Trailer "Dziewczyny w stalowym gorsecie"



Nawiązując do wczorajszych zapowiedzi pojawienia się w nich tej oto pozycji mam dziś dla was trailer oraz jej fragment. Zapraszam do oglądania i czytania, może ktoś jeszcze się na nią skusi ;)
 
 Chciałam wstawić filmik, ale blogger od wczoraj mnie nie lubi i nie robi nic tak jak ja chcę... Niestety mogę wstawić tylko odnośnik...

I jeszcze raz, dla przypomnienia opis:
 Skrzyżowanie epoki wiktoriańskiej z X-Menami
Szesnastoletnia Finley Jayne nie ma nikogo i niczego za wyjątkiem pewnej rzeczy, która znajduje się w jej wnętrzu.
Ciemna strona bohaterki sprawia, że jest ona zdolna zabić. W dodatku bardzo mocnym ciosem. Tylko jeden człowiek widzi magiczną aurę otaczającą dziewczynę.
Powieść osadzona w XIX wiecznej Anglii, która przenosi czytelnika w świat pełen przygód.

2 komentarze:

  1. Czekam na recenzje tej pozycji do tej pory przeczytałam jedną, niestety nieprzychylną, muszę przeczytać kilka by wydać werdykt. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo o niej słyszałam, bardzo chciałabym przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!