Uginają się regały #18

To straszne, ale przez cały tydzień nic nie napisałam. Nie mogłam się przełamać, a wszelkie próby kończyły się niepowodzeniem. Tak samo było z czytaniem, ale na tym polu widzę poprawę więc i z pisaniem może niedługo się poprawi. W każdym bądź razie od poniedziałku chcę zacząć nadrabiać już na serio wszelkie zaległości.
Mam gości więc bez długich wynurzeń przechodzę do sedna dzisiejszego posta ;)

 "Wyspa motyli" C. Bomann zaintrygowała mnie opisem. Mimo gości jeszcze dziś zaszyję się z nią gdzieś w kącie. Kolejna pozycja to już czwarta część serii 39 wskazówek, każda jest innego autora. Ciekawe co znajdę tym razem w "Sekret grobowca" J. Watson. "Miłość na wrzosowisku", Cienie na wrzosowisku" i "Pensjonat na wrzosowisku" A. Łajkowska to gratisy, których raczej nie będę czytać gdyż nie mam zbytnio czasu, choć może, jeśli będę miała czas i ochotę. Za to "Trudna miłość" G. Gargaś jest jak najbardziej wyczekiwane i upragnione. Lubię to jak autorka pisze. Śliczna okładka! "Nad rzeką niepamięci" J. Lustyk również jest z gratisem, który nie bardzo wpasowuje się w moje gusta. No nic, zobaczymy.

I jak widzicie coś dla siebie ciekawego? ;)
Miłego weekendu! ;*

20 komentarze:

  1. Nie widzę nic dla siebie i strasznie się z tego cieszę, bo półka i tak mi się już ugina :)

    Chociaż ten "Sekret grobowca" ma ciekawy tytuł... Ałć...

    Nieee, jednak będę asertywna. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się ta Wyspa Motyli prezentuje ;) Jestem jej bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem chyba nic dla mnie. Poczekam jednak na recenzje. Wówczas dopiero będę skłonna powiedzieć, czy coś przeczytam :)

    pozdrawiam!
    Miłośniczka Książek
    magicznyswiatksiazki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyspa motyli zaintrygowała mnie tytułem. No i faktem, że Ty się nią zainteresowałaś. :) Będę czekać na recenzję.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gargaś ma jeszcze jedną książkę? Jej, nawet o tym nie wiedziałam - koniecznie muszę ją zdobyć <3 A oprócz tego zazdroszczę jeszcze "Wyspy motyli", bo okładkę ma bajeczną i też się na nią czaję ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Niemocy precz :D. Dla mnie "Wyspa motyli","Trudna miłość" Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyspę motyli z chęcią bym Ci podkradła :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od Damidosa też dostałam gratisy "Nad rzeką niepamięci" i "Trudna miłość" . Ta pierwsza zupełnie nie mój gust czytelniczy, druga mnie ciut ucieszyła ^^
    Ale wolę wiedzieć i czytać to co chcę, a nie co mi wyślą... ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa pierwsze tomy sagi Pani Łajkowskiej już czytałam. Było bardzo dobre. "Cienie na wrzosowisku" są już na mojej półce, podobnie jak "Trudna miłość" i "Rzeka niepamięci". Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią podkradłabym Ci ,,Trudną miłość'' :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Wyspa motyli" może być ciekawa:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Intrygująca zdaje się być "Wyspa motyli" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wyspa motyli" brzmi pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie
    P.S. kącie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy stosik :) Ja rzucę się na "Wyspę motyli" zaraz po skończeniu PLL12 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kojarzę żadnego z tych tytułów, ale "Wyspa motyli" faktycznie zachęca opisem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nic. Ładnie wyglądają te kolorowe okładki. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym przeczytała powieści Anny Łajkowskiej:) Wydają się idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyspa Motyli to chyba coś dla mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy stos :) Zapraszam: http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę "Wyspy motyli" :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!