Zapowiedzi/Nowości #20

Zapowiedzi/nowości - co tygodniowy cykl nadchodzących zapowiedzi wydawniczych. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać. 






16.10.2013

17.10.2013


Nie jest źle, tylko cztery i wszystkie są pozycjami, których ie muszę czytać od razu ;) Chociaż raz szykowałam post bez zgrzytania zębami, miła odmiana :D
A Was coś ciekawi z premier tego tygodnia? ;)   

7 komentarze:

  1. Mam tak samo jak Ty, z chęcią przeczytam, ale nie muszę tego zrobić w tym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie przeczytała "Wszystko pamiętam, tatusiu"

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ,,Dziecko śniegu'' brzmi intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wszystko pamiętam tatusiu" muszę przeczytać koniecznie, jak i całą tę serię. Z niecierpliwością czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ukryci w Paryżu- to chyba będzie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wszystko pamiętam tatusiu" to zdecydowanie coś w moim guście.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!