Uginają się regały #20



Pierwszy miesiąc wakacji już za mną i szczerze mówiąc nie wiem kiedy to minęło. Trochę się w lipcu działo i to pozytywnie więc mam co wspominać ;) Pobyt Leny choć krótki był bardzo udany i… zabawny :D Szczegółów może nie będę zdradzać :D
Przez to wszystko oraz upały mało czytałam i pisałam, ale kilka książek czeka na opisanie i wreszcie kończę wszystkie, które miałam porozpoczynane i porzucone w połowie. Już całkowicie wróciła mi chęć do czytania więc będzie dobrze (tylko te upały niech się skończą ;P). Nie ma mnie, bo internet mi praktycznie nie działa, a jego przebłyski współpracy są bardzo krótkie i mulące.
No ale wracam do sedna sprawy. Po czystkach na półkach rzeczą oczywistą jest, że musiały przybyć nowe pozycje do mojej biblioteczki. Oto one ;)


Już od dawna miałam ochotę na powrót do serii Dom Nocy i wreszcie udało mi się nabyć „Spaloną” oraz „Przebudzoną” autorstwa P. C. Cast i Cristin Cast. Przerwa, którą sobie zrobiłam od tej serii była mi potrzebna i teraz chętnie do niej powrócę. Jeśli chodzi o „Moc żywiołów” Marty Baranowskiej obawiam się, że był to nietrafiony wybór, ale jest cienka więc powinnam się z nią szybko, mimo wszystko, uporać. Za to na „Niewolnicę” A. M. Chaudiére mam oko od dawna, książka dość głośno omawiana (tak mi się wydaje) w naszym blogowym świecie. Zapowiada się ciekawie choć szczerze przyznaję, że jej gabaryty odrobinę mnie przerażają. Z kolei do przeczytania „Spotkajmy się w kawiarni” Jenny Colgan oraz „Lekcje Madame Chich” Jennifer L. Scott przekonały mnie inne blagierki, ufam ich opinią i jestem pewna, że się nie zawiodę ;)


Kolejne zdjęcie przedstawia na początku najnowsze dzieło Richarda Paula Evansa zatytułowane „Zegarek z różowego złota”. Zaczęłam podczytywać i coś czuję, że będę musiała skończyć ;) Kolejna pozycja to książka wzięta z myślą o mamie i Oli oraz moim szatańskim pomyśle ;) Mowa tu mianowicie o „Słodkiej wolności” Susan Mallery. Trzecia w kolejce, „Ofiarowana” Jenna Miscavige Hill, jest dodatkiem w wymiance, za który bardzo, bardzo dziękuję Izuś ;) „Szczeniaka” Liama Creeda miałam swego czasu pożyczone, ale teraz mam swój egzemplarz, ponieważ tamtego nie zdążyłam przeczytać. Ostatnia, a do tego perełka dzisiejszego wpisu to książka, która jest prezentem od Oli. DZIĘKUJĘ CI, KOCHANA ;*. Wreszcie mam „Miasto Zagubionych Dusz” Cassandry Clark. No zapomniałam o jednej książce – nagrodzie, a mianowicie mowa o „52 powody dla których nienawidzę swojego ojca” Jessicy Brody.

I jak? Widzicie coś ciekawego dla siebie?
 

 

23 komentarze:

  1. Dla siebie nie znajduję nic, ale cieszę się, że twoja biblioteczka wzbogacaciła się o wymarzone lektury :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik. Widzę tutaj wiele ciekawych książek dla siebie, ale najbardziej zainteresowała mnie ,,Niewolnica'', gdyż słyszałam a jej temat dużo pochlebnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosy piękne, gratuluję :-)
    www.imperiumlektur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy Evans i "Ofiarowana"!! Baaardzo chętnie bym przeczytała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Lekcje Madame Chic" to naprawdę świetna książka! Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę ci EVANSA i Lekcji Madame Chic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam "Niewolnicę", choć jest z niej cegiełka- czyta się szybciutko ^^ Zazdroszczę „52 powody dla których nienawidzę swojego ojca”,i czekam na jej recenzję :) A serię Dary Anioła uwielbiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam Spaloną i Przebudzoną - Spalona była calkiem do rzeczy, a po Przebudzonej stwierdziłam,że odpuszczam sobie tą serię. Miasto zagubionych dusz było świetna lekturą i po słabszym czwratym tomie miło się zaskoczyłam... Czekam z niecierpliwością na tom kolejny i ostatni ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie? Hmmm... Z tego zestawu najchętniej przeczytałabym "Spotkajmy się w kawiarni".

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak widzę widzę. Seria Dom Nocy, którą zresztą mam książka Evansa i Malley to moje typy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też ten pierwszy miesiąc wakacji minął nie wiadomo kiedy. ;) Świetne stosy, życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam "Niewolnicę", niech Cię nie przeraża objętość. Książkę czyta się bardzo szybko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ zazdroszczę tej najnowszej pozycji Evansa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka pozycji z chęcią bym przygarnęła ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie tylko Evans, jeśli już, ale też niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej zainteresował mnie grzbiet "MZD" uwielbiam tą serię, książkę mam od dawna i życzę przyjemnego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Niewolnicę" bym z chęcią przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele ciekawych tytułów.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie regały pełne, a jakoś wolę oglądać filmy niż czytać ostatnio... Nawet czasami mnie nachodzi ochota na czytanie, ale zawsze wtedy coś mi wypada i w końcu nic z tego nie wychodzi, ech... ;)
    Udanej lektury! :)
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stos :D Zazdroszczę kilku książek, ale nie zdradzę jakich :P Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tych wszystkich książek znam tylko "Lekcje Madame Chic", ale cieszę się, że TY jesteś zadowolona z tych stosików :)
    Czasami człowiek musi odpocząć, by nabrać sił na czytanie i pisanie, a już chwile z przyjaciółmi są bezcenne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Och mamo, ale stosy książkowe, no masz co czytać. Z chęcią bym wszystkie książki podkradła!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na recenzję "Niewolnicy" :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!