Nowości/zapowiedzi #2 - STYCZEŃ

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz - dwa razy w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.
 
 


NOWOŚCI 

07.01
15.01
22.01
 
ZAPOWIEDZI
 
23.01
29.01

Na koniec, no prawie, miesiąca wygrzebałam jeszcze kilka pozycji, które mnie zainteresowały i na szczęście dla mnie większość już posiadam, albo jest w drodze do mnie. Nie jest źle ;) Jeszcze tylko żeby wena na czytanie wróciła... :P

14 komentarze:

  1. Historia kotem się toczy - rewelacyjne czytadło, Facet z grobu obok - bardzo ciekawa i mądra pozycja (recenzja jutro u mnie ;)

    Chętnie przygarnęłabym "Na krawędzi nigdy". Dorotę Terakowską lubię jednak okładki tych książek wcale do mnie nie przemawiają :( Nie wiem poczekam na ich opinie o wtedy się określę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to zaraz zobaczę co Ty tam naskrobałaś o "Facecie..." ;)

      "Na krawędzi nigdy" bardzo mnie intryguje i mam nadzieję, że się na tej książce nie zawiodę. Co do Terakowskiej, mi się okładki podobają, ale bardziej chodzi mi o ich zawartość niż oprawę graficzną ;)

      Usuń
  2. Z powyższych chętnie przeczytałabym książkę "Facet z grobu obok" i może tę od MAGa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie ta od MAGa ciekawi, ale nie pragnę jej jakoś specjalnie mocno ;) A do "Faceta z grobu obok" przekonałam się niedawno ;)

      Usuń
  3. Mnie intryguje Tonąca dziewczyna oraz Facet z grobu obok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe te zapowiedzi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O, wznawiają Terakowską! Super! Uwielbiam jej książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Znaczy "Tam gdzie spadają Anioły", reszta przede mną ;)

      Usuń
  6. ,,Na krawędzi nigdy" mam i uwielbiam. Zainteresowały mnie książki Doroty Terakowskiej i ,,Tonąca dziewczyna".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać ,,Na krawędzi nigdy", strasznie mnie ona intryguje, oj strasznie.

      Usuń
  7. Jako dziecko zaczytywałam się w terakowskiej. Właściwie, jako nastolatka.
    Zapraszam w moje skromne progi. Może kiedyś z tego bloga powstanie książka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam tylko jej "Tam gdzie spadają Anioły" i chciałabym to zmienić ;)

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!