komentarze:

  1. "Porwana" od Repliki wydaje się być obiecująca. Ciekaw jestem recenzji odnośnie tej książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najchętniej przygarnęłabym wszystkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jak wygląda to wydanie (bo i skąd mogę wiedzieć przed premierą), ale okładka mi się nie podoba. Bardzo chce zobaczyć en film, choć równie mocno się go obawiam. "Kamienie.." to jedna z moich dwóch ukochanych książek ever. Przeczytałam ja kilkanaście razy. Zdecydowanie preferuję starą okładkę ze zdjęciami Bohaterów, a nie tę filmową (i to nie tylko dlatego, że moim zdaniem aktorów wybrano do tych ról zupełnie niepodobnych do ich postaci). Ale - i tak cudownie, że tę książkę ludzie nadal czytają i kupują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Porwaną będę miała ;) Kamienie na szaniec również czytałam kilka razy, ale najbardziej interesuje mnie.... no jak się przyjrzałam to wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka " Kamieni na szaniec " genialna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Samolot bez niej urzekł mnie opisem i okładką - czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Ulica Pogodna" mnie zaintrygowała. Może sięgnę właśnie po nią... A "Kamienie na szaniec"? Nie... mqło która lektura mnie urzekła do tego stopnia, żeby do nich wracać...
    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasza księgarnia jak widzę spróbuje zarobić na szkolnej lekturze, heh. Zabawne.
    Z powyższych zapowiedzi nic dla mnie, natomiast Black Publishing wyda 5 marca "Szepty lasu" - myślę, że to będzie dobra lektura, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak w dzieciństwie lubiłam czytać każdego rodzaju książkę, ale kiedy przeczytałam "Kamienie na szaniec" byłam zachwycona i podobnie jak Ty, przeczytałam je kilka razy. Teraz ponownie przypomniałabym sobie tę piękną historię więc okazja do zakupienia książki jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!