Proszę o pomoc ;)

Moi kochani,
zgłosiłam do konkursu moją recenzję Odmieńca P. Gregory, w którym jest do wygrania czytnik. Bardzo mi na nim zależy dlatego postanowiłam poprosić was o pomoc. Tyczy się to osób posiadających konto na Facebooku. Pomożecie?

Trzeba wejść  w ten link i wybrać opcje Ranking -> Recenzje - i tam wybrać moją zatytułowaną Życie w średniowieczu. Nie którzy mogą mieć opcje Zaloguj, ale to tylko udostępnienie aplikacji, niestety konieczne, by móc zagłosować.

Liczę na waszą pomoc i dobre serce ;)
Z góry dziękuję ;)

12 komentarze:

  1. Ja już chyba wcześniej zagłosowałam. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wygraną niestety nie mam konta na fb, więc pomóc nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam;) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te aplikacje są strasznie upierdliwe. ;p
    Ale udało się i zagłosowałam. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia, Irenko, mam nadzieję, ze wygrasz, ja czytnik już posiadam, więc nie będę walczyć, pozdrawiam serdecznie i trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszło! ;)
    Powodzenia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, niestety nie zagłosuję bo nie mam konta na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście pomogę;) Mam nadzieję, że Ci się uda;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!