Nowości/zapowiedzi #3 - LUTY

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz - dwa razy w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


04.02
Nie odchodź - Lisa Scoyoline / Prószyński i S-ka
05.02
06.02
07.02.
10.02 
Uparte serce - Becky Wade / Święty Wojciech
12.02
14.02
18.02
Prawie siostry - Maria Ulatowska / Prószyński i S-ka   
19.02
20.02
23.02
26.02


No to ten tego... Chyba się troszku podłamałam :D Na szczęście najbardziej zależy mi tylko na tych czerwonych i one będą w pierwszej kolejności. Co do pozostałych to czas pokaże, jak to z nimi będzie ;) 

14 komentarze:

  1. Panny roztropne chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, czytałam poprzednie wydanie i uśmiałam się do łez przy niej ;)

      Usuń
  2. no no :) dosyć długa ta lista :) ja nawet nie biorę się za tworzenia takiej dla siebie, bo chyba od razu miałabym ochotę zrobić napad na księgarnię i zgarnąć wszystko od razu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeem, mam właśnie taką ochotę za każdym razem, ale dzielnie z tym walczę ;)

      Usuń
  3. "Pensjonat marzeń" i "Brudny świay"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pensjonat marzeń" czytałam i szczerze polecam. ;) "Brudny świat" jest moim priorytetem i muszę go przeczytać koniecznie ;)

      Usuń
  4. Ale dużo ciekawych książek! Nie wiadomo, co wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Żeby jeszcze czasu na czytanie było więcej ;)

      Usuń
  5. jak ja pani zazdroszczę ilości przeczytanych książek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych książek nie czytałam jeszcze ;) Ale fakt, sporo czytam ;)

      Usuń
  6. Sporo z tego chętnie widziałabym też u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!