Konkurs z Fabryką Słów - finał

No i nadszedł koniec ;)
Dzisiejsza odsłona okładki jest tylko formalnością (nie bierze udziału w konkursie). Bardzo szybko domyśliliście się, że jest to "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" Jessicy Brody. Przyznam, że bardzo mnie ta książka intryguje :)

Tak prezentuje się finalna okładka:


Prawidłowy tytuł podali:
Zosiek
Aleksandra
Mali Pi
polonimartyna
Marta Kusz
Karolina Marcepankowa
Karolina
Sil
monalisap
Kobra
alison2
Patrycja Waniek
anikowa101
miqaisonfire
jusssi
Natasha

Maszyna losująca poszła w ruch i wylosowałaaaaa...
Sil
 
Gratuluję!
Kochana napisz do mnie na: bujaczekowna@gmail.com w celu dogadania się co do nagrody i oczywiście podania adresu do wysyłki ;)
 
Dziękuję wszystkim za udział i pomoc ;)

7 komentarze:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) wiesz kiedy ostatnio ja coś wygrałam? 3 wieki temu chyba...

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULACJE dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy jakoś nie miałam szczęścia w losowaniach - trudno
    Kobra

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedno oczko wyżej :P. Uff ;P

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pamiętaj, proszę, o podpisie - lubię wiedzieć z kim mam przyjemność dyskutować. ;)

Pozdrawiam!