Nowości/zapowiedzi #1 - STYCZEŃ

Nowości/zapowiedzi - to cykl ukazujący się raz - dwa razy w miesiącu, który przedstawia nadchodzące zapowiedzi lub nowości wydawnicze na dany miesiąc. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.
 


07.01
Kolebka - Alina Krzywiec / Prószyński i S-ka
09.01
14.01
15.01
Zaklinacz czasu -Mitch Albom / Znak litera nova
16.01
Jezioro marzeń - Lisa Kleypas / Prószyński i S-ka
17.01
22.01
28.01
Taka jak Ty - Maueen Lindley / Prószyński i S-ka
29.01
Układ nerwowy - Agnieszka Gil / Nasza Księgarnia
30.01
31.01
 
 Tak prezentuje się moja lista na ten miesiąc. Jak widać Nowy Rok jest owocny w premiery wydawnicze i tylko pozostaje się cieszyć lub rwać włosy z głowy (zależy jak na to spojrzeć ;)). Jeśli coś dojdzie (oby nie ;) pojawi się drugi post na koniec lub w środku miesiąca.
Widzicie coś dla siebie? ;)  

14 komentarze:

  1. I pomyśleć że to książki tylko na ten miesiąc.. ;) Książek jest tyle, żeby jeszcze było tyle czasu, żeby je wszystkie przeczytać :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo wspaniałych zapowiedzi :D Znaczną ich część chciałabym widzieć także u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na Złodziejkę. ;)

    [rozprawykuby.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej chciałabym przeczytać "List z Powstania". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych nowości już od stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zapowiedzi, będzie w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesuje mnie ostatnia pozycja od Bukowego Lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych nowości w tym miesiącu! Normalny wysyp ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestawienie bardzo podobne do mojego, co utwierdza mnie w przekonaniu, że mamy bardzo podobny gust czytelniczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne książki wychodzą w styczniu. Ja do tej listy dodaję jeszcze Uroboros czyli drugi tom Zabójczyni i władcy piratów! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością sięgnęłabym po kilka pozycji : )
    Pozdrawiam serdecznie ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest parę ciekawych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uch, tak dużo książek! :( Aż serce boli, gdy tak patrzę na nie wszystkie ze świadomością, że prawdopodobnie nic nie wpadnie w moje ręce. :(
    "Zabójczy księżyc", "Urodzoną o północy" i "Poza czasem" naprawdę chętnie bym przygarnęła. :(
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele ciekawych tytułów w styczniu -czekam na "Poza czasem" ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!