Zapowiedzi/Nowości #25

Zapowiedzi/nowości - co tygodniowy cykl nadchodzących zapowiedzi wydawniczych. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.






20.11.2013
Przywróceni - Jason Mott / Mira
Mechaniczna Księżniczka - Cassandra Clare / MAG
Czas Żniw -Shamanta ShannonSine Qua Non
Podpalacz - Peter Robinson / Sonia Draga
Dom służących - Kathleen Grissom / Papierowy Księżyc


21.11.2013
Łza - Lauren Kate / Galeria Książki
Sposób na happy end - Barara O'Neal / Literackie
Czwartki w parku - Hilary Boyd / Literackie 

 "Czas Żniw" chyba dziś zacznę, to pokaźna cegiełka, do premiery coraz bliżej ;) "Przywróceni" intrygują tematem i ne mogę się doczekać aż do mnie dojdą. "Łza" ciekawi mnie dlatego, że jest autorki Upadłych. Książki Clare i O'Neal muszę przeczytać, bo lubię styl tych autorek. Reszta mnie ciekawi mniej lub bardziej, ale każdą przeczytam... kiedyś.

***

Przypominam o konkursie!
[KLIK

4 komentarze:

  1. Jak zwykle zupełnie inne zapowiedzi, niż sama wypatrzyłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Przywróceni'' też do mnie idą już, natomiast chciałabym przeczytać jeszcze ,,Sposób na happy end'', bo zapowiada się super.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Sposób na happy end" bardzo mnie zaciekawiło :) chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przywróceni i Sposób na happy end mam. Jestem ciekawa, czy mnie zachwycą:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!