Zapowiedzi/Nowości #24

Zapowiedzi/nowości - co tygodniowy cykl nadchodzących zapowiedzi wydawniczych. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.







13.11.2013
Żelazny dom - John Hart / Sonia Draga

15.11.2013
Odważni - Diana Palmer / Mira  

Tylko i aż dwie, nie jest źle ;)

***

*ZAJRZYJ DO DOMU TAJEMNIC... 
 


Dom Tajemnic

Premiera 7 listopada 2013 r.

Dom Tajemnic to niebezpiecznie wciągająca opowieść o potędze czarnej magii, sile przyjaźni i poświęceniu. Niewyjaśnione sekrety sprzed lat, walka trójki rodzeństwa o życie swoich najbliższych i ostateczne starcie dobra ze złem. Tej jesieni magia powraca…”
Piotr Fronczewski 
(polski ambasador marki i głos audiobooka Dom Tajemnic)

Niewyjaśniona tajemnica sprzed lat doprowadza do niebezpiecznego starcia dobra ze złem. Dom pełen mrocznych sekretów staje się miejscem walki trójki rodzeństwa o życie swoich najbliższych. Jak potoczą się losy Eleanor, Kordelii i Brendana? Czy przeniesieni przez Wichrową Wiedźmę do groźnego świata zjednoczą swoje siły i pokonają Króla Burz? Czy ocalą swoich bliskich? 

 Chris Columbus - amerykański reżyser i scenarzysta, twórca m.in. filmów o Harrym Potterze, Pani Doubtfire i Gremlinów.

Ned Vizzini - znany amerykański autor powieści dla młodzieży.



Materiały audio-video do obejrzenia:
- wywiad wideo z autorami [  link do YouTube ]
spot reklamowy do książki [  link do YouTube ]
 Nieuniknione starcie z potężnymi mrocznymi siłami.”
J. K. Rowling


*notatka prasowa 

9 komentarze:

  1. ,,Odważni'' też bym chciała przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Żelazny dom" i "Dom Tajemnic" bardzo mnie ciekawią. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa powieść Harta zapowiada się intrygująco, opis fabuły zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem nic mnie nie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już w tym miesiącu wyczerpałam swój limit. Nic już nie chcę do mojej listopadowej kolekcji :)
    Czytadła Tetiisheri

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe książki, ja oczywiście stawiam na kryminał!

    OdpowiedzUsuń
  7. O, na szczęście tym razem nie wypatrzyłam niczego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym przeczytać "Dom tajemnic" :)
    /Gaviota

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mogą byc ciekawie, każda inna :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!