Zapowiedzi/Nowości #23 i nie tylko ;)

Zapowiedzi/nowości - co tygodniowy cykl nadchodzących zapowiedzi wydawniczych. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.


06.11.2013
Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa - Haruki Murakami / Muza
Sekrety -  Sara Shepard / Otwarte
Jedenaście godzin - Paullina Simons / Świat Książki
Obietnica gwiezdnego pyłu - Priscille Sibley / Świat Książki
Zimowe sny - Richard Paul Evans / Znak litera nova
Szczęście w cichą noc - Anna Ficner-Ogonowska / Znak

07.11.2013
Ogród Kamili - Katarzyna  Michalak / Znak litera nova [RECENZJA]


 Tak reprezentuje się moja lista na ten tydzień. Znając moje możliwości nie jest tak źle, a do tego dwie mam już przeczytane. Na Murakamiego czekam, książki ze Świata Książki i Evans to moje absolutne must have ;) Czekacie na coś z listy powyżej? A może macie inne pozycje na oku? ;)

***

Zazwyczaj tego nie robię, ale jak wiadomo są wyjątki. Będę reklamować dziś dwa nowe sklepy, jeden, bo znam osobę, która go otworzyła, a drugi, bo spodobał mi się pomysł.

W pierwszym sklepie - Prezent z pomysłem -   kupicie fajne i ciekawe rzeczy na prezent, są przepiękne i osobiście nie mogę oderwać od niektórych wzroku. Można też zamówić wszelkie kartki okolicznościowe, zaproszenia, karnety, etykiety, winnietki, notesy, pamiętniki, albumy, zakładki oraz zawieszki z papieru. Osobiście bardzo polecam, bo już nie raz korzystałam z rzeczy zrobionych przez właścicielkę.


Zaś jeśli chodzi o drugi - Książka w mieście -  założeniem firmy jest produkowanie gadżetów związanych z książkami. W chwili obecnej ma w ofercie bawełniane torby z oryginalnymi grafikami, a jeśli pomysł się przyjmie gadżetów będzie jeszcze więcej (niedługo mają wyjść kubki). Pomysł wydaje mi się ciekawy i fajnie by było jakby się przyjął. Tym bardziej, że żadnemu molowi książkowemu nigdy dość niczego co ma związek z książkami ;)


***

Pomarudziłam trochę to mogę iść porobić coś mniej twórczego ;)  

13 komentarze:

  1. Sklepy naprawdę świetne, z pewnością skorzystam z ich usług :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Murakamiego właśnie czytam, Sekrety czekają, książki od znaku chętnie bym przygarnęła. Ciekawy tydzień się szykuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Szczęście w cichą noc" ostatnio co raz częściej widuję w witrynach Internetowych;) Sklepiki ciekawe, na pewno w nich pomyszkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bym chciała przeczytać książkę Evansa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się torby z Książek w mieście i również mam nadzieję, że będą mieli więcej gadżetów w swojej ofercie :D

    Z Twojego stosu interesuje mnie Obietnica gwiezdnego pyłu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapowiedzi książkowe,bo dowiaduję się o wielu ciekawych nowościach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obietnica gwiezdnego pyłu wygląda bardzo, bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Obietnica gwiezdnego pyłu" to książka,którą bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej ciekawi mnie oczywiście książka Evansa, na którym jeszcze się nie zawiodłam :D A na stronę sklepów zaraz zaglądam, zwłaszcza tą drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie zainteresował tylko Evans :)

    pierwszy sklep już znam, a do drugiego już zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powieść Evansa bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedenaście godzin i mnie szalenie intrygują :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!