Zapowiedzi/Nowości #22

Zapowiedzi/nowości - co tygodniowy cykl nadchodzących zapowiedzi wydawniczych. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.




NOWOŚCI 

23.10.2013
Dom Hadesa - Rick Riordan / Galeria Książki 

ZAPOWIEDZI 

30.10.2013
Milion słońc - Beth Revis / Wydawnictwo Dolnośląskie (mam nadzieję, że to ostateczna data)

31.10.2013
Zgon -Gina Damico / Fabryka Słów

***

Nie jest źle, tylko trzy, ale wszystkie bardzo, bardzo bym chciała mieć... ;)   

8 komentarze:

  1. szczerze mówiąc, nie znam żadnej z tych książek, ale czytałam opis "Domu Hadesa" i brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście poluje na ,,Zgon'', bo brzmi szalenie intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również poluję na te książki i umrę jak nie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Zgon" czytałam, za to ciekawi mnie ,,Milion słońc", bo tom pierwszy przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zgon" jak najbardziej polecam :D Świetna książka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie nie wyczekuję na żadną z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!