Zapowiedzi/Nowości #21

Zapowiedzi/nowości - co tygodniowy cykl nadchodzących zapowiedzi wydawniczych. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać.




NOWOOŚCI

09.10.2013
Był sobie Książę - Rachel Hauck / Święty Wojciech

21.10.2013
Szczypta magii - Kathryn Littlewood / Egmont

 ZAPOWIEDZI

22.10.2013
Przepowiednia Synów Słońca - Agnieszka Stelmaszyk / Zielona Sowa


23.10.2013
Modlitwa nieznajomej - Davis Bunn / Święty Wojciech
Odlot - Jennifer Echols / Jaguar
Zamek z piasku - Magdalena Witkiewicz / Filia
Obrońca Nocy - Agnieszka Lingas-Łoniewska / Novae Res
Podróż do miasta świateł Rose de Vallenrod - Małgorzata Gutowska-Adamczyk / Nasza Księgarnia
Kolacja z wampirem - Abigail Anna Gibbs / Muza
Wszystko w prządku - Szymon Hołownia, Marcin Prokop / Znak





24.10.2013
Toksyna - Jus Accardo / Dreams

25.10.2013
Meandry miłości - Kasia Bulicz - Kasprzak / Czarno na białym


Miało być wczoraj, jest dzisiaj (kocham mój internet ;/). 
Czekacie na coś z listy powyżej? A może macie inne tytuły na oku? ;)

9 komentarze:

  1. Na większość z tych zapowiedzi mam ogromną ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, najnowsze Kroniki Archeo, zazdroszczę! To prawda, że to ostatni tom serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie mam, ale mam zamiar nabyć ;)
      Tak, niestety to ostatni tom ;(

      Usuń
  3. Na "Odlot" czekam odkąd się o nim dowiedziałam :))
    Wczoraj bodajże natknęłam się na "Był sobie książę" i też zajmuje jedno z pierwszych miejsc w kolejce do przeczytania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Podróż do Miasta Świateł" to mój zdecydowany faworyt. Już nie mogę się tej książki doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na "Obrońcę nocy"
    Hołownię i Prokopa podczytywałam dzisiaj w pracy i musze przyznać, że popłakałam się ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ich duet i po prostu muszę mieć tę książkę i już ;)
      Na "Obrońcę nocy" to chyba czekamy tak samo niecierpliwie ;)

      Usuń
  6. Widzę, że wszystko jest świetne i zachęcające, nie potrafię się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!