Zapowiedzi/Nowości #19

Zapowiedzi/nowości - co tygodniowy cykl nadchodzących zapowiedzi wydawniczych. Moje wybory są całkowicie subiektywne i dokonane pod kątem moich zainteresowań czytelniczych.
Legenda: tytuły są podlinkowane i przenoszą do opisu książki;
czerwone - muszę mieć,  
zielone - mam/w drodze do mnie,  
niebieskie - ciekawią mnie, ale mogę na nie poczekać. 



06.10.2013
Pretty Little Liars. Sekrety - Sara Shepard / Otwarte PREMIERA W LISTOPADZIE


10.10.2013
Pożegnanie wolności -Sara Blaedel / Prószyński i S-ka


11.10.2013
Wilcza księżniczka - Cathryn Constable / Bukowy Las 
Sekrety przeszłości - Penny Jordan / Mira  
Cena marzeń. - Sherryl Woods / Mira 

Post oczwiście iał ukazać się wczoraj, ale z powodu awarii internetu nic z tego nie wyszło. Czekacie na coś z powyższej półki? a może coś innego was kusi w nadchodzącym tygodniu?  

8 komentarze:

  1. Ja bym bardzo chciała ,,Drogę do marzeń''. Ten tytuł mnie jakoś oczarował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że spodobałaby Ci się ta książka ;)

      Usuń
  2. wszyscy mocno reklamują "Pożegnanie wolności" na blogach. Ciekawe, czy będzie dobra... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem Greena bo choć miło wspominam jego książkę, skłamałabym pisząc że zakochałam się w jego pisaninie... Pożegnanie wolności również mnie interesuje choć może najpierw powinnam nadrobić zaległości na półkach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się okładka "Dotyku", jednakże wstrzymam się do czasu zapoznania z Twoją recenzją;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące książki, ale "Sekrety" wychodzą dopiero w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, z rozpędu dodała. Dziękuję za zwrócenie uwagi ;)

      Usuń
  6. Chętnie przeczytam "Szukając Alaski".

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!